Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 08:57 PM

Myrall.
"Weltruste.' Zeg ik. Na een tijdje slaap ik.

Calum.
Ik kijk even naar haar heupen en ribben. Ze steken uit. Ze ziet er zo zwak uit. 'Rose, we gaan dadelijk nog wat eten, oké?' Vraag ik. "Het hoeft geen junkfoo te zijn maar je moet echt wat eten." Het valt me ook op dat haar borsten kleiner zijn geworden. Dat gaat er volgens mij als eerst af, ja... 'Je bent nog steeds prahtig, Rose. Maar je bent ongezond nu...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/04/2016 08:58 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 08:44 PM

Myrall.
'Ja, dat is wel zeker.' Ik weet verder niets meer te zeggen dus besluit maar even stil te houden.

Calum.
Ik kleed me uit tot mijn onderbroek. Misschien wil ze... ja... ik leg mijn armen om haar heen. Ze is zo dun geworden... 'Rose, ik hou zo veel van je. En dat zal ik altijd doen. En als er iets is, zeg het me alsjeblieft. Ik wil niet dat dit je nog eens overkomt.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 08:32 PM

Myrall.
Ik haal rustig adem en pak zijn hand. Dat kalmeert me op de een of andere manier heel erg. 'Ik had nooit verwacht dat Rose zo iets zou doen...' mompel ik. 

Calum.
Als ik de pillen heb opgeruimt en allemaal door de wc heb gespoelt kijk ik naar Rose. 'Wil je wel douchen?' Vraag ik waarna ik mijn armen weer op haar heen sla en een kus op haar lippen druk. 'Vergeet niet dat ik van je hou, Rose.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:58 PM

Myrall.
Ik hoor Rose overgeven. Voor de weet ik hoeveelste keer. Masr dit keer moest het van Calum. En dat is maar goed ook. Ik kijk even om naar Rose en Calum die albweer herenigd in een knuffel zijn. Ik wil niet dat Rose dood gaat. Ze is mijn beste vriendin en ik zou noet zonder haar kunnen...

Calum.
Nadat alles eruit is wrijf ik over haar rug en trek ik haar weer in een knuffel. 'Rose je bent sterk en ik hou van je. Alsjeblieft... maak er geen eind aan. Je betekent alles voor me.' Ik druk een kusje op haar hoofd en ga met mijn hand door haar haren heen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:42 PM

Myrall.
Ik hou me vast aan Michael tot we beide op de grond zitten. Ik had nooit van Rose verwacht dat ze zo diep in de put zou zakken. Ook Calum huilt zachtjes. Zo iets verwacht je ook niet snel. Ik wilde Rose gaan knuffelen maar Calum heeft zich al helemaal om haar heen gewikkeld.

Calum.
Mijn kaken beginnen langzaam te trillen. Ik pers mijn lippen op elkaar. Ik voel de tranen over mijn wangen gelijden en wikkel mijn armen om Rose heen. Het eerste wat in me op komt is om Rose te laten overgeven. 'Rose, ik hou zielsveel van je en je mag niet dood. Je bent nog zo jong en ik kan niet zonder je.' Fluister ik. 'Rose, normaal wordt ik boos op je als je je vinger in je keel steekt maar nu smeek ik je. Alsjeblieft Rose...'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:27 PM

Myrall.
Ik knik. 'Dat is misschien wel he-...' ik word onderbroken door Calums harde stem. Ik sta op en ren naar boven.

Calum 
Ik schrik als ik een dekseltje hoor en vervolgens pillen. Dit kan niet waar zijn. 'Nee, Rose!' Schreeuw ik. Ik open de deur en kijk naar haar mond en een paar pillen die er nket meer in hebben gepast dus op de grond liggen. Van de schrik gaat het uit mezelf; ik open haar mond en probeer de pillen eruit te halen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:16 PM

Myrall.
Ik draai me naar Michael. 'Er is echt iets mis maar... wat?' Ik draai me naar Calum die levenloos voor zich uit staart.

Calum.
Na een minuut of drie loop ik naar boven. Ze is niet in onze kamer. Ik hoor zscht gesnik uit de badkamer komen en besluit voor de deur te gaan zitten en te luisteren. Ze wil even alleen zijn zei ze. Ik wil haar zo graag knuffelen nu en het is zo moeilijk om haar te horen huilen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 07:07 PM

Myrall.
Ik hoor de deur open gaan en kijk gelijl naar Rose die er niet al te goed uit ziet. Calum sprint al snel naar haar toe. 

Calum.
Ik sprint naar Rose en omhels haar. Die drie kwartier leken wel eeuwen te duren. Ik was zo ongerust. 'Rose, waar was je?' Vraag ik. 'En sorry van net, Rose... ik hou van je.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 06:56 PM

Myrall.
Ik schrik als Calum zegt dat Rose weg is. 'No, no, noo!' Zeg ik gefrustreerd. Ze is vast boos... vooral op Calum. Ik heb werkelijk geen idee waar ze heen zou kunnen zijn.

Calum.
'Rose is weg.' Ik blijf bellen maar er gebeurt werkelijk niets. Ze wil me niet spreken... of haar telefoon staat uit. Wat moeten we doen? Wachten tot ze thuis komt of zoeken?..

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/04/2016 06:46 PM

Myrall.
Ik knuffel hem terug en zucht zachtjes. Ik loop even snel naar de keuken om wat water te pakken. Rose is er zo slecht aan toe en ze gaat elke dag achteruit. Als we nooit waren ontvoerd was Rose misschien nooit zo geworden.

Calum.
Ik kijk naar mezelf in de spiegel en zet de weegschaal terug. Na een tijdje open in de deur van onze kamer. 'Rose?' Ik kijk rond maar zie haar niet. Ik pak mijn mobiel gehaast als ik zie dat haar tas er niet meer is. We hebben de meiden een telefoon gegeven voor het geval er iets gebeurt en aangezien we hun telefoon kapot hadden gegooit met de ontvoering was het wel zo netjes om ze er een terug te geven. Ik bel haar maar ze neemt niet op. 'Verdomme, Rose.' Ik bel haal nog een paar keer.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page