Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 08:13 PM

Rosé
"Ja dat ga ik niet volhouden" zeg ik en ga ook rechtop zitten. "Ik heb honger" zeg ik en kijk naar me voeten die voor me liggen.

Michael
Ik loop de kamer in en kijk naar Myrall. "Het spijt me zo voor alles, ik wil je geen pijn doen" zeg ik zachtjes en wrijf over d'r voorhoofd heen. "Ik wil het beste voor je zijn," zeg ik en druk een kus op d'r voorhoofd, "ik hou van je, welterusten" zeg ik nog en loop weer de kamer uit.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 07:45 PM

Rose
Ik gil het uit van het lachen als calum me begint te kietelen. "N-nee calum-um" probeer ik te zeggen en spartel heen en weer. Als hij stopt haal ik opgelucht adem. "Nu maak je me hyper, we moeten nog slapen zo" zeg ik en kijk hem aan.

Michael
Ik zucht en kan het niet uit me hoofd krijg wat er zo net is gebeurd, ik sta op van de bank en besluit te kijken bij Myrall of ze al slaapt. Ik loop de trap op naar boven en doe voorzichtig de deur open van onze kamer. "Myrall?" Zeg ik zachtjes en kijk de kamer in

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 06:30 PM

Rose
''Ha'' zeg ik en en sta nog op het bed. Ik gooi de kussen terug op het bed en plof neer op me kont.

Michael
Ik ga beneden op de bank liggen en probeer een beetje goed te liggen zodat ik wel een goede nacht rust krijgt. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Geef je hier op voor de TDS pagina!

from Violet. on 05/14/2016 04:38 PM

Hi meiden 

Wij zouden het super tof vinden als er meiden zijn die de TDS pagina willen onderhouden.
Dat houd in dat je nieuwe DIY's plaats. Je doet dat door het door te mailen naar de admin's (Ik of Serendipity) en dan zouden wij dat gaan plaatsen, anders moeten wij de admin rechten aan iedereen weg geven en dat doen we niet.

Het enige wat wij belangrijk vinden is dat je ABN - Nederlands goed en in orde is en je bereid staat en de tijd neemt voor de DIY's uit te typen en zo simpel en kort mogelijk met leuke foto's.

Je kan je aanmelden via dit topic en dan word er gekozen door de mods en de admins.

Liefs,
Het Hello Model team. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 04:31 PM

Rose
Ik sla een kleine gil als Calum me van achter optilt en weer op het bed lig. ''Nee, ik zie het aan je gezicht dat je door gaat!'' zeg ik lachend. Ik pak een kussen en sla die tegen hem aan als ik onder hem vandaan ben.

Michael
Ik zucht als Myrall niet wilt praten en ga van d'r af. ''Neem dan rust, ga slapen dan praten we morge ochtend wel veder, oke?'' zeg ik en ondertussen wikkel ik d'r in de dekens en druk een kus op d'r voorhoofd en loop naar beneden. Ik ga wel op de bank slapen.

______________________________________________________________________________
Imagine rose en cal hieronder 
idiva_cats_blanket_bed.gif 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik moet jullie wat bekenen.

from Violet. on 05/14/2016 04:14 PM

fijn dat je terug bent! 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 04:09 PM

Rose
Als Calum me hand likt haal ik me hand voor zn mond vandaan en veeg me hand aan zn shirt af. ''Calum!! stop'' zeg ik en ga dan van hem af en sta naast het bed. ''Dan zo'' zeg ik en loop naar de deur.

Michael
''Myrall, zeg wat er is. Ik wil je helpen.'' zeg ik en maak mezelf stevig zodat ze me net van dr af kan duwen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:58 PM

Rose
Als Calum door gaat met de complimentjes leg ik me hand op z'n mond en lach nog steeds. ''Shhhht'' zeg ik.

Michael
''Ik geloof je niet'' zeg ik en kijk d'r in d'r ogen aan. ''Myrall, wat is er?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:43 PM

Rose
Ik lach zachtjes om Calum en bloos nog steeds. ''Calum stop'' zeg ik lachend en ga tegen hem aanliggen met me hoofd verstopt tegen zn schouder aan.

Michael
Ik merk al gelijk aan Myrall dat het erger word. 'Myrall stop, je weet dat je alles tegen me kan zeggen'' zeg ik en haal de dekens van d'r af en ga op d'r middel zitten zodat ze niet weg kan. ''Myrall wat is er? Waar denk je aan?'' vraag ik en ga boven d'r hangen met me boven lichaam en pak dr wangen vast met me handen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/14/2016 03:25 PM

Rose
''Calum stop'' zeg ik blosend en laat me gezicht niet zien. Ik vind het best moeilijk om complimentjes aantenemen..

Michael
''Nee Myrall, ik zie het aan je dat er wat is. Vertel het me?'' zeg ik en ga op bed zitten trek dr bij me zodat ze op me schoot zit. ''Wat is er? Was ik slecht?'' vraag ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page