Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 12:52 PM

Myrall.
Ik kijk naar Rose. Niet veel later huilt ze en horen we haar stem weer voor het eerst. Gebroken... 'Rose...' zeg ik zachtjes.

Calum.
Ik omhels Rose en druk een kus op haar voorhoofd. 'Rosie, stil maar...' zeg waarna ik rustig met mijn hand door haar haar heen ga. Ik ben zo blij om haar stem te horen. Maar ik wil eerst dat ze zich even gemakkelijk voelt. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 12:39 PM

Myrall.
Ik voel me zo leeg, het snijden is erger geworden. Ik ben er al weer aanbegonnen. Ik had dat doosje nooit mee moeten nemen. Maar het lucht soms op. Rose zegt werkelijk niets meer en blokkeerd alles. Ik voel me soms alleen. En ook al is Michael bij me, het is zo anders... en nee, het is niet Sam's fout dat ik snijd. Ik ben er zelf weer aan begonnen.

Calum.
Ik ga zitten en kijk naar Myrall en Michael. Ik mis die momenten die ik had met Sam. Ik vind het zo fijn om te praten met haar maar ze heeft werkelijk niets tegen me gezegd de laatste maand. Zelfs niet tegen Myrall, haar vriendin die ze al jaren kent.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/05/2016 08:49 AM

Myrall.
'Gewoon, van alles en nog wat.' Zeg ik. Ik weet zeker dat Calum nu nog alerter gaat worden en Rose waarschijnlijk overal gaat achtervolgen. Misschien wel goed. Rose kan nog een poging doen. Van een depressie kom je niet snel af. Want ja... ze was ook depresief. Ze lachte minder, en als ze lachte kon je zien dat die nep was. En ze praatte ook veel minder. Ik ga beter tegen Michael aanliggen en druk een kusje op zijn kaaklijn.

Calum.
Ik kijk naar alles wat ze doet. Ze wil niet praten... ik heb haar stem al een dag lang niet gehoord en dat lijkt we eeuwen voor me. Ze staart maar wat voor zich uit. 'Rose, waarom doe je zo?' Vraag ik. Ik weet totaal niet wat ik moet doen. Ik ga voor haar zitten en probeer oogcontact te maken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 11:21 PM

Myrall.
Ik denk wat na en zucht. Als we nooit waren ontvoerd had Rose sowieso geen zelfmoord poging gedaan... dat weet ik zeker.

Calum.
Ze zegt niets... ze kust niet terug. Ik mis Rose. De Rose die heel de dag wilde knuffelen. 'Rose, praat alsjeblieft...' smeek ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 11:07 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Michael is zo zorgzaam... Ik geloof erin dat Calum alles voor haar zal doen.

Calum.
Ik glimlach als ik haar ogen zie. 'Rose, ik meen het, ik hou van je.' Zeg ik waarna ik een kusje op haar lippen druk. Ik vouw mijn armen weer om haar heen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 10:53 PM

Myrall.
'Dat klinkt wel goed.' Het komt weer naarboven... alles van gisteren. Ik hoop dat alles nu goed is met Rose.

Calum.
Ik lees zachtjes mee: "Lieve Calum, Sorry voor de moeilijke periode die ik jou heb gegeven. Ik weet dat je je zorgen heb gemaakt om mij en je zorgen waren terecht. Ik voel me niet goed, het gaat niet goed, en het komt nooit meer goed. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Ik hou zoveel van je dat het me pijn doet dat ik je zoveel heb aangericht. Ik heb me als een bitch gedragen tegenover je en je hebt alles gepikt. Ik verdien jou niet, ik verdien Myrall niet en ik verdiend Michael niet als mijn vrienden. Ik schaam me zo erg voor mezelf. Ik heb al sinds kleins af aan gestruggeld met me lichaam, en haat gedachtes naar mezelf. Maar die zijn met de jaren sterker geworden en zo heeft mijn depressie mijn lichaam overgenomen. Het spijt me zo erg dat je deze brief heb moeten vinden, na dat ik me leven heb overgenomen. Ik wilde je niet meer in de weg zitten. Je verdiend het om een leven te lijden zonder een vriendin die allemaal shit mee draagt. Maar nu ik weg ben, zal ik zeker over je gaan waken. Je gaat eroverheen komen, je gaat gelukkiger worden met een ander meisje en je gaat met dat andere meisje een gezinnetje maken. En ik weet zeker dat je veel gelukkiger gaat worden zonder mij. En dat is het enigste wat ik wil zien. Ik hou van je Calum, en dat zal ik altijd blijven doen. Liefs, Rose." Ik slik en kijk naar haar. Ze slaapt nog steeds... ik haal diep adem en leg de brief terug waarna ik langs haar ga liggen. 'Ik hou van je...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 10:39 PM

Myrall.
Ik word langzaam wakker rek me een beetje uit. 'Morning, handsome.' Zeg ik tegen Michael waarna ik een kus op zijn lippen druk.

Calum.
Ik blijf nog een tijdje liggen met een slapende Rose. Ik stap het bed uit als ik drie brieven opmerk. Met sierlijke letters staan onze namen erop. Ik pak de brief die voor mij gericht is. Mijn mond valt open en traan ontsnapt... ze wilde dus echt een eidn maken en ons verlaten. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 10:23 PM

Calum.
Ik zucht als ze naar boven gaat. Na een tijdje loop ik ook naar boven en ik kijk naar Rose. 'Rose, ben je nog wakker?' Vraag ik aan haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 09:19 PM

Calum.
Ik kijk naar haar. Je kan duidelijk zien dat ze het moeilijk vind. Ik ga langs haar zitten en sla mijn armen om haar heen. 'Rose... je bent prachtig. Ook al zou je een maatje meer zijn, dan zou ik nog steeds van je houden.' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Praat alsjeblieft. Ik mis je stem...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 09:09 PM

Calum.
'Kom mee.' Zeg ik. Ik loop met haar naar beneden. 'Alsjeblieft, Rose... eet wat.' Smeek ik waarna ik in dr koelkast kijk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page