Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/12/2017 09:20 PM

Anya
Ik glimlach en klem mn benen om zijn middel heen als hij begint te lopen. Niet veel later voel ik een bank onder me en laat mn benen losjes op hem heen hangen en zoen zacht met hem mee.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:56 PM

Fayena,
Het blijft door mijn hoofd heen gaan wat Jason zij, hij maakt geen grapje. Ik kijk op van het raam als ik de leraar hoor roepen. '' Ja ja ik was onderweg '' zeg ik zuchtend en kijk hoe hij verder gaat met zijn les en pak dan mijn spullen uit mn tas vandaan. Ik open mn schrift die bijna nieuw is op een paar krabbels na. Als ik bij de klasgenoten voor me heb gekeken welke bladzijde we zijn open ik ook mijn boek en kijk er eventjes moeilijk in, waar waren wij nu weer mee bezig? 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:38 PM

Anya
'' Hm vast wel, je kan heerlijk koken '' grijns ik en schiet in de lach als hij me optild en beantwoord zn kus '' Niet alleen koken '' knik ik even en druk nog een kus op zijn lippen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:37 PM

Fayena
'' Meent u dit? Studiekamp '' '' Mij aan iemand vastbinden op school oke, maar mijn hele zomervakantie wegnemen? Dat kan u toch niet menen '' zucht ik en hij knikt. '' Maar als je je best doet dan hoeft het niet, dan kan je van je zomervakantie genieten en mee op schoolkamp '' knikt hij. '' Dit is echt chantage '' zucht ik diep en sta op. '' Ik heb een vak dat ik moet volgen '' mompel ik en sla mn tas over mn schouder '' Nou kom je nog? '' zeg ik en trek Jason aan zn arm mee. '' Hij maakt een grapje toch ? '' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen Jason. Zwijgend loop ik verder en door de klas in waar ik weer ga zitten en mn spullen op tafel neerleg. Ik kon morgen wel gaan beginnen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:17 PM

Fayena
Ik zit nog maar net in de klas of de rector komt al binnen gelijk met de leraar en kijkt even zoekent om zicht heen. '' Fayena Mccomery '' rolt er over zijn lippen en ik zie wat mensen omkijken naar me en ik zucht, ik had thuis moeten blijven. Het was zeker nu. '' Kom jij mee? '' zegt hij en ik pak mijn spullen bij elkaar en sla mn tas over mijn schouder heen. '' Jason Smith, volg jij ook? '' zegt hij. Ik frons eventjes en loop verbaasd achter de rector aan, nu wist ik al helemaal niet meer waar over het gaat. In stilte loop ik verder en neem plaats op de stoel in de kleine ruimte. Ik kijk hoe hij er een dossier bij pakt. '' Zoals je weet gaan de cijfers niet omhoog en je aanwezigheid begint al meer te dalen '' zegt hij. '' Aangezien je al gezakt ben moet je het dit jaar wel gaan halen '' '' Anders moeten we een nieuwe start voor je gaan zoeken '' zegt hij en ik rol eventjes met mijn ogen. '' Daarom hebben we Jason gevraagd voor je als studie maatje '' Ik moet even zacht lachen maar hij blijft me serieus aan kijken '' En misschien is studiekamp ook wel een goede aanvulling voor je deze zomer '' 
girl1.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/12/2017 07:55 PM

Fayena

Als ik de wekker hoor druk ik hem weg op snooze maar vijf minuten daarna gaat hij weer af en ik kijk er eventjes op. Even gaan mn gedachten verder naar de rest van de dag. Omdat het vandaag niet zo'n hele lange dag is besluit ik om het eerste uur dit keer mee te pakken. Vaak bleef ik nog wel eventjes liggen het eerste en soms het tweede uur. Als ik uit bed stap neem ik eerst even een lekkere warme douche waarna ik mezelf aankleed en klaar maak om naar school te gaan. Met mn ontbijt en een sigaret in mn hand loop ik naar buiten toe richting school. Aangezien ik er niet ver vanaf woon ben ik met een kwartiertje lopen al bij school. Ik hoor de bel al gaan en loop dan achter de menigte aan door naar het klas lokaal. De geur van de muffigheid komt me al tegenmoet en gelijk heb ik al weer spijt dat ik gekomen ben. Zuchtend laat ik mezelf zakken op een stoel en leg mn tas op tafel.  

Alena_Shiskova.jpg
outfit:  https://i.pinimg.com/564x/fd/80/ec/fd80eca17a54dbbd90e73b5b37bc5537.jpg

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/03/2017 03:24 PM

Anya
Ik knik '' Hm dankje, dan moet ik hem ook maar vaker aan denk '' plaag ik hem en beantwoord zijn kus. '' Oke oke, ik laat ook nog wel een hapje over voor jullie '' grijns ik en trek hem even tegen me aan en druk een lange kus op zn lippen. '' Het ruikt echt lekker '' glimlach ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/27/2017 05:52 PM

Anya
Ik lach zacht '' Ik mag hem vast wel even lenen '' grijns ik en laat hem dan los. '' Gelukkig, ik eet alles alleen op '' grap ik en begin met de tafel te dekken.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/26/2017 06:49 PM

Anya
Ik grijns even naar hem '' Hm alles staat me '' plaag ik hem en leg mn armen rond zn nek. '' Het zit wel erg lekker '' grijns ik en druk een lange kus op zn lippen. '' Ik krijg al honger van de geur '' glimlach ik breed. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/26/2017 10:15 AM

Fay
Ver weg hoor ik de naam van Ryder en kijk lichtelijk op van het boek en zie inderdaad Ryder staan met een van de werknemers bij de stal, wat was er nu dan? Vraag ik mezelf af en en volg ze een beetje. Niet veel later zie ik Ryder met het paard de weilanden inlopen. Hij had nu wel een soort afwisseling. Ik loop een beetje naar de rand van de tuinen en zo kan ik Ryder zien rijden op het paard en kijk glimlachend toe.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page