Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/11/2017 05:33 PM

Fay
Wat afwezig open ik de deuren en schrik even als ik Ryder zie staan. '' Meneer Woods '' glimlach ik klein en sluit de deuren achter me. '' Of wilde jij naar binnen? '' vraag ik aan Ryder en volg mijn ogen met de kratten die richting de keuken gaan. '' Ik denk dat ik mn moeder maar misschien moet gaan helpen '' lach ik zachtjes en geef hem een klein vriendelijke kneepje in zn hand en loop dan snel achter de kratten aan naar de keuken. Mijn mond valt even open van de hoeveelheid. '' Komt heel europa eten? '' mompel ik en mn moeder kijkt verbaasd. '' De gasten moeten zich natuurlijk wel thuis voelen Fayena, ze moeten genoeg keuze hebben '' Knikt ze en ik begin met het helpen van het opbergen van het eten. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/04/2017 08:20 PM

Fay
Hij steekt zijn hand uit naar de stoel die aan de andere kant van zijn bureau staat. Ik neem zacht plaats en kijk even naar de brieven waar ik niet veel uit kan halen. '' Het is tijd voor je om je man te ontmoeten '' zegt hij en ik verslik mezelf even. '' Me wat? '' vraag ik even verbaasd. '' Juan, je kent hem nog wel '' '' Jullie speelde vroeger altijd '' Ik bijt even op mn lip '' Juan Rocasolano, prins van Spanje? '' zeg ik verbaasd en hij knikt. '' De papieren zijn al klaar, hij komt hierheen met zijn ouders voor een week '' '' Zo kunnen jullie elkaar leren kennen '' zegt hij en ik weet zelf niks meer te zeggen, wat met Ryder? Gaat er door mijn hoofd en kijk even om maar zie hem niet. '' Je moeder organiseerd het welkomst feest, je zal haar hierbij wel moeten helpen natuurlijk '' zegt hij en ik kan alleen maar knikken. Ik sta op en loop zwijgzaam weg. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 12/04/2017 08:04 PM

Fay
Ik glimlach klein als Ryder ook kijkt en moet zacht lachen  als hij vraagt of ik niets anders te doen heb. Ik sta op en loop een stukje zijn kant op als hij mijn kant op rijdt en zodat ik niet mijn stem hoef te verheffen. Ik voel me lichtelijk rood worden als hij zo over zichzelf praat en schud mn hoofd '' Eh ja, ik moet naar binnen '' knik ik snel. Ik pak mijn boek en loop met een snelle pas door naar binnen. '' Fayena '' hoor ik mijn vaders stem uit zijn kantoor roepen als ik vlug langs loop. Ik haal eventjes diep adem en neem een paar stappen terug. '' Vader '' knik ik en stap dan naar binnen en kijk naar de brieven die op zijn tafel liggen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 07:25 PM

Anya
Ik schud snel mn hoofd '' Nee zeker niet, precies genoeg '' glimlach ik breed en lach zacht '' Zeg dat maar niet te gauw hoor '' plaag ik hem. Als ik op zn schoot zit leg ik mn armen om zn nek en ga ik goed zitten zodat er aan elke kant een been is. Ik slik eventjes als hij zegt en we moeten praten. Ik laat mn handen even rusten op zn borst en schud mijn hoofd. '' Mij maakt het echt niet uit als iedereen het weet, tenzij jij het niet wilt? '' knik ik. '' Straks gaan ze jou nog dwars zitten dat je met zn dom iemand bent? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 06:11 PM

Anya
Ik grinnik zacht '' hm vooruit dan maar, dan doe ik mn best wel '' glimlach ik. '' Je geeft me heel veel aandacht, daar is niet over te discuseren '' grijns ik en druk een kus terug. '' Daar hou ik je aan '' grijns ik en zoen nog even met hem mee '' Wanneer komen de kinderen terug? '' vraag ik een hem en streel even over zijn armen heen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 12:40 PM

Anya
Ik schud even lachend mijn hoofd '' Nou nu zit je naast me om me te helpen met mn werk en als ik dat niet meer hoef dan heb ik straks weer een lege plek naast me'' pruil ik even en schud mn hoofd '' Hm nee dat wil ik ook niet, ik zal me proberen in te houden '' knik ik eventjes '' Maar als ik vervelend ben moet je het zeggen hoor '' glimlach ik klein '' Ik kan misschien nog wel jaloers overkomen en ik wil je niet wegjagen '' grijns ik even. Ik begin zacht te lachen als zijn lippen in mn nek kriebelen en zoen zacht met hem mee '' Ik ook van jou '' glimlach ik en trek hem zoenend tegen me aan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 12/04/2017 12:04 PM

Anya
Ik glimlach en knik eventjes '' Voor mij ben je wel perfect '' glimlach ik en beantwoord zijn kus. Ik schud mn hoofd '' Maar als ik beter ga presteren heb ik je minder voor mezelf '' mompel ik eventjes '' Dan hoef je in de klas ook niet meer naast me te zitten en dan heb je weer tijd voor je vrienden want dan hoef je ook geen bijles te geven '' pruil ik '' Dan wordt ik straks nog jaloers '' lach ik zachtjes en schiet in de lach als hij me optilt en blijf aan hem hangen als ik de bank onder mijn rug voel. Ik voel zijn lippen in mn nek en sluit eventjes genietend mn ogen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/28/2017 09:33 PM

Fayena 
'' Ja dat zeg ik toch je bent net een psycholoog, die weten ook altijd wat ze denken te zien '' knik ik. Ik begin wat met mijn pen te tikken op tafel en daarna begin ik met schrijven en het beantwoorden van de vragen. Af en toe kijk ik stiekem in mijn ooghoeken naar zijn schrift wat er in staat maar heel goed kan ik het niet lezen door zn handschrijft. Ik zucht eventjes diep en zie hoe hij af en toe kijkt naar wat ik doe. Ik rol eventjes mn ogen en stop met werken, ik werd er alleen maar zenuwachtig van dat hij me de heletijd zat te controleren. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/28/2017 09:27 PM

Anya
Ik glimlach naar hem bij zijn woorden en knuffel hem eventjes '' Je weet altijd de perfecte woorden te zeggen '' knik ik en druk een kus op zn lippen. '' Je bent echt perfect '' mompel ik en haal even mijn handen door zijn haren heen en staar naar hem. '' Ik ben blij dat ik zo slecht gepresteerd heb op school '' grijns ik '' Anders hadden we denk nooit bij elkaar gekomen '' pruil ik eventjes.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/18/2017 11:05 AM

Anya
Ik kijk hem aan en bijt even op mn lip '' En nu weet je het wel zeker? '' vraag ik zacht aan hem. '' Nouja het kan zijn dat je echt zoveel van haar hield en je dat gevoel bij me zoekt maar niet krijgt, niet op die manier '' knik ik. Ik zoen zacht met hem mee en leg mn armen om hem heen als hij me tegen zich aan trekt.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page