Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 01:18 PM

Myrall.
Ik ga expres wat verzitten om Michael te teasen en glimlach naar hem. 'I hope so.'

Calum.
'Rose, nu gooi je een deel van de schuld op jezelf. Is niet nodig,,je doet niets verkeerd. Je hebt alleen moeilijk.' Ik trek haar omhoog en ga voor de spiegel staan met haar. 'Wat vind je niet zo mooi aan jezelf?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 01:07 PM

Myrall.
'Ja.. nou ik hoop dat die twee een oplossing vinden en elkaar beter gaan begrijpen.' Zeg ik. Rose dacht net echt dat Calum weer die oude Calum was...

Calum.
Ik loop naar haar toe en ga voor haar zitten. 'Rose, ik had nooit zo tegen je moeten uitvallen. Ik vergeef mezelf ook echt niet meer dat ik een tweede keer zo tegen je deed. De eerste keer vegeef ik me ook niet, want ik heb toch een stuk van je lebem geruineerd.' Ik zorg dat ze me aankijkt door het optillen van haar kin. 'Rose, ik hou van je. En ik berijp dat je tijd nodig hebt. Maar laat mij je helpen.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/08/2016 08:11 AM

Ik maak de deur open en zie Calum. 'Moet ik jullie..?" Vraag ik waarop hij knikt en binnenloopt. Ik loop naar buiten en steek nog snel mijn duim op naar Rose.

Calum.
Ik ga langs Rose zitten. 'Het spijt me, Rose.' Zeg ik waarna ik haar aankijk. 'Ik kan het nier aanzien hoe jij steeds maar ongezonder wordt, dadelijk ben ik je kwijt omdat je te ver gaat...' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/07/2016 10:48 PM

Myrall.
'Rose, je ziet er echt veel beter uit. En Calum hisd toch ook al van je hoe hij je als eerste zag? Oké... niet de aller eerste keer. Maar op die manier, weetje. Hij vindt je prachtig.' Ik glimlach en knufdel haar.

Calum.
Alweer knik ik. Ik sta op en loop naar boven. Ze zit sowieso bij Myrall. Ik klop aan en wacht. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Hello blog aka Joelars blog.

from AestheticRain on 05/07/2016 10:42 PM

Beantwoord ook de poll op de Homepage zodat we een duidelijk overzicht hebben!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/07/2016 10:40 PM

Myrall.
'Ik snap je, Rose. Maar hij maakt zich vast druk om zijn gezondheid. Je moet gewoon een keer goed met elkaar praten of een avond alleen samen hebben zodat jullie relatiebweer sterker word.' Zeg ik tegen haar waarna ik me iets dichter tegen me aantrek en over haar arm wrijf.

Calum.
Ik zucht diep in kijk maar Michael. 'I know, I know.. ik hou zielsveel van haar maar ze gaat gewoon achteruit en ze heeft zekerweten een vorm van anorexia of boulimia. Dadelijk raak ik haar kwijt aan die kut ziekte.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 11:26 PM

Myrall.
'Rose,  hij gaat je vast niet slaan. Hij geeft veel om je en raakt denk ik gestresd als je niets eet...'

Calum
Ik knik. Michael heeft gelijk. Ik moet vooral mijn excuses aanbieden. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/05/2016 11:27 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 11:07 PM

Myrall.
Ik trek Rose mee op bed en sla mijn armen om haar heen. 'Het komt wel goed....'

Calum.
'Ik wil gewoon dat ze eet, maar ze weigert. Ze gaat langzaam weer terugvallen. En ze wilde net weglopen en ja, toen heb ik haar tegen de muur aangeduwd en duidelijk gemaakt dat ik wil dat ze eet. Maar ik flipte en ze dacht dat ik haar wilde slaan.' Leg ik uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:57 PM

Myrall.
Ik ga recht op zitten. Ik kijk geschokt naar Rose. 'Heeft ie je pijn gedaan?' Vraag ik zacht waarna ik op sta en haar probeer te kalmeren.

Calum.
'Goedzo Calum!' Roep ik mezelf sarcastisch toe. 'Echt goed bezig!' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:49 PM

Myrall.
Na een tijdje hoor ik ze niet meer... zouden ze nu stil zijn of wat? Of eet Rose nu toch dat broodje. Als Calum haar aanraakt kriigt ie met mij te maken. Oké... niet dat ik sterk ben of groot maar toch.

Calum.
Ik voel een schuldgevoel in me opkomen als ze haar hoofd met haar armen beschermt. 'Nee, nee, nee, Rose...' mompel ik. Ik haal voorzichtig haar armen weg.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page