Search for posts by Writer4ever
First Page | « | 1 ... 18 | 19 | 20 | 21 | 22 ... 25 | » | Last
Search found 248 matches:
Re: Waarom ben ik niet zo vaak online?
from Writer4ever on 02/10/2016 07:51 PMIk snap volledig dat je om deze reden niet veel actief kon zijn op de site! Ik hoop voor je dat het snel weer beter met je gaat!
Re: Ik stop als Admin.
from Writer4ever on 02/07/2016 08:43 PMIk vind het zo jammer dat je ermee gaat stoppen! Je maakte er tenminste nog wat leuk van. Maar kan je anders misschien niet een paar mensen zoeken die mede moderator worden en dan kan je gewoon blijven en moet je niet alles meer zelf doen?
Re: Maandmodel februari: SadnessWillNeverEnd.
from Writer4ever on 02/06/2016 01:50 PMGefeliciteerd!!!
Re: Admin verkiezingen.
from Writer4ever on 02/06/2016 01:22 AMLeuk! Maar toch jammer dat je gaat stoppen
Re: Care team.
from Writer4ever on 01/27/2016 05:20 PMDankjewel alvast!
Veel succes nog voor de andere meiden! Voor mij zijn ze allebei super!
Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?
from Writer4ever on 01/24/2016 02:18 PMLijkt me leuk om zo een dingen te organiseren, maar uiteraard wordt er nu ook al niemand tegen gehouden om weerwolven ofzo op het topic te doen :)
Leuk idee!
Die give away is ook een leuk idee!
Re: Hoe denken jullie over nieuwe functies?
from Writer4ever on 01/18/2016 07:48 PMHet CareTeam vind ik een leuk initiatief, ook zou denk ik een funtie voor competities te maken ook wel leuk zijn. Of misschien mensen die andere leuke dingen kunnen organiseren, of die een leuke blog/adviezen ding bijhouden, zoiets.
Re: HET CARETEAM!
from Writer4ever on 01/18/2016 07:45 PMIk zou graag willen mee willen doen aan het careteam.
Hallo, ik ben Mirte en ben 15 jaar.
Waarom wil ik helpen? Ik leer zelf veel uit andere hun situaties. Maar ik vind het zelf ook leuk om mensen te kunnen helpen door middel van bijvoorbeeld dingen die ik zelf al heb meegemaakt. En natuurlijk vind ik het belangrijk dat ik mensen kan verder helpen zodat ze positiever in het leven staan. Ook vind ik het belangrijk dat mensen de dingen waar ze mee zitten kwijt kunnen? Uiteraard heeft iedereen zowat zijn eigen vertrouwingspersoon, maar toch denk ik dat het belangrijk is voor mensen om te weten dat er meerdere mensen zijn die te vertrouwen zijn. Bovendien is het uiteraard handig voor nieuwe mensen op de site. Ik vind het leuk om te weten dat ik mensen kan verder helpen met mijn adviezen.
Kan ik helpen? Dat denk ik wel. Misschien niet met dingen die over diepe depressies gaan, maar wel over liefde, vrienden, ... Bovendien heb ik zelf ook al veel meegemaakt en weet over veel dingen toch wel hoe je er zoal best mee om kan gaan.
Re: Gepest.
from Writer4ever on 01/09/2016 05:54 PMWat rot voor je dat ze je daarom gaan pesten. Er zijn nog zoveel andere mensen die stil zijn en niet overal een antwoord op durven geven. Die kinderen die je pestte zijn echt sukkels (sorry dat ik dat zeg.) Maar zelf ben ik ook niet de vlotste in communicatie. En zeker niet wanneer het gaat over nieuwe mensen leren kennen.
Ik vind het al helemaal niet kunnen dat je leerkrachten en directie er niets aan deden. Pesten heeft helemaal niets met puberteit te maken.
Op gosupermodel zaten er inderdaad erg gemene mensen, die altijd de aandacht wouden en dan zo een dingen gaan zeggen. (Wat helemaal niet wil zeggen dat geen lieve mensen waren. Zo waren er ook een hele boel.) Je moet je van die mensen zo weinig mogelijk proberen aan te trekken, net zoals van die kinderen die je pestte in de lagere school. Bovendien is iedereen mooi op zijn eigen manier, dus geloof ik niet dat je lelijk bent. Een foto valt sowieso anders dan hoe je in de werkelijkheid bent. Wanneer je mooi bent van binnen (wat jij sowieso bent), ben je automatisch ook mooi vanbuiten. En misschien lijk je niet op Selena Gomez, of modellen. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat je niet mooi bent.
Op deze site is iedereen heel vriendelijk, dus moet je niet denken dat ze je hier gaan uitschelden en zeker niet als het over je uiterlijk gaat. Geloof vooral in jezelf en dan kom je er zeker weer boven op!
Re: BINNENKORT: Joëlars blog!
from Writer4ever on 01/03/2016 09:57 PMStop er alsjeblieft bij. Ja het zou eerlijker zijn geweest als er een wedstrijd zijn geweest. Ja, ik zou ook graag die blog hebben gedaan. Maar inplaats er zo over te doen, kan je ook gewoon blij zijn voor Supermodelkaty en Dream. Zij hebben dit zeker ook verdiend. Ik weet heel zeker dat ze het goed zullen doen. En als je toch zo een hekel hebt aan de mensen hier en zegt dat je er mee wil kappen, sorry, maar doe dat dan. Ik wil echt niet gemeen zijn, en ik wil helemaal niet dat je zomaar weggaat, maar ik denk dat je het beter wel doet dan hier zo een ruzie lopen te maken. De admins weten dat ze niet het allerbest hebben aangepakt, dat heb je ze al meer dan duidelijk gemaakt. Maar ze hebben ook een goede keuze gemaakt. Dus wil je alsjeblieft stoppen met zo gemeen te doen? Dankje.