Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/25/2016 07:09 PM

Suzy keek haar glimlachend aan. ''Well mostly everything on the television is real so just do that. Because acting is your speciality.'' zei Elena richting Alexis waarop Suzy kort glimlachde. Bij het horen van de uitleg over het strippen knikte Suzy wel begrijpend naar haar. ''Well Alexis, if you get married I'll make sure I hire your husband in. You would like that one for sure.'' grijnsde Suzy richting haar en kwam overeind terwijl ze een korte witte blouse nog over haar schouders heen trekt. "Besides, I'm not really a fan of the muscliar boys out there. I rather keep it just normal to look at.'' glimlachde ze.

waserfti.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/25/2016 06:44 AM

Suzy keek glimlachend op naar Alexis en knikte. ''Ah right, well we are all glad glad you're here otherwise we had to thing of a different idea do handle that stripper.'' glimlachde ze en liet zich zakken in een stoel in de kamer terwijl ze zo de anderen eens bekeek. Met een glimlach op haar gezicht keek ze Alexis aan en luisterde kort naar haar expressies. 'Well, actually that one is pretty amazing.'' lachde Suzy terwijl ze de anderen ook wel even hoorde grinniken maar die nog altijd bezig waren met het klaarmaken van hunzelf. ''But then again you still have to act like your water broke zo maybe walk a little weird and in pain?''

wasetrygv.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply Edited on 07/25/2016 06:49 AM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/24/2016 06:51 PM

Suzy had de anderen glimlachend aan gekeken. Caroline had besloten om later deze avond te komen en Elena en Bonnie waren zich nog aan het klaarmaken. ''Pfoeh, looks like y'all are already going to the wedding.'' grinnikte ze even kort en hoorde hele korte giechel van de anderen. Haar ogen had ze gesloten terwijl ze op het bed neer kwam met haar rug. Haar ademhaling was rustig totdat ze het geklop hoorde op haar kamer deur. Voordat Suzy overeind kon komen zag ze al hoe Elena bij de deur stond en die open trok. ''Hello Alexis, glad you could come.'' glimlachde Suzy terwijl ze langzaam overeind kwam van het bed.

xdfcghbj.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/24/2016 10:09 AM

Suzy keek de rest nog even kort rond als toestemming maar de woorden van Alexis waren wel genoeg om iedereen voor hooguit een paar minuten daar heen te krijgen. Niet dat iedereen daar naar binnen zou kunnen, want er waren vele van hun vampieren. Logisch als ze veiligheid zou willen hebben. In de auto had Suzy haar ogen gesloten. De woorden van Stefan werden hoorbaar, dat waren ze op dit moment wel zeker. ''At this house? This is Alexis her house, one she shared but for now doesn't.'' mompelde Suzy en keek naar Stefan. ''Dont expect to get invited in immidiatly.'' mompelde Suzy en had de deur los getrokken en was uit de auto gestapt.

Suzy_III.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/23/2016 01:35 PM

Suzy knikte naar Alexis en zuchtte even kort. ''Alright, as long as you're doing fine.'' fluisterde Suzy en keek de anderen allemaal aan en sloot haar ogen even kort. Met de gedachten dat alles nu weer goed was wou ze weer gaan lopen maar natuurlijk was het niet goed. Alles was verkeerd, de hele wereld waarvan zij afwisten was het foute aan de wereld. En er was niets wat ze konden doen om het te veranderen. Haar hoofd had ze kort even gedraait en keek even kort naar Stefan met een zucht die langzaam haar lippen verliet. ''Laten we terug gaan, of iets.'' mompelde ze. Nu Stefan vrij was en waarschijnlijk zijn menselijkheid terug had wist duidelijk niemand iets te zeggen. Op zijn broer na natuurlijk, maar hij was eigenlijk al een bitch met zijn menselijkheid dus dat was geen verrassing meer.

Cecild.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/22/2016 09:24 AM

Suzy staarde naar Alexis en wreef ondertussen over haar arm heen waar een brandwond verschenen was maar die heel langzaam weg trok. De vlammen werden minder en wanneer ze weer tot de kleine vlammetjes waren dat het normaal was was Alexis ook weer terug bij de wereld. Met haar voet verplaatste ze de kaarsen en keek naar Alexis terwijl ze een zakdoek uit haar achter broekzak haalde. ''Yes it worked, and you're bleeding.'' zei ze op een zachtte toon en toen naar de grot waar ze Katherine heel langzaam weer zag bewegen. ''Well almost everyone got out though.'' zei ze schouderophalend.

sidobfyvaeir.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/21/2016 09:46 AM

Clare
In het midden van de trap was ik stil blijven staan en keek even fronsend om me heen. Mijn ogen bleven kort voor zich uit blijven hangen. Een hand voelde ik dan ook al aardig snel op mijn schouder waardoor ik kort opkeek. Het was de zelfde jongen als zonet die me bij Michaël had aangeraakt waardoor ik kort toch wel een beetje ontspande. ''Iets mis?'' had hij tegen me gezegt terwjil ik kort even frons. ''Nee, eigenlijk niet.'' had ik zelf gezegt. ''Ik heb wel vaker van deze momenten. Binnenkort word het vast wel een gewoonte voor jullie.'' zei ik en keek hem kort met een glimlach aan. ''Nou let's go then.'' zei hij en stapte de trap af langs me heen richting de deur die naar buiten toe leidde.

Jake
De meiden die zich hier bevonden, de namen ervan, waren best makkelijk te onthouden maar hier en daar leken ze best veel op elkaar. Iets dat wat moeilijker word om ze uit elkaar te houden. Elena en Nora vond ik dan nog de makkelijkste van de 10 verleidsters. Misschien doordat ze beide er wat anders uitzagen en andere lichaams bouw. Ja, daar had ik opgelet. Aan de eerste instantie had ik spijt dat ik hier aan mee deelgenomen had. Maar nu ik er ben heb ik nergens spijt van. Misschien van Clare, maar ik ben niet de enige schuldige.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/21/2016 09:33 AM

Suzy had haar hoofd omgedraait naar Stefan waarop ze kort haar hand voor zich hield. ''Just, we'll talk about it all later.'' knikte ze en draaide zich terug om naar Alexis waar langzaam bloed bij haar neus vandaan druppelde. Bij haar woorden stapte ze meteen over de lijn heen, en er voor zorgend dat ze iedereen kon controleren qua supernatural dat ze er uit waren. ''Okay you can let it go Alexis.'' riep Suzy en stapte naar haar toe waarbij ze automatisch neer knielde. Alleen de cirkel vuur blazende kaarsen zaten haar een beetje in de weg.

ihsfivbe.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/20/2016 12:07 PM

Clare
Mijn koffer had ik vastgepakt in mijn handen en was zo al richting de trappen heen gelopen waar ik kort toch nog even achterom had gekeken. Ik had wel gezien dat er meerdere aparte kamers waren en dus had ik maar de gewone simpele en lege gekozen. Ik hield nooit zoveel van de felle printen in mijn kamer. Het was gewoon nou eenmaal te druk.
Mijn koffer stond op het bed waar ik mijn bikini even vlug uit had gepakt en zo ook snel erin veranderd had. Puur zodat ik meteen zou kunnen zwemmen wanneer ik buiten was, aangezien het wel heel warm was en verfrissing was het beste. Mijn haren had ik naar achteren gebonden zodat alles uit mijn gezicht was gekomen en mijn ogen sloot ik genietend van de korte bries die een beetje doorheen het gebouw ging.
Langzaam was ik naar beneden gestapt met een handdoek over mijn schouder heen.

Jake
Ik was achter haar aan gelopen vlak langs de meiden heen, die dan ook wel dichterbij kwamen te staan. Mijn ogen gingen kort rond het hele gebouw heen en door heen de natuur. Rustig keek ik op naar Nora en knikte toestemmend. ''Is helemaal prima.'' had ik gemompeld naar haar toe en daarna naar het zwembad toe gestapt waar ik mezelf in had laten glijden. Bij elke van de andere jongens zag ook wel de meiden er rondom heen staan dus was ik daarheen gezwommen en was met me rug tegen de rand gaan staan. ''Halloo.'' hoorde ik op allemaal verschillende tonen en door verschillende stemmen gezegt. Het enige wat ik deed was glimlachen en me voorstellen aan alle andere meiden.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/19/2016 12:49 PM

Suzy keek naar de anderen toe. En naar Stefan, ergens van binnen voelde ze zich wel slecht aangezien zij de gene was die had veroorzaakt dat hij zijn humanity ging switchen. Maar uiteindelijk is het toch gewoon goed gekomen. Haar ogen sloot ze rustend en steunde tegen de stenen muur aan van de grot terwijl ze haar ogen op Alexis focussde aangezien ze bezig was met de spreuk. ''Alexis you gotta stop if you dont knnow you can lift the spell. It's heavy and we all know it.'' zei Suzy en keek kort even naar Stefan toe terwijl ze kort zuchtte.

ftcui.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  64  |  »  |  Last

« Back to previous page