Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:53 AM

Anya
'' Wat? '' vraag ik aan hem als hij wat zegt. Ik glimlach als ik zijn lippen weer voel en zoen zacht met hem mee. Ik leg zn handen op mn billen en trek met mn voeten zn boxer gelijk ook naar beneden toe en blijf hem door zoenen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:45 AM

Anya
Ik haal even diep adem en geniet even van zn hadn door mn haren. Ik bijt even op zn lip en trek hem maar me toe en druk er een kus op. '' Ik wil meer '' mompel ik en frummel aan zn trainingsbroek.     

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:38 AM

Anya
'' Dat zien we wel weer '' knik ik en als ik zijn lippen voel trek ik hem weer tegen me aan en zoen zacht met hem mee en laat mn handen even over zn lichaam gaan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:32 AM

Anya
Ik kijk op als hij zich los maakt en knik '' Hm ja hel zeker '' knik ik '' Heb jij twijfels? '' vraag ik aan hem en trek even vragend mn wenkbrauwen op als ik naar hem kijk.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:26 AM

Anya
Ik glimlach even en schrik eventjes als hij me optilt en voel dan het bed onder me. Tijdens het zoenen trek ik met mn voeten mn hakken uit en klem mn benen om hem heen en trek hem dichter tegen me aan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:21 AM

Anya
Ik rol even met mn ogen en net wanneer ik er eigenlijk al klaar mee ben voel ik zijn lippen op de mijne. '' Eindelijk '' mompel ik en sla mn handen om zn nek en zoen zacht met hem mee. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:15 AM

Anya
Ik bjit op mn lip en schud mn hoofd '' Nee echt niet '' zeg ik en knik naar hem. Als hij weer een kus in mn nek geeft kreun ik zacht '' Sam alsjeblieft, ik kan het niet meer. Ik ben echt er klaar mee om je spelletje mee te spelen '' zucht ik '' Je hebt vanavond iedereen al geprobeerd, probeer mij? '' zeg ik zacht.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:07 AM

Anya 
'' Nee dat kan niet, het was een verassing '' knik ik en kijk even naar hem. Als ik zijn lippen weer in mn nek voel bijt ik op mn lip en draai me om en daar ging de grens, ik kan mezelf niet meer tegen houden. Ik loop achter hem aan en duw hem op bed en ga op zn schoot zitten '' Please kiss me '' smeek ik hem.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 09:00 AM

Anya
'' Dat ziet er heel anders uit hoor '' knik ik '' Dan heb jij nooit een echte gezien '' knik ik en kijk hem via de spiegel aan als hij de kamer weer in komt. '' mocht je dorst krijgen, er staat water '' grinnik ik en berg mn spullen op. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:54 AM

Anya
Ik hang mn jurk op een hangertje en schud mn hoofd '' Jij bent dronken ik niet '' knik ik '' Jij denkt het alleen omdat je het zelf bent '' zeg ik eigenwijs en kijk om en zie dat hij hier niet is maar in de badkamer. Ik kijk vies zuchtend naar mn haren en begin ze te kammen, alles was aan elkaar geplakt door andermans drinken.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page