Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/01/2016 04:11 PM

Rose
Ik glimlach naar Jacob die weer veder gaat met waar hij mee bezig was. ''Dit is een verassing'' zegt me moeder en gaat aan tafel zitten. ''Ik ben blij dat ik je weer even zie'' zegt ze erachter aan en geeft een signaal dat wij bij d'r aan tafel moeten zitten en beginnen te praten.

Michael
''Ja,'' zeg ik tegen Myrall's moeder en ga naast Myrall zitten. Als we met z'n alle op de bank zitten begint Myrall's moeder te praten. ''Ik heb wel een paar tattoo's, ze hebben een belangerijke betekenis voor me'' zeg ik met een kleine glimlach. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 10:38 PM

Rose
Als me moeder open doet glimlach ik naar d'r. Als ze zichzelf al voorsteld aan Calum glimlach ik. ''Dit is me vriend.'' zeg ik en glimlach naar Calum. ''Dat dacht ik al'' zegt ze een geeft me een knuffel. ''Hij ziet er goed uit'' fluisterd ze in me oor. Ik loop veder het huis in met Calum en zie me broertje op de bank zitten. ''Hey Jacob'' zeg ik blij en geef hem een knuffel als hij naar me toe rent. Hij is nog maar 5 jaar, en het leukste broertje die je kan hebben. ''Dit is Calum'' zeg ik tegen hem en wijs naar Calum.

Michael
Ik volg Myrall het huis in en sta op als d'r vader binnen komt lopen. ''Hi, ik ben Michael.'' zeg ik vriendenlijk en steek me hand naar hem uit om zijn hand te schudden. Als hij dat terug doet glimlacht hij naar me en kijkt naar zijn vrouw, Myrall's moeder. Ik geef haar ook een hand en zeg nog een keer me naam. Ik kijk naar Myrall als teken dat ze iets moet zeggen, want ik weet niet meer wat ik moet zeggen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 09:59 PM

Rose
Ík glimlach en knik naar Calum. Hopelijk accepteren ze Calum. Ik slik als we onze straat in rijden. ''hier is het'' zeg ik tegen Michael. Als de auto is gepakeerd stap ik uit en kijk naar het huis die 2 huizen vederop staat. Dat is me huis. Ik pak Calum's hand vast en loop met hem richting het huis. ''Succes'' zeg ik nog tegen Myrall en Loop de voortuin in en bel aan. Ik knijp zachtjes in Calum's hand als teken dat ik zenuwachtig ben en wacht tot de deur open gaat.

Michael
Ik parkeer de auto en stap uit en loop naar Myrall toe. ''het gaat goed komen'' zeg ik en glimlach naar d'r. Ik loop Met Myrall mee naar het huis en zucht. this is it Michael.. Laat een goeie indruk achter. Ik bel aan en wacht tot er iemand open doet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 09:45 PM

ts

Rose
''Is het raar dat ik zenuwachtig ben'' vraag ik in het algemeen in de auto en kijk rond. ''Straks willen ze me niet zien.''

Michael
''Ze willen je echt wel zien, Rose'' zeg ik en concentreer me op de weg. ''We zijn bijna bij je ouders, Rose.'' zeg ik en rij door een paar straten heen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:55 PM

Rose
Ik loop de badkamer in en word al gelijk tegen de muur aan geduwd en voel Calum's lippen op de mijne. ''You horny?'' vraag ik lachend en kleed me snel uit zodat ik onder de douche kan stappen en doe de kraan aan. Ik wacht tot Calum onder de douch stapt en onder tussen maak ik mezelf nat.

Michael
''Die 2 zijn 24/7 horny, vooral calum'' zeg ik lachend en smeer broodjes voor ons. ''Als Cal rose al ziet heeft een stijve.'' lach ik 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:33 PM

Rose
''Damn dit gaat gevaarlijk worden.'' verluister ik terug. ''Dan mag je me wel heel vaak gaan straffen.'' verluister ik erachter aan met een grijns en sta op. ''Ik ga me douchen.'' zeg ik en kijk naar Calum als sign dat ie mee moet komen. 

Michael
''Mooi'' zeg ik en sta op. ''Ik ga wat eten voor ons maken.'' zeg ik tegen Myrall en loop naar de keuken om ontbijt te maken. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:22 PM

Rose
''Ja is goed'' zeg ik en kijk naar Calum. ''En jouw kleren stelen blijf ik gewoon doen hoor'' zeg ik en lach. ''Maar het is een goed idee, gaan we vandaag weg?''

Michael
Ik glimlach als ze het een goed  idee vinden. ''Ja, we kunnen straks weg rijden, dan zijn we er in het einde van de middag ongeveer.'' zeg ik en kijk naar Myrall voor een bevestiging. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/30/2016 08:06 PM

Rose
''Hey'' zeg ik als Myrall en Michael binnen lopen en zet me bord op tafel.

Michael
''Hey'' zeg ik en trek Myrall op me schoot als ik op de bank ga zitten. ''Gister avond bedacht ik me dat jullie niet zo veel spullen hier hebben liggen'' zeg ik en kijk naar Rose. ''Vind je het een idee om naar jullie huis te gaan, en spullen op te halen? en zo kunnen jullie ook nog julie ouders zien.'' stel ik voor en kijk ook naar Calum 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 11:08 PM

Rose
Ik loop met Calum de kamer binnen en ga naast hem liggen. ''Weltrusten baby'' zeg ik en druk een kus op z'n schouden en ga tegen hem aan liggen.

Michael
''Laten we maar gaan slapen, dan kunnen we er morge veder over praten met Rose en Cal'' zeg ik en ga beter liggen. ''Weltrusten babe'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 10:09 PM

Rose
''It's okay, Cal.'' zeg ik en en spoel mezelf ook af. Ik zet de douche uit en pak 2 handen voor mij en Calum en droog me af. ''Ik ben zo moe'' zeg ik en doe het tshirt weer aan die Calum aan me gaf voor het douchen en wacht tot Calum klaar is.

Michael
''Misschien kunnen we daar wel een nachtje blijven?'' stel ik voor  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page