Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 09:49 PM

Myrall.
'Aw, I feel special.' Zeg ik. Ik kijk naar Michaels gezicht. Hij is zo perfect, zijn groene ogen... alles.

Calum.
Ik slik even. Ik voel me wel schuldig daarover. Ik hadden haar behandeld als een slet. 'Ja, dat weet ik nog.' Zeg ik. Ik ga over haar heupen heen met mijn handen zodat ik de zeep nog kan uitsmeren.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 09:29 PM

Myrall. 
Ik glimlach en pak zijn hand vast. 'Je bent ook gewoon zo lief..'

Calum.
Ik leg mijn handen om haar lichaam heen en kijk naar haar gezicht. Ze ja zo klein maar zo schattig. Ik haal een hand Door haar haar. 'Jij was ook geweldig, beter zelfs. En je bent echt hot, ik zweer het je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 09:11 PM

Myrall.
'Aw, Mikey... i love u." Ik ga beter tegen hem aan liggen en zucht zachtjes. 'Ik weet nog wel toen ik bang voor je was en zo... en nu hou ik van je.'

Calum.
"Yess." Ik pak even snel een lang shirt voor haar voor het  geval dat Michael zijn kamer uit loopt of zo. Vervolgens lopen we naar de douche en ik zet hem aan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 08:56 PM

Myrall.
'Ik vind Calum eigenlijk wel cute, als ie lacht wil ik soms echt in zijn wangen knijpen.' Plaag ik Michael. 

Calum.
We krijgen het zelfde gevoel op het zelfde moment, dus dat komt goed uit. Ik ga uit haar en ruim het condoom op waarna ik naast haar ga liggen. 'I love you babygirl.' Ik druk een lange zoen op haar lippen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/24/2016 10:52 PM

Myrall.
"Eigenlijk wel." Zeg k met een glimlach. "Je lach is zo schattig en je bent zo groot dat het gewoon schattig is."

Calum.
"You want more, don't ya, babygirl?" Vraag ik waarna ik weer iets langzamer ga om haar te teasen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/24/2016 10:30 PM

Myrall.
"Was, ja." Zeg ik met een kleine grijns. "Nu ben je wel schattig."

Calum.
Ik versnel mijn ritme en druk ondertussen kusjes rond haar nek. Ik ben ook gewoon zo blij met Rose. Dat ze me überhaupt heeft vergeven. Ik druk een lange zoen op haar lippen. 'Ik hou echt zo veel van je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/24/2016 10:07 PM

Myrall.
"Tja... da's waar. Niet dat.ik het buiten leuk had. Er waren altijd die highclass kinderen die je gingen uitlachen.' Ik zucht diep en kijk weer naar het ankertje op zijn hand. Ik vind het echt fijn om zo te liggen.

Calum.
Ik draai ons om en druk nog snel een kus op haar mondhoek waarna ik voorzichtig naar binnen glijd. "Ik hou ook van jou." Zeg ik waarna ik rustig begin te bewegen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/23/2016 08:20 PM

Myrall.
Tja, ik gun dit nou ook niet echt andere meiden. Maar Michael moet toch wel sterk genoeg zijn om tegen Calum in te kunnen gaan? Of is dit ook maar even allemaal opgemaakt zodat ik medeleiden krijg. Leuk idee, maar dat gaat niet werken. Ik ga op het bed zitten en zucht zachtjes.

Calum.
'Ja, wat kijk je nou?' Vraag ik. Ik laat haar op het bed zitten. 'Hou gewoon een keer op met je gedrag. Ik ga echt heen medeleiden krijgen hoor. Sterker nog, dit maakt me het alleen maar moeilijker om niet los te gaan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/23/2016 01:01 PM

Myrall.
Ik knik. 'Oké, go ahead.'' zeg ik waarna ik aandachtig luister.

Calum.
Ik kreun van de pijn als ze me trapt op een plek waar ik dat liever niet heb. Damn, dat doet pijn. Alweer. Als het weer iets beter gaat sta ik op van het bed en pak ik haar vast aan haar polsen waarna ik haar ook een klap tegen haar wang verkoop. 'Emma, stop. Ik weet dat je het niet leuk vind, maar je moet er nou eenmaal mee leven.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/15/2016 07:35 PM

Myrall.
"Ik zit eigenlijk nog steeds in mijn jeugd denk ik... ben nog niet volwassen. Soms leuk, soms minder." Zeg ik tegen hem. Ik pak zijn hand vast en kijk even naar zijn tattoo.

Calum.
Ik streel met mijn handen over haar lichaan heen en doe haar bh vervolgens uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page