Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/13/2017 11:04 PM

Fay
Ik knik en kies een goede wijn uit die wel bij het eten past. Als ik er een heb gekozen loop ik mee naar boven toe. Ik schrik als ik de stem hoor en knik even “ vader “ zeg ik en hou de fles omhoog. “ we willen natuurlijk geen verkeerde wijn bij het eten. En wie kan er noi beter een kiezen dan ik? “ het is alleen zo koud en grill beneden dus Ryder hielp me de weg te vinden zoals hij zegt “ knik ik. Als hij zegt dat ik mijn moeder beter kan helpen knik ik “ daarom zocht ik de wijn al “. Ik kijk m’n vader achterna en lach zacht “ het komt wel goed “! Glimlach ik. “ hm ik ben bang van wel maar ik kan je niet tegen jouden “ grinnik ik en loop dan weer terug naar de keuken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/13/2017 01:12 PM

Fay
Ik grinnik zacht dat het mn vader zijn schuld is dat hij het nu wel in zijn hoofd had. '' Ja lach maar hoor, pas maar op '' grijns ik even. Ik pruil en kom ook overeind als hij me overeind helpt. '' Ik vind het niet erg in de kelder hoor, niemand ziet ons '' knik ik. Ik glimlach klein als ik zijn handen voel aan me gezicht en dan zijn lippen. Ik beantwoord zacht zijn kus en schiet dan even in de lach '' Laat me een fles wijn pakken, dan vraagt niet iedereen zich af wat ik hier deed ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 11:07 PM

Fay
Ik glimlach klein '' Hm oke vooruit het word dan plan Z '' grinnik ik zacht '' Als ik het zat ben of het duurt te lang dan wordt het plan Y. '' grap ik. Als hij weer begint te praten en zegt dat als ik met iemand moet trouwen dat hij naast me zit, kijk ik op en moet zacht lachen. '' Ik wist niet dat je wilde trouwen, of dat je dat al in je hoofd had aangezien we best jong zijn '' glimlach ik klein naar hem '' Vooral niet met mij, niet gedacht '' zeg ik glimlachend en druk een kus op zn wang. '' Maar ik laat je niet zomaar onthoofden hoor '' knik ik '' Misschien als je me alles beloofd en dan ineens weg rent, ja misschien dan wel '' plaag ik hem even. '' Kunnen we nog evne blijven of moet je weg? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 10:41 PM

Fay
'' Dat had je dan eerder moeten bedenken, want dat heb je allang gedaan '' knik ik en glimlach klein. '' Jij hebt altijd goede ideeen en we hebben nog even '' zucht ik en kijk even naar zijn hand die de mijne vast pakt en ik hou hem goed vast en ben niet van plan om hem de komende minuten los te laten. Ik moet zacht lachen als hij zegt dat hij mij niet wilt delen en bijt even op mn lip door zijn kus. '' Hij zal toch te druk zijn, hij heeft geen tijd voor me en ik niet voor hem anders kom ik tijd te kort met jou '' glimlach ik en leun even met mn hoofd tegen zijn schouder aan '' We kunnen hem vermoorden zodra ik getrouwd ben? '' mompel ik en lach dan even '' hm doe maar niet ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 10:25 PM

Fay
Ik bijt op mn lip als ik iemand naast mee voel zitten maar op het moment durf ik niet op of om te kijken. Als hij mn naam zegt voel ik kippenvel over mn lichaam gaan. Ik schud mn hoofd '' Je bent Ryder Woods, sinds wanneer houdt jou een uitdaging tegen? '' mompel ik. '' Ik wil alleen jou, ik moet geen spaanse prins, ik spreek de taal niet eens '' zucht ik en kijk even naar hem '' We verzinnen wel wat, toch? '' vraag ik aan hem en pak zijn hand vast en slik eventjes. '' Koningen hebben misteressen, waarom kan ik jou niet blijven zien? '' vraag ik aan hem.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 10:09 PM

Fay
'' Ryder '' mompel ik met een brok in mn keel en trek hem snel achter de stallen en schud mn hoofd '' Nee alsjeblieft '' smeek ik hem zowat en bijt op mn lip als hij me niet eens aan kijkt. '' Misschien ziet mn vader er nog van af '' knik ik snel. Als hij the end zegt voel ik de tranen over mn wangen glijden. Het begon er met een en het gaat steeds sneller, hij wilde het niet eens meer proberen voelde het naar. Ryder kwam altijd met de beste ideeen, waarom deed hij nu in eens of het hem niet meer uitmaakte. Ik heb zoveel te vertellen maar ik krijg geen wordt meer uit mijn mond vandaan van de brok die in mn keel zit. Het enige wat nog door mijn hoofd gaat is rennen dus dat is wat ik ook doe. Ik weet niet waar ik heen ren maar ergens de kelder in waar ik mezelf kan verstoppen in een hoekje.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 09:46 PM

Fay
Wat afwezig snij ik de groente voor de soep terwijl iedereen om me heen rent om haast te maken. In de verte hoor ik een deur openen en als ik om kijk zie ik Ryder staan, ik schrik en laat het mes even pakken. Ook hij zag er anders uit dan dat hij vanmorgen keek. Ik pak het mes op en geef de groente door aan het keuken personeel. Ik kijk even om me heen en wenk Ryder naar de achter deur toe. Zelf ga ik er door heen en loop een stukje verder naar de stallen om op hem te wachten. Ik pulk wat zenuwachtig aan mijn jurk en denk intussen na met wat ik allemaal tegen hem moet zeggen, er was zoveel te vertellen maar hij zou het misschien niet snappen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/12/2017 07:20 AM

Anya
Ik glimlach en krijg het al warm van zijn woorden, hij was perfect. Ik grijns even als ik de bank weer onder me voel en kijk eventjes naar hem en voel dan zijn lippen weer op de mijne en doe met hem mee. Als ik zijn handen onder mn shirt voel zoen ik glimlachend met hem mee, dit was zo fijn.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/12/2017 07:09 AM

Anya
Ik glimlach breed als hij dit allemaal zegt en beantwoord zijn kus op zn lippen. '' Waaorm ben je toch zo lief voor me '' glimlach ik en knuffel hem eventjes. '' Maar als de kids er pas zijn over een half uur, kan ik nog even genieten van jou '' grijns ik eventjes. Ik trek mezelf dichter tegen hem aan en plaats mijn lippen op de zijne en begin hem dan te zoenen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/12/2017 07:06 AM

Fay
Tijdens het opruimen van het eten blijft er door mijn hoofd maaien wat mijn vader van plan is. Ik had dit aan zien kunnen komen maar ik was overal mee bezig de laatste tijd zonder aan de toekomst te denken. Even denk ik aan Ryder, hoe moest ik dit hem nou weer gaan vertellen, hij kon het beter horen van mij dan dat als hij door de wandelgangen loopt. Misschien wist hij een manier om hier onderuit te komen, onderuit van het verschrikkelijke idee dat ik later zat opgescheept met een een of andere man die ik niet eens kende. Ryder had altijd de beste ideeen dus misschien begreep hij het wel en kon hij me helpen. Ik laat de spullen liggen en loop gelijk weer terug waar net mn vader tegen hem spreekt. Ik slik en ren dan weer snel terug naar de keuken waar ik verder help aan de lunch voor het personeel.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page