Search for posts by Brokenrose

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last Search found 38 matches:


Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Werk vinden als 19 jarige..

from Brokenrose on 07/13/2016 04:51 PM

Horeca?
 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Werk en school

from Brokenrose on 07/09/2016 02:08 PM

Nou ondertussen heb ik dus al 2 keer gewerkt. Het viel wel mee, maar het is en blijft toch wel een beetje saai

Ook ben ik over naar de volgende klas. Op naar de examens. Ik ben niet echt zenuwachtig en denk dat ik het wel haal.

Alvast fijne vakantie meiden ♥ 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Solicitatie

from Brokenrose on 07/04/2016 04:52 PM

Jep ben aangenomen :)
Donderdag eerste keer 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Solicitatie

from Brokenrose on 07/04/2016 03:58 PM

Ik had laatst ook een solicitatie gesprek bij de Jumbo.

Ze vroegen waarom ze mij moesten aannemen, waarom ik de baan wou enzo. Ook legde ze gewoon dingen uit.

Succses  

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Eerste werkdag

from Brokenrose on 07/01/2016 04:37 PM

Donderdag voor het eerst werken bij de Jumbo. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/29/2016 06:38 PM

Alec

Ik schrik van Rosalie, die goeienmorgen zegt. Ik draai me om en glimlach.'Goedenmorgen. Lekker geslapen?"Vraag ik en loop een klein stukje naar haar toe.'Ik denk dat dit van jou is.'Zeg ik en geef haar haar portomonnee en sleutel. Daarna loop ik weer naar de keuken en ruim mijn bord op.'Wil je al wat eten of drinken?'vraag ik en zet alvast voor mij koffie op. Ikga op de aanrecht zitten en kijk naar Rosalie

(sorry dat hij en beetje kort is) 

AAlec.jpg 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/29/2016 05:12 PM

Alec

Ik word wakker van mijn telefoon die af gaat. Het is Max. Als ik ergens geen zin in heb is het Max. Maar ik moet wel opnemen. Slaperig neem ik op.'Met Alec.'Mompel ik. 'Gast. Je weet nooit wat ik heb gestolen. Daarmee kan ik het geld geven.'Zegt Max opgewekt. Ik zucht.'Wat is er dan?'Vraag ik nep-nieuwschierig. 'Een fiets. En een dikke portomonnee.'Zegt hij met een lach. Ik denk even na en besef dan dat het misschien wel van Rosalie kan zijn.'Kun je hier heen komen?'Vraag ik.'Met spullen.' Daarna hang ik op. Nu zie ik pas dat het half 9 is. Meestal word ik wel optijd wakker. Ik stap uit bed en rek me uit. Daarna loop ik naar mijn kleding kast en pak er wat kleren uit, die ik gelijk aan trek. Voor de spiegel doe ik even snel mijn haar en loop dan naar beneden. Ik denk dat Rosalie nog slaapt. Maar beter slaapt ze nog een uurtje of 2. Beneden maak ik een ontbijtje voor mezelf en eet het op aan tafel. Net als ik de laatste hap heb genomen gaat de bel. Ik loop naar de voordeur en maak hem open. Max staat voor de deur.'Mag ik de portomonnee zien?'Vraag ik. Max geeft hem en ik sla/maak hem open. Ik bekijk een paar pasjes. Dees is van Rosalie.'Dankje.'Zeg ik en krijg ook de fiets sleutel.'Doei.'Zeg ik en doe de deur dicht.
alec.jpg 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/27/2016 10:58 PM

Alec

Ik knik een beetje afwezig. Daarna loop ik langs haar en ga de trap op. 'Ik heb nog wel een kamer.' Zeg ik. Boven loop ik een kamer binnen. Hier slapen wel vaker mensen. 'In de kast liggen nog wel kleren.' Zeg ik tegen Rosalie als ze ook boven is.' Als er wat is, roep je maar.' Zeg ik.' Ik slaap daar.' Ik wijs naar de deur tegen over haar. 'En dat is de badkamer.' Daarna draai ik me om en loop de trap weer af. Ik doe de deur op slot en kijk of alle anderen ook op slot zitten. Daarna loop ik weer naar boven. In de badkamer poets ik mijn tanden en was mijn gezicht. Mijn vieze kleren gooi ik in de wasmand. Daarna loop ik naar mijn kamer en ga in bed liggen. Al snel val ik in slaap.

48eef7dbf324f9d3f2ac64b375d462f1.jpg
 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/26/2016 09:03 PM

Alec

'Je hebt mazzel dat ik hier dichtbij woon.' Zeg ik met een glimlach en hou haar even beter vast. Ik haal een hand door mijn haar en pak haar tas. Daarna beginnen we langzaam te lopen. Ondertussen begint het zachtjes te regenen. In de verte begint het te rommelen.

Na ongeveer 5 minutjes zijn we bij mijn thuis. Ik zoek mijn sleutel en maak dan de deur open. Ik laat Rosalie voor gaan. Daarna stap ik haar achterna en trek de deur dicht. Ik zet het ligt aan en zet haar tas op de grond. Ik trek mijn jas en schoenen uit en kijk naar Rosalie. In dit licht zie ik pas hoe ze er uit ziet. Bloed zit in haar haren en op haar gezicht.' Wat is er eigenlijk gebeurt?' Vraag ik en haal zachtjes wat haar uit het bloed, om te kijken of de wond groot is. 

48eef7dbf324f9d3f2ac64b375d462f1.jpg 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: ik heb echt geen zin in huiswerk

from Brokenrose on 05/26/2016 04:23 PM

Wat moet je maken?

Ik moet wiskunde maken D: 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to previous page