Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:22 PM

Rose
''hé, het staat in me bucket list'' zeg ik lachend en voel in Calum's broekzak naar z'n portomonee. Als ik die heb kijk ik erin en haal er een verpakte condoom uit. ''Deze komt goed uit'' zeg ik en kijk hem aan. ''Quikie?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:17 PM

Rose
Ik grijns als Calum me door heeft. ''Heb je toevallig een condoom bij je? Ergens in je portomonee?'' vraag ik en ga rechtop zitten. Gelukkig heb ik een jurke aan... 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:14 PM

Rose
Ik glimlach om calum's woorden en ga boven hem hangen. Ik kijk in z'n ogen en druk dan me lippen op die van hem. Er is toch nu niemand meer in het park...

Michael
''Ja ja, mevrouw'' zeg ik lachend en zucht. ''Weltruste babe, ik hou van je'' zeg ik en doe het licht van me nacht lampje uit. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:05 PM

Rose
Met grote ogen kijk ik Calum aan. ''Omygod, ik was het helemaal vergeten'' zeg ik en voel me schuldig. Hij heeft het allemaal bijgehouden en ik niet.. ''Sorry het spijt me echt.''

Michael
''Gek kind'' zeg ik lachend en kijk naar d'r.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:53 PM

Rose
''Die pickup line was zeker slecht'' zeg ik lachend. ''Waarom wilde je me wakker houden?'' vraag ik nieuwschierig en kijk naar de maan. Hij is bijna vol.

Michael
''Hoezo wil je de radio aanhebben, het is 12 uur'' zeg ik lachend en trek d'r weer naar me toe. Ik hou 1 hand op d'r kont en de andere op d'r heup en sluit weer me ogen. Dit is zo perfect... 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:42 PM

Rose
Ik lach om Calum z'n opmerking. ''Wat zat er in de taco's?'' zeg ik voor de grap en ga op me zei liggen met me buik tegen hem aan. Ik leg me hoof bij z'n schouder en leg me arm om z'n middel.

Michael
''ja is goed'' zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar boven. IK leg d'r op bed neer en ga naast dr liggen en sla de dekens over onze lichaam heen. Ik trek d'r tegen me aan en druk een kus op d'r slaap. ''Ligt dit beter?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:31 PM

Rose
ik ga langs Calum liggen en kijk naar de lucht, ''Geen wolk aan de lucht.'' zeg ik en knik. ''Ik hou van je''

Michael
''Verleden achter ons laten..'' zeg ik en druk een kus op d'r hoofd. Ik sluit me ogen even en geniet van het moment. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:08 PM

Rose
''Ik was vergeten hoe je een taco moest eten'' lach ik en loop door de winkel straten.. Maar die winkels zijn dicht aangezien het half 12 is.

Michael
''Ze vond het... fijn?'' vraag ik verbaasd en hoe me armen goed om Myrall's middel. Dit had ik niet verwacht van rose... 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:58 PM

Rose
Ik kijk trots en neem de laatste hap van me taco.. ik heb gewoon een hele taco gegeten... zonder schuldgevoel, tot nu dan.. Ik kijk naar Calum die de taco ook al op heeft. ''Zullen we nog een rondje lopen?'' vraag ik en leun met me rug tegen de rugleuning aan van het bankje waar ik op zit.

Michael
''Je bent geen drama queen, dit is normaal. Dat heeft iedereen.'' zeg ik eerlijk en ga met me hand door d'r haren heen. ''Misschien kan je aan Rose vragen hoe zij erover heen is gekomen'' stel ik voor. ''Want die 2 hebben elke week wel 2 of 3 keer seks'' zeg ik er achteraan en luch in mezelf. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 09:46 PM

Rose
''Ik zit te bedenken hoe ik dit moet eten'' lach ik en neem dan een schuine hap. Als de schelp nog niet door midden is gebruiken kijk ik trots naar Calum. ''Me schelp is niet gebroken!'' juich ik als me mond leeg is en neem dan weer een hap.

michael
Ik glimlach kleintjes naar Myrall die me tranen weg veegt en pak ook haar hand vast. ''Ik hou zoveel van je'' zeg ik en leg me hoofd tegen d'r aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page