Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:18 PM

Myrall.
'Perfect.' Zeg ik. 'Ik vond het net ook wel leuk.' Eigenlijk ben ik blij dat ik ben ontvoerd, anders had ik Michael nooit ontmoet. Ik voel me nu op mijn gemak en ik hou ontzettend veel van hem.

Calum.
'Is goed.' Zeg ik met een grijns. 'Moet je wel hier komen.' Ik lach. 'Just a prank, hun.' Ik loop naar de andere bank en til haat op. 'Is het zo goed dan?' Vraag ik nu ze dus groter is.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:01 PM

Myrall.
Ik lach en pak zijn handen vast die hij voor zijn gezicht heeft. 'Je haar staat alle kanten op.' Zeg ik met een glimlach. 

Calum.
'Nou, jou. Dat hoorde je toch, Rosie?' Ik lach en ga recht op zitten zodat ik haar goed aan kan kijken. 'See, ik ben groter dan jij bent.' Ik druk een kusje op haar neus. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 09:38 PM

Myrall.
Betweter... Ik grinnik als hij me vast pakt. Ik kijk in zijn ogen en glimlach. Ik ben eigenlijk zo'n persoon dat het liefst de hele dag wil knuffelen. Ik kijk weer naar zijn haar. Het is pluizig en het staat een beetje raar alle kanten op. Ook al is het bijna 5 uur, hij kijkt nog steeds een out of bed look te hebben.

Calum.
Ik kijk naar Rose. Haar glimlach is prachtig. Ik pak haar wangen vast en druk een kus op haar lippen. 'Ik ben zo blij met je, Rosie.' Zeg ik waarna ik ga liggen en haar op me leg zodat ik mijn armen om haar heen kan slaan. 'Je bent echt prachtig, kleintje.' Tja, vergeleken mij is ze niet zo heel groot. Dat vind ik wel leuk eigenlijk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

UPDATE: Nieuwe banner!

from AestheticRain on 04/09/2016 05:44 PM

Hoi,

Zoals jullie zien heeft Hello Model een nieuwe banner, met dank aan Blades. Aangezien ze bezig is en het leuk vind om te editen hebben we een afspraak gemaakt dat ze mag helpen met graphics. Natuurlijk krijgt ze credits. Dus deze mooie banner is met dank aan Blades!

Liefs,
Serendipity

Meerdere updates van graphics volgen waarschijnlijk. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/08/2016 09:10 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. Hij heeft wel gelijk. Ik kijk weer even naar mijn pols en vervolgens draai ik me weg. Ik wil er niet naar kijken. En precies zoals ik had verwacht: awkward silence moment. Ik hou dus totaal niet van stiltes tenzij ik goed wil nadenken.

Calum.
'Bek houden!' Bijt ik haar boos toe. Ik pak het kussen op en leg het weer terug. Ik pak haar armen vast. 'Stop met gooien en doe verdomme rustig!' Moet ik nog bozer en ruwer gaan doen? Vraag ik me best af. 'Ga liggen in mijn bed en ga maar slapen of zo. Je bent echt opgefokt.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/08/2016 09:00 PM

Myrall.
Ik kijk weer naar Michael. 'Sorry, ik liet me gaan.' Verontschuldig ik me na een tijdje. Eigenlijk verdient hij dat niet eens, een verontschuldiging.

Calum.
'Verdomme, Emma!' Ik geef haar een klap tegen haar wang. 'Het is genoeg geweest, ik waarschuw je tig kernen je blijft doorgaan!' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/08/2016 07:27 PM

Myrall.
Ik laat me weer tot rust komen. Ik sla mijn armen over elkaar heen en staar voor me uit. Ik heb er geen vertrouwen in, ik zal niet wegkomen en ik moet dus met hem te zien overleven. Het is maar goed dat hij nu maar wat staat te kijken. Ik had misschien wel klappen gehad met zo'n reactie.

Calum.
'Ik wil lol hebben, dat snap je toch niet?! Of ben je zo dom?' Schreeuw ik. 'Bovendien maak je het alleen maar erger. Ik waarschuw je en als nog ga je door.met je gesnauw. Wil je zo graag dat ik je en lesje leer? Dan kun je het ook gewoon zeggen!'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/07/2016 04:09 PM

Myrall.
'Ja, maar dat maakt het me niet makkelijker!' zeg ik iets harder. 'Je bent een klootzak, weet je? Jij weet vast niet hoe dit voor mij voelt. Ik zal wegkomen, hoe dan ook.' Het rolde zo over mijn lippen. Hij mag wel weten wat ik denk.

Calum.
'Zo'n grote bek tolereer ik niet, bitch.' bijt ik haar toe. Ik loop naar haar toe, pak ruw haar arm vast en draai haar om zodat ze me aankijkt. 'Nog één keer zo'n grote bek van je en ik doe je iets.' Waarschuw ik haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/06/2016 09:24 PM

Myrall.
Ik wil zo graag weg, ik kan echt wel gaan huilen nu. Hij snapt volgens mij niet hoe het voor mij is. Zolang hij niet gemeen gaat doen is het niet heel erg maar ik ben alsnog ontvoert. Ik moet iets vinden om weg te komen. Misschien in de avond.

Calum.
Ik lach. ''Natuurlijk laat ik je niet gaan.' Ook ik sta op. 'Maar ik vroeg je iets. Ik ben gewoon benieuwd.' Zeg ik met een grijns. 'Ik zeg echt niet dat je het met mij hoeft te doen. Ik heb misschien, als je normaal doet, wel een beetje respect voor je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/06/2016 07:40 PM

Myrall.
Ik schud mijn hoofd. Ik heb helemaal geen trek ik eten. Ik kijk hem even aan. 'Alsjeblieft, laat me gaan.' Smeek ik hem. Ik kan nu eigenlijk gewoon wegrennen maar alles zit volgens mij op slot. 'Ik vertel niemand over dit, beloofd.'

Calum.
Het verbaast me dat ze echt mee werkt. Na een tijdje stop ik. 'Kan beter.' Ik laat mijn handen naar haar kont glijden en grijns. 'Heb je het al eens gedaan?'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page