Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/19/2016 12:40 PM

Clare
Ik had hem aangekeken terwijl ik hem glimlachend kort toeknikte. ''Dat is helemaal prima voor mij. Deze vakantie zie ik je toch wel vaak genoeg.'' knikte ik naar hem met een glimlach en streelde langs mijn armen heen en zette het lege glas op de bar neer. Met de knipoog glimlachde ik toch even kort.
Het moment waarop ik me wou omdraaien voelde ik een hand op mijn schouder waardoor ik opkeek. ''Als je tijd hebt kun je een duik nemen in het zwembad.'' hoorde ik één van de mannelijke verleiders zeggen waarop ik toch kort even glimlachde. ''Ik zal er snel zijn.'' knikte ik met mijn hoofd.

Jake
''Fantastisch.'' knikte ik naar haar en liet mijn ogen rustten op haar lichaam nadat ze haar shirt uit had getrokken waarop ik knikte. ''Waarom moeilijk doen als het gewoon bij beide kan. We hebben de hele dag niet.'' grijnsde ik en keek haar aan terwijl ik haar ogen volgde naar het zwembad vlak bij deze enorme villa waar ook de anderen al inzaten. ''Laten we maar beginnen bij het zwembad hier niet?'' had ik voorgesteld en zag nog twee meiden staan bij de deur, waarschijnlijk om ons te komen halen. Niet dat ik het erg vond natuurlijk.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/19/2016 12:26 PM

Suzy lag neer geknield bij Katherine die niet meer begon te bewegen maar alleen de beweging in haar ogen zag waarop ze toestemmend knikte. ''It worked.'' mompelde ze en keek naar Stefan en Lillian die allemaal verschillende woorden begon uit te spreken. Suzy maakte haar weg toe naar het begin van de grot maar wanneer ze er uit probeerde te stappen voelde ze hoe ze tegen gehouden werd door de spreuk. ''Fuck, forget that one excisted.'' zuchtte ze uitgebreid en keek naar haar arm waar een wond op was gekomen maar die al heel snel weer weg. Haar ogen richtte ze snel weer op Stefan die stil stond waarop ze kort fronsde. ''It worked?'' had ze op een vragende toon uit gebracht.

4wsrdxtcf.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/18/2016 08:36 AM

Iedereen was bij elkaar gebracht voor als het niet zou lukken om Stefans humanity terug te krijgen. Zouden Damon en Lillian als nog wel vast zitten. En daarbij zou de spreuk alsnog van de grot af moeten worden gehaald. Zelf ging Suzy net voor de grot staan en keek even naar Alexis. ''God I hope this works.'' fluisterde ze en stapte ook doorheen de magie wat ze dus ook kon voelen. '"Shut up about Kai.'' fluisterde Suzy hoorbaar voor Stefan maar stapte regelrecht naar Katherine toe die verzwakt op de grond lag maar wel uit probeerde te halen. Iets dat haar duidelijk veel moeite kostte. Suzy zelf bewoog zich neer en plaatste haar hand op de nek van Katherine alleen maar om zeker van de zijn dat de spreuk zou werken als Alexis hem had gedaan. Dan zou ze namelijk stoppen met bewegen.

ouyt.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/18/2016 08:28 AM

Clare:
Mijn ogen volgden de zijne, het heldere bruine was zichtbaarder geworden door de zon die lichtjes doorheen het hele gebouw heen scheen door de open ramen. Ik had gehoord hoe hij zich verslikte op de woorden de ik had gezegt waarop ik toch wel even kort moest glimlachen. Een glimlach werd over mijn gezicht verspreid en mijn ogen focusden zich op de zijne. ''Nou als een jongen zo als jij dat zit te zeggen zonder enige twijfel. Dan zou ik het toch maar moeten geloven, niet?'' had ik gezegt en bracht het glas weer tegen mijn lippen aan om er een slok van te nemen.

Jake:
Ik zag in mijn ooghoeken hoe ze begon te lachen waardoor ik mijn aandacht weer op haar had. Haar woorden drongen langzaam tot me door en voelde voordat ik nog reageren kon haar lichaam tegen het mijne aan waarop ik kort neerkijk. ''Ik denk Nora.'' mompelde ik en voelde een korte spier verstrekken bij mijn nek van het voelen van haar lippen tegen min hals aan. ''Dat dat een fantastisch idee is om gewoon bij te beginnen.'' glimlachde ik.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/17/2016 08:48 AM

Suzy had de hand van Elena op de hare gevoeld waardoor ze opkeek. ''You look absolutely exhausted and you need to feed because otherwise you turn out to be Katherine. Weak as fuck even thought you're stronger than you know yourself.'' zei ze waarop Suzy kort even knikte.
Bij het campus ook aangekomen hadden ze zich al klaargemaakt voor bed. Elena gooide wel uit het niets een bloedzak naar Suzy toe die ze gretig vastpakte. ''God thankyou.'' fluisterde ze naar Elena met een glimlach en begon het vervolgens gewoon voorzichtig naar binnen te werken zorgend dat ze het niet opeens ergens op alle schone kleding en dekens zou morsen.

ydrfchgvhbn.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/17/2016 08:39 AM

Clare:
Zijn ogen stonden gericht op mij, iets dat me toch wel een warm gevoel gaf van binnen maar zelf gaf ik er niets aan toe. De dames achter mij stonden ook al wat te praten met de andere jongens in het huis maar mijn aandacht stond op deze jongeman. Een glimlach krijg ik op mijn gezicht bij het zien hoe hij het drankje naar me toe houd waardoor ik hem even kort aankeek. Ook de andere dames had hij iets gegeven. ''Clare.'' mompelde ik uiteindelijk en legde het koude glas tegen mijn lippen aan terwijl ik een slok van het drinken neem. ''Dat moet dat niet heel mooi zijn.'' zei ik op zijn volgende woordenn terwijl ik op mijn elleboog steunde en hem kort even aankeek.

Jake
Met een glimlach op mijn gezicht had ik de meid aan gekeken. Mijn ogen bleven al kort op haar lippen hangen waarop ze kort op begon te bijten. mijn wenkbrauw had ik omhoog gehaald en grinnikte uiteindelijk. ''Ik heb geen flauw idee, you tell me.'' grijnsde ik en keek vervolgens even om me heen.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/16/2016 04:19 PM

Suzy was meegereden met Elena terug naar het campus nadat ze gedag had gezegt tegen alle anderen. Haar ogen had ze onderweg al gesloten meer om het controlen houden van haar honger. Natuurlijk merkte Elena dat weer op. ''When is the last time you ate.'' had ze gezegt waarop Suzy haar fronsend aan keek maar uiteindelijk gewoon zuchtte. ''A couple of days.'' antwoorde ze waarop Elena toch kort verbaasd opkeek. ''Suzy, that's not that great you know.'' mompelde Elena. ''Ofcourse I know that Elena, but the thing is that I was to busy fixing stuff and I can't just go to Jo and say like: Hello can I have a bloodbag? I haven't in de campus for days now, atleast in our room.'' zuchtte Suzy uitgeput.

Kai voelde de telefoon in zijn zak trillen. Het was nu al een paar dagen geleden dat hij hier vast zat en intussen was hij er ook achter gekomen dat er nog net levende mensen eigenlijk in deze prisonworld zaten. De telefoon had hij aan zijn oor gehouden, proberen op te nemen lukte niet maar aan de naam te zien die op het scherm kwam was hij al tegen een boom aan gaan zitten en meteen te luisteren wat er te zeggen was. Alexis. Haar stem klonk zo verdrietig, afwezig. De woorden die ze dan ook had gezegt zorgde er alleen maar voor dat het pijn deed van binnen. Want niet alleen zij zelf was kapot van binnen ook hij. Wanneer hij hoorde dat ze over magie begon schoten zijn ogen al helemaal open. ''No no no.'' had hij gemompeld eigenljik al helemaal in paniek niet wetend hoe ze er mee om zou moeten gaan. ''Gawd I miss you so much Alexis.'' had hij gezegt met de meeste verdriet in zijn stem en vervolgens voelde hij hoe er een traan langs zijn wang heen ging naar beneden toe.

9a3852d101eb86bb8728b921c4c744ea.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/16/2016 12:25 PM

Clare
Mijn ogen begonnen meteen te glinsteren bij het zien van het enorme huis en met dat kwam er ook automatish een glimlach op mijn gezicht terecht. De man had de deur voor ons geopend en zo konden we ook naar binnen toe lopen. Mijn koffer had ik achter me heen geslepen naar binnen toe en met dat zag ik al snel hoe de jongens aankwamen om ons te begroepen. Waarschijnlijk waren ze al nat geworden van het zwembad dat je mooi kon zien doorheen de open ramen rondom het huis. Het antwoord op hun vraag was natuurlijk niet nee. Als je door zo'n ontvangst een drankje af zal slaan zit het niet het niet echt fantastisch binnen in je hoofd. We waren dan ook al redelijk vlot bij de bar waar de ene jongen stond die een knipoog naar mij had gegunt en een luchtkusje naar de meid Heleen die naast me stond op dit moment. Door zijn woorden moest ik toch een glimlachen en steun met mijn onderarmen op de bar terwijl ik naar mijn handen bleef kijken. ''Is dat nog een vraag om te stellen?'' glimlachde ik terwijl ik opkeek om hem aan te kijken.

Jake
Bij de aankomst van de enorme villa, het gigantische gebouw dat hier midden op een eiland stond, waren we al meteen begroet door de prachtige dames die ons een korte show hadden gegeven daarnet. Een glimlach ging rond mijn lippen bij het zien hoe de dames elke jonge hier begon te begroeten maar toch moest ik wel een beetje merken dat er een paar extra lang bleven staan.
Een stem kwam achter de vrouwellijke verleidsters vandaan waardoor ik eigenlijk meteen op keek om te zien wie het was. Het wat duidelijk te zien dat ze zich doorheen de andere meiden heen friemelde maar wanneer dat was gelukt was ze meteen naar mij toegestapt. Mijn wenkbrauw haalde ik even kort op bij het voelen van de kus. Wetend dat de daar express was gedrukt. ''Jake.'' had ik geglimlacht op de manier waarop ze zich voorstelde. ''En ik denk van wel.'' had ik ook nog terug gefluisterd.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/16/2016 11:54 AM

Suzy glimlachde kort  aangezien iedereen meestemde in het plan. Het was dan ook zo dat ze zelf nergens echt aan hadden na zitten denken over een plan. Een wonder was het dus totaal niet dat ze het überhaupt accepteerden.
De plannen waren gemaakt en zelf keek Suzy de anderen even rond. Alexis was al onderweg naar huis toe wat ze ook volkommen begreep en haar dus ook maar gewoon liet gaan. Elena was er ook en zij had gewoon besloten om terug te gaan naar het campus met zijn allen. Of Caroline en Bonnie daar zullen zijn zouden ze dan wel zien.

kucrctku.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 07/15/2016 10:44 AM

Clare:
De vrouw was iedereen bij langs geweest en op dit moment was de relatie tussen mij en Jake al minder geworden. Maar voornamelijk door de afstandelijke en het meest domme ding dat hij had kunnen doen: fluiten. Al vlug was ik dan ook overeind gekomen van het bankje waar we op waren gaan zitten en lieten ze ons splitsen. Iedereen bleef zowat staan maar de deelnemers die toch begonnen te bewegen naar de plek toe waren de mannen en niet echt ter mijn verbazing was Jake de eerste die dat deed. Met dat liep ik ook maar meteen naar de andere 3 meiden toe waaraan ik me kort even voorstelde en hun het simpelweg even vlug terug hadden gedaan. Als dat gebeurd was werden we door één van de mensen die er bij stonden geleid naar onze verblijfplek dat je op een afstandje wel had kunnen zien, al wel je toch even moest zoeken.

Jake
De meiden waren al vertrokken, en denkend aan Clare daar en tegen deed het me vrij weinig. Dit had ik een stuk minder leuk verwacht. Mijn ogen glinsteren in het zonlicht dat op ons neerscheen en het kletsende water golfde over de strandden heen. Nooit wou ik naar deze plek toe en dan toch wanneer ik er was vond ik het hier echt fantastisch.
De precentatrice had besloten om ons naar ons verblijf te brengen en ondertussen stonden de jongens en ik al meteen te praten over de vrouwelijke verleidsters. Wel merkte ik dat er eentje een beetje afwezig hield van dat gesprek. Brave jongen met zijn relatie. Dat deed me dan toch wel een klein beetje grinniken.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  64  |  »  |  Last

« Back to previous page