Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/26/2017 10:11 AM

Anya
Als ik het eten begin te ruiken, ruim ik de spullen op en ga een verdieping naar beneden. Ik trek mn badjas uit en trek een simpele broek aan en pak een shirt van Sam die ik zie liggen en ga dan door naar beneden. '' Hm, wat ruikt het al lekker '' glimlach ik breed en knuffel hem van achteren en druk een kus in zn nek.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/25/2017 08:20 PM

Ayna
'' Ja lasagne '' roep ik naar beneden en moet even zacht lachen. Ik pak een ander kleuren palet nadat ik het raam dicht heb gedaan en de kachel heb aangedaan zodat het iets warmer wordt. Ik geniet even van de rust om me heen en ga lekker schilderen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/24/2017 02:04 AM

Anya
Ik lach eventjes “ hm dan laat ik je zo toch even alleen “ glimlach ik. “ mij maakt het ook niet uit, ik alleen niet bepaald ideeen “ glimlach ik en druk een lange kus op z’n lippen. “ perfect “ knik ik en sta oo. Ik knoop m’n badjas beter dicht “ ik ben even boven “ glimlach ik en druk nog een paar kusjes op z’n lippen en ga dan door naar zolder. Ik haal een nieuw canvas te voorschijn en begin de nacht van gisteren te schilderen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 08:03 PM

Anya
'' Ja je zag er zo eenzaam uit '' grinnik ik en schiet in de lach als hij hetzelfde bij mij doet. '' Wat gaan we eten vanavond? '' vraag ik aan hem en frunnik aan zn haar om het goed te krijgen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:51 PM

Anya
Ik zoen even met hem mee en reinig mijn gezicht als Sam wegloopt. Als ik klaar ben loop ik naar de kamer en kijk hoe Sam daar zit en ik moet even lachen en ga op zn schoot zitten met aan elke kan een been '' Je wachtte toch niet op mij ? '' grinnik ik en druk een kus op zn neus.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:46 PM

Anya
'' Oeh nou word ik wel nieuwsgierig hoor '' grijns ik en beantwoord zn kus '' Ik verstop het toch, hoe mooi je het ook vind '' grinnik ik. Ik pak de handdoek aan en droog me af, ik sla de handdoek om me haar op mn hoofd en trek mn badjas aan en druk een paar kusjes op Sam zn rug.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:41 PM

Anya
Ik schiet in de lach '' Wat dan? Anders wordt je jaloers? '' plaag ik hem. '' HEt ziet er niet uit '' pruil ik '' Ik verstop ze wel weer '' grinnik ik en druk een kus op zn lippen. '' Hm ik sta wel lekker zo maar is goed, nog genoeg douche beurten te gaan '' knik ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:35 PM

Anya
'' Sam '' kreun ik lachend en pruil naar hem. Ik leg mn armen om hem heen en zoen met hem mee en als hij glimlacht moet ik automatisch ook glimlachen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:28 PM

Anya
Ik glimlach als hij ook onder de straal komt staan en zoen even met hem mee tot hij zn haar uit spoelt. Ik haal een hand door mn haren en bijt weer op mn lip als Sam weer in mijn nek kust.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/23/2017 07:17 PM

Anya
Ik open mn ogen als ik wordt verplaatst en glimlach even en spoel dan mn haren uit onder de douche en de rest van mn lichaam. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page