Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:41 PM

Myrall.
'Je hebt gelijk. Het is ook beter als ze het met zijn tweeën oplossen.' Ik pluk wat aan Michaels haar.

Calum.
Ik duw haar tegen de muur aan. 'Je loopt altijd weg als ik de waarheid spreek!' Ik kijk haar diep in haar ogen. 'Eet dat verdomde broodje of ik..' ik kijk in het rond en kijk haar met woede aan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:34 PM

Myrall.
'Ik ook van jouuu!' Ik hoor na een tijdje geschreeuw van beneden. 'Uhm... moeten we...' vraag ik. Het klonk niet goed.

Calum.
'Rose, ik ben er nu zo klaar mee! Eet godverdomme dat broodje op! Je wordt niet dik van een fucking broodje!' Schreeuw ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:27 PM

Myrall.
Ik lach en leg mijn armen om Michael heen. Hij is zo groot maar toch is ie wel schattig.

Calum.
'Rose, eet het op.' Push ik haar. Ik kijk haar streng aan. 'Of je nu wilt of niet, die bord is straks leeg!' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:19 PM

Myrall.
Ik sluit mijn ogen en laat na een tijdje los. Ik glimlach naar hem. Ik hou zo veel van hem, gewoon onbeschrijfelijk.

Calum.
Ik kijk haar geërgerd aan. 'Nee, verdomme Rose niet alweer!' Zeur ik. 'Je eet het op of je wilt of niet.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 10:11 PM

Myrall.
Ik lach zachtjes van het kietelende gevoel in mijn nek. 'Dan blijven we nog even liggen.' Zeg ik waarna ik wat kusjes in Michael's nek druk.

Calum.
Ik smeer een broodje voor Rose. 'There ya go.' Zeg ik met een glimlach. Ik ga langs haar zitten. 'Als je meer wilt moet je het zeggen,,dan maak ik dat voor je.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 09:58 PM

Myrall.
Michael heeft bijna altijd een goed hemeur als hij wakker wordt. Daarvan word ik dus ook weer blij. Aangezien ik toch lang wakker gelegen heb, heb ik toch goed geslapen. 'Gaan we eten?'

Calum.
Ik sruk een kus op haar neus en ga rechtop zitten. 'Laten we naar beneden gaan, ik heb honger.' Stel ik voor. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:42 PM

Myrall.
Ik kijk maar Michael die ook wakker is. 'Morning.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik hou ervan hoe Michael me vast houd tijdens dat we slapen. Soms wikkelt hij zich helemaal om me heen. Ik voel me wel schudig. Ik heb hem beloofd niet meer te snijden. Maar ik ben eraan begonnen en stoppen is moeilijk.

Calum.
Ik word wakker en kijk naar Rose. Volgens mij is ze wakker, half. Ik aai over haar hoofd heen. 'Morning, babygirl.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:27 PM

Myrall.
Ik stop mijn handen in het voorvakje van mijn sweater en doe alsof ik het koud heb. Ik maak een kruisje met mijn vingers. 'I promise.' Zeg ik met wen glimlach. Ik voel me toch minder schuldig als ik die kruisjes doe. Ik knuffel Michael vervolgens. 'Ik hou zoveel van je.'

Calum.
Ik ga met mijn hand door haar haar. Ze is rustig en het lijkt alsof ze slaapt. Ik druk een kus op haar haar en glimlach. Ik ben zo blij dat ze van mij is.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:07 PM

Myrall.
'Mikey, zo iets zou ik nooit doen. Ik hou van je.' Zeg ik met grote ogen. 'Zeg dit tegen niemand alsjeblieft. Als Rose het weet maakt ze zich waarschijnlijk meer zorgen en zo en ze heeft nu al genoeg aan haar hoofd.'

Calum.
'Ik wilde niet tegen jou schreeuwen. Je was al zo breekbaar. Ik lan gewoon niet tegen je schreeuwen zoals ik voorheen wel deed. Ik kan je dat niet nog eens aan doen, Rosie." Ik pak haar handen vast. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 07:49 PM

Myrall.
'Het spijt me Michael,  ik hou van je.' Zeg ik waarna ik hem omhels. Ik denk dat hij dat doosje niet kan vinden. Ik heb het namelijk in mijn toilettas gelegd en het lijkt alsof het een doosje voor tampons is of zo. 'Hoe wist je het trouwens, dat ik... ja...'

Calum.
'Rose, als ik je niet achtervolgde was ik je nu kwijt geweest. Ik wil je niet kwijt, voor geen goud. Je bent zo speciaal voor me, en ik heb zoveel gevoelens voor je.' Zeg ik waarna ik diep in haar ogen kijk. 'Ik wil je echt nooit kwijt, babe.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page