Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 06:39 PM

Rose
Ik haal diep adem in en maak me gezicht nat met het water wat uit het kleine fontijntje komt. ''Ja, het gaat goed. Maak je geen zorgen.'' zeg ik en spoel de toilet door en doe daarna de deur open. Ik loop langs Myrall snel naar boven de slaapkamer in en doe gelijk de deur opslot. Ik zucht en ga op de grond zitten, ik wil niet meer leven. Wat doe ik hier nog? Ik verdien het niet om hier te zijn. Ik pak snel een broek en een sweater die ik aan doe met me schoenen erbij aan en pak me tas waar al me spullen in zitten zoals geld, zonnebril, telefoon etc. Ik vlucht snel de kamer uit en probeer iedereen te ontwijken.

Michael
''49,9? vraag ik verbaasd aan Calum, ik wist het. al vanaf het begin. En al die tijd heb ik er niks over gezegd. Ik hoor iemand de trap op rennen en zie Rose die al gelijk de slaapkamer invlucht. En voordat Calum de deur nog open kan doen draait ze hm opslot. ''Damnit'' zeg ik en ren naar beneden waar Myrall is. ''Babe, het komt goed.'' zeg ik en knuffel dr. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 06:24 PM

Rose
Ik word ineens opgetild door een boze Calum en begin te schreeuwen. ''Hou op'' roep ik en ga er zo snel mogelijk van af maar hij heeft het al gezien. Ik ren naar beneden en slui me op in de wc. Ik haat het om bot te doen tegen hem, maar het is voor me eige best wil.

Michael
''Ik ook, maar het komt wel goed. Ze heeft Calum.'' zeg ik en hoor Rose schreeuwen en daarna Calum. Ik spring samen met Myrall van het bed af en loop de hal in boven. Ik zie Rose naar beneden rennen en kijk dan naar Calum die geschokt bij de badkamer staat. ''Wat is er gebeurd?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 05:31 PM

Rose
Als ik terug word getrokken door Calum kijk ik hem verwarrend aan. ''Wat? Hoezo?'' vraag ik en kijk naar de weegschaal die Calum pakt. ''Wat is dit nou voor een onzin?'' vraag ik geirriteerd. Ik ga echt niet op de weegschaal staan waar hij bij is.  

Michael
''Je staart zo voor je uit, en je bent stil'' zeg ik en ga nog steeds met me hand door d'r haren en verbind mijn benen met die van haar. ''Als je met iets zit, zeg het me alsjeblieft ik wil je helpen'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 04:36 PM

TS naar 2½ maand later
_____________________

Rose
Ik draai de deur opslot van de badkamer en kleed me uit en ga voor de spiegel staan. Als ik me buik inhoud kijk ik nog een keer in de spiegel en kan elke rib tellen. Ik glimlach naar mezelf en ga dan op de weegschaal staan. 49,9 kg. Van blijdschap ga ik met me hoofd naar achter en glimlach. 0,1 gram minder dan gister. Ik leg de weegschaal weer onder de kast en doe een legging aan met daaroverheen een jogging broek met een t-shirt en een sweater over heen, aangezien het vandaag super koud is. Ik doe me haar in een hoge knot en hoor Calum al weer naar boven lopen. Snel doe ik de deur van het slot af en loop de badkamer uit. ''Jij kan de badkamer gebruiken.'' zeg ik en loop de slaapkamer binnen.

Michael
Ik lig met Myrall nog op bed en kijk d'r aan. ''Waarom zo sipjes?'' vraag ik en kijk d'r dan aan met een pruillip. Ik trek d'r tegen me aan zodat ze half op me ligt en ga met me handen door d'r haar en trek nog snel de dekens goed over ons heen.

___________________________________________________________________________________________
WIJ STEUNEN ANOREXIA NIET, HET IS EEN ZIEKTE DIE JE LEVEN VERNIETIGD EN RADEN HET NIET AAN OM ER MEE TE BEGINNEN. STRUGGLE JE ER NU MEE, MAG JE ALTIJD IEMAND VAN HET CARETEAM MAILEN, OF ZOEK PROFFSIONELE HULP.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 05/04/2016 05:14 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 03:51 PM

Rose
''Yes, food!'' zeg ik blij en loop met Calum mee en ga zitten. Ik kijk naar het eten en glimlach als het gezond is. Ik pak een schep groentes en een stukje kipfilet wat ik op ga eten. Na een dag eten krijg je toch wel trek, en als het gezond is al helemaal!

Michael
Ik schep groentes voor mezelf en ook gelijk voor Myrall op en pak een stuk kipfilet. Ik kijk ondertussen voorzichtig naar Rose die nu wel d'r bord wat voller schept en dan naar Calum die ook even zat te kijken.
 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 03:21 PM

TS

Rose
Als ik al me spullen heb uitgepakt kijk ik tevreden naar de kleding kast van mij en Calum. Ik loop naar beneden in alleen een oversized shirt en stop voor de lange spiegel in de gang. Ik kijk naar me benen die al een stukje dunner zijn geworden. Tevreden glimlach ik en loop de huiskamer in. ''Hey'' zeg ik en kijk naar Calum die onderuitgezakt op de bank zit. Ik ga op z'n schoot zitten met me gezicht naar hem toe en druk een kus op z'n mondhoek.

Michael
Ik en Myrall hebben besloten vanavond gezond te eten, om te kijken of Rose dit ook eet, aangezien ze weinig eet. Ik roer door de wokgroentes en kijk naar Myrall die bezig is met de kipfilet in de pan. ''Ik moet eerlijk zijn, dit ruikt zo lekker.'' zeg ik en snuif nog eens extra. Ik kijk achter me als ik stemmen hoor en zie dat Rose ook al beneden is. ''Eten is bijna klaar!'' schreeuw ik en zet de groentes in een schaal zodat het van het vuur af is. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 02:34 PM

Rose
''Wat? dat is niet waar. Je hoeft je geen zorgen te maken over mij. Het gaat prima met me. Ik hou van eten.'' zeg ik en voel een beetje schuld in me opkomen. Ik hou wel van eten, en ze hoeven zich niet zorgen te maken.. Ik wil alleen een beetje afvallen meer niet.

Michael
''Wat Myrall zegt is wel waar. De laatste tijd eet je wel kleinere porsies.'' zeg ik en bemoei me er zo min mogelijk mee. Ik wil geen ruzie, en wil ook niet dat ze boos op ons word.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 01:29 PM

Rose
Ik wijs het koekje af als Calum mij er 1 wilt geven. "Ik zit nog vol van het ontbijt en het is nog vroeg." Zeg ik en en kijk naar buiten via het voor raam. "Ik eet niet weinig, ik eet gewoon normaal net zoals jullie." Zeg ik en kijk weer terug naar Calum.

Michael
Ik hoor Calum en Rose praten op de achterbank en kijk naar Myrall die ook naar mij kijkt en haal me schouders op. Ze blijken een discussie te hebben..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 12:16 PM

Rose
Ik ga alvast achterin zitten en kijk naar Myrall. "Kan jij het geloven? Na ontvoerd worden door 2 jongens, en uiteindelijk van elkaar houden?" Zeg ik en glimlach. Als myrall zegt dat ze het zelf niet verwacht had knik ik. "Ik ook niet" zeg en Calum en Michael stappen de auto in. "Op naar huis" zeg ik en ga liggen op de achterbank met me hoofd op Calums schoot.

Michael
"Mooi, bij mij ook wel geloof ik. Maar laten we gaan de meiden wachten." Zeg ik en stap achter het stuur. "Lets go!" Zeg ik en doe me gordel om en start de auto. Als we de snelweg op zijn pak ik een pak cookies uit me tas en geef die aan myrall. "Wie wilt er een koekje?" Vraag ik vrolijk.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/04/2016 09:11 AM

Rose
Als we klaar zijn met alles inpakken is en ondertussen al half 11. Ik loop met de tassen naa beneden en kijk naar me moeder die al klaar staat voor een knuffel. Ik glimlach naar d'r en geef d'r een knuffel. "Zorg goed voor jezelf en ik kom zeker nog vaker langs" zeg ik en geef d'r een kus. Ik kijk dan naar een slaperige Jacob die ook een knuffel wilt en til hem op. "Ik ga jou ook missen buddy" zeg ik met een glimlach en druk een kus op z'n voorhoofd. Ik zet hem weer neer en loop met de tassen naar buiten waar myrall een Michael al bezig zijn. "Goeiemorge!"

Michael
We hebben snel een broodje gegeten en lopen nu met de tassen naar de auto. "Goeiemorge" zeg ik als Rose en Calum ook naar buiten lopen en doe de laatste tas van Myrall in de kofferbak. Ik geef Calum een mannen hug en kijk nieuwschierig naar hem. "Hoe ging het?" Vraag ik en glimlach zachtjes naar hem.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page