Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 10:14 PM

Myrall.
Ik knik en vouw mijn handen in elkaar. Ik kijk naar mijn nagels die voor een deel bedekt zijn met zwarte nagellak. Ik trek mijn mouwen iets verder maar beneden. Ik heb zo veel vragen... kom ik hier weg? Waarom ben ik hier?...

Calum.
Ik grijns even. 'Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Lemme try.' Ik druk mijn lippen op die van haar. Ik verwacht dat ze weg duwt maar dat levert haar niet veel goeds op. Dus eigen keuze. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 07:14 PM

Myrall.
Ik haal even een hand door mijn bruine haar. 'Stop met die korte antwoorden, alsjeblieft. Sorry maar dat maakt me nerveus. Doet me denken aan een griezelstuk uit een film van zo'n professor die niets over zijn plannen zegt.' Ik bijt op mijn lip en sluit even mijn ogen. 'Ga je me überhaupt nog laten gaan?'

Calum.
'Ben je goed in zoenen? Gewoon zeggen, maakt niet uit als het selfish klinkt.' Ik sluit mijn armen even om haar middel heen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 07:07 PM

Myrall.
Ik knik en kijk vervolgens even naar mijn handen. 'Wanneer mag ik naar huis?' Vraag ik voorzichtig aan hem. 

Calum.
'Gewoon, iets.' Ik glimlach. 'Laten we een spel spelen. Ik vraag je dingen en jij moet ze antwoorden.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 05:56 PM

Myrall.
'Serieus? De mensen op dat spel zijn pixels. Die hebben flinke cheats van de makers dus logisch dat je verliest.' Ik lach een beetje. 'Ik dacht echt dat je boos was op mij.' 

Calum.
Ik draai de stoel waar ik op zit om en wijs naar mijn schoot. 'Kom hier zitten, met je gezicht naar mij.' Ik grijns een beetje. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 05:31 PM

Myrall. 
Ik schuif een stukje op als hij langs me komt zitten. 'Ging het gewoon  om het spelletje?' Vraag ik na een tijdje. 'Verliezen is niet erg weet je.'

Calum.
Ik laat haar na een tijdje los. Ik ga nog wel dingen met haar doen maar het is niet het juiste moment. Ook al zou het wel een goed plan zijn geweest. Ze probeert namelijk over me heen te lopen. Dat is niet de bedoeling aangezien ze van mij is en ik bepaal wat ze doet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 05:20 PM

Myrall.
'Zeker weten? Want je werd best wel boos ineens.' Oké... Misschien was hij boos omdat ik probeerde te ontsnappen. 

Calum.
'Haal die blik van je smoel af.' Dwing ik haar. Ik duw haar polsen wat beter tegen het matras aan. Het is goed dat ze zich nu niet verzet. Hierdoor gaat het wel even beter aangezien ik boos word als ze niet luistert. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 04:48 PM

Myrall.
Hij is gekalmeerd. Ik vraag me af of dat echt om het spel ging. Maar misschien had hij slecht nieuws gekregen net toen hij beneden  was. 'Dat kan ik eigenlijk beter aan jou vragen.' Zeg ik zacht.

Calum.
'Volgens mij weet je dat al langer, hoor!' Schreeuw ik iets harder. Ik duw haar weer naar achter zodat ze op mijn bed ligt. Nu kan ze niets doen en ook niet schoppen. 'Je kan het nu zeggen, wil je een klap hebben?' Ik kijk haar boos aan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:57 PM

Myrall.
Ik besluit maar niets te zeggen. Dadelijk zeg ik iets verkeerds. Maar misschien zit hij wel ergens mee. Nou ja, alsof ik nergens mee zit... ik ben ontvoerd door twee random jongens.

Calum.
'Kom je erachter? Natuurlijk draait het om mij!' Ik ben nog maar een klein stukje verwijderd om haar een klap te geven. 'Ik zou maar stoppen met je gezeik voor ik je een klap verkoop.' Waarschuw ik haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:29 PM

Myrall.
Ik vraag me eigenlijk af of alles wel goed met hem gaat. 'Is er iets mis? Je mag het best zeggen als er iets is. Ik kan het wel begrijpen. Denk ik.' Zeg ik na een tijdje.

Calum.
'Ja, misschien wel! Het enigste wat je doet hier is op mijn zenuwen werken!' Zeg ik terwijl ik boos op sta en voor haar ga staan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:21 PM

Myrall.
Ik schrik als hij op staat. Ik schud mijn hoofd. Ik heb al genoeg klappen gehad in mijn leven. En wat doe ik eigenlijk verkeerd? Ik heb helemaal geen grote mond volgens mij. Of moet ik dat juist hebben?

Calum.
'Ik ga echt niet aardig doen als je dat soms denkt. Misschien moet jij dat wel ophouden met dat kut gedrag van je!' Het laatste schreeuw ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page