Search for posts by Writer4ever
First Page | « | 1 ... 19 | 20 | 21 | 22 | 23 ... 25 | » | Last
Search found 248 matches:
Re: Wattpad boeken?
from Writer4ever on 01/03/2016 04:10 PMIk lees:
- Ik daag je uit
- My brother's best friend
- The badboy stole my notebook (dutch)
- The love project
- Bijles
Re: BINNENKORT: Joëlars blog!
from Writer4ever on 01/03/2016 10:26 AMOh wat leuk voor ze! Ik ben er zeker van dat ze het goed gaan doen! Ben nu al benieuwd naar hun berichten
Al zou ik het zelf ook wel graag gedaan hebben..
Re: De verhuizing.
from Writer4ever on 01/02/2016 10:11 PMIk vrees dat ik je niet echt kan helpen. Maar ik ga wel proberen mijn beste advies te geven. Ik denk dat je moet proberen zo veel mogelijk met haar te praten en op haar in te praten, haar vooral goede dingen vertellen. Probeer haar het goede van de pleeggroep laten in te zien en de slechtere dingen op de achtergrond te houden. Ik kan heel goed begrijpen hoe moeilijk het is voor haar, maar ook voor jou dat je zo ver weg bent verhuist. Ik vind het heel erg voor je dat je je vriendje en beste vriendinnen kwijt bent, of toch niet meer zoveel ziet. Toch denk ik dat je moet proberen er het beste van te maken. Zoveel als je kan met hen praten en natuurlijk ook skypen. Ze kunnen je toch niet laten vallen omdat jij moest verhuizen? Natuurlijk hoop ik wel dat je daar in Friesland ook een hoop leuke vrienden hebt die je de verhuizing iets makkelijker maken. Veel succes!
Re: Mail je Tumblr naar mij!
from Writer4ever on 01/02/2016 09:45 PMIk vind het een leuk idee! Maar heb zelf geen tumblr dus.. ;)
Re: Terugblik 2015
from Writer4ever on 12/31/2015 04:43 PMIk weet niet meer precies wat er allemaal is gebeurde maar deze herinner ik me nog goed
Leuke vakantie in Kos, m'n nieuwe klas ontmoet (die vrij leuk is btw), inleefdagen, lelijke foto's om mijn verjaardag, crush, HM ontdekt en er in de grote vakantie verslaafd aan raken, ruzie met m'n beste vriendins ex & toen ze nog samen waren mocht ik hem echt niet (player), afscheid van een meisje dat even oud is door kanker, afscheid van mijn nocht haar tante door kanker, nieuwe campus
Re: Merry Christmas (Eve) !
from Writer4ever on 12/26/2015 09:42 PMWij vieren normaal kerst niet met cadeautjes, maar deze keer hebben we wel al een cadeau gekregen. Normaal krijgen we die bij Nieuwjaar.
Ik heb een onesie en just dance 2014 gekregen :)
In mijn klas hadden we namen getrokken en heb ik een paar oorbellen gekregen, en van een goede vriendin ook nog een leuke beker met snoep in :)
Hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad!
Re: Ik ben er weer :-)
from Writer4ever on 12/19/2015 05:34 PMJe kan altijd met me praten he! En fijn dat je ook weer terug bent :)
Re: Wiskunde
from Writer4ever on 11/22/2015 07:55 PM@mint
Bedankt voor de tip!
@Definitie
Haha, zal ik doen!
Maar ik ben wel echt blij dat hij nu weg is, want hij mocht mij duidelijk niet Ik was zogezegd altijd aan het praten, terwijl er vaak iemand anders tegen mij aan het praten was. Heb ik een keer een deel van de les alles opgeschreven wat ik wou zeggen, deed die weer vervelend. Hij kon er echt niet tegen als je een keer wat zei, onze echte wiskundeleeraar daarentegen vindt het juist leuk als je een beetje praat, kan die daar mopjes over maken. Deelde de stagair ook aan het einde snoepjes uit, heeft die mij en een van mijn vriendinnen overgeslagen Zogezegd perongeluk dan, maar het was vrij duidelijk dat ie wist dat ie het deed. Maarja ik luste het snoep toch niet