Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 10:23 PM

Rose
Ik lach als Calum me optilt. ''Ja, zo is het goed. Kan je me naar de keuken brengen?'' vraag ik gelijk en hou me goed vast aan Calum.

Michael
Ik druk een kus op d'r lippen en doe de oven open om te kijken hoe het met de pizza gaat. ''Perfect'' mompel ik tegen mezelf als ik zie dat de pizza klaar is en haal hm uit de oven als ik de oven handschoenen aan heb. ''Jullie zijn net optijd'' zeg ik tegen Calum en Rose als die ook de keuken in komen lopen. ''De pizza is klaar.'' zeg ik en snij de grote pizza in stukjes zodat we er met zn alle van kunnen eten.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Bekende mensen in emoji's???

from Violet. on 04/10/2016 10:13 PM

ED SHEERAN OF BIRDY OF DEMI LOVATO OF SIA OF JESSIE J OF TORI KELLY

 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 10:10 PM

Rose
Ik ga op me knieen zitten en helemaal recht op zodat ik groter ben dan Calum maar dat lukt niet. ''God damn, ik ben te klein'' zeg ik en ga in elkaar gezakt zitten met me armen over elkaar. ''Fuck you'' zeg ik en sta op van de bank en ga op de andere bank zitten en doe alsof ik boos ben. 

Michael
''Oh'' zeg ik en haal snel een hand door me haar heen en probeer het water beter te doen. ''Zit het beter nu?'' vraag ik en kijk naar mezelf in het oven glas waar ik mezelf zie. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 09:52 PM

Rose
Ik ga zitten op Calum met aan allebei de kanten een been. ''Wie noem je hier kleintje?'' zeg ik nep dreigend en kijk hem met een schuin hoofd aan.

Michael
''Wat kijk je nou?'' lach ik en ga met me handen voor me gezicht. ''Heb ik iets tussen me tanden?"' vraag ik en haal me handen voor me gezicht.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 04:41 PM

TS > paar weekjes veder.

Rose
Na dat ik en Myrall onze ouders hebben gebeld habben we onze spullen opgehaald bij het hotel en zijn we bij Michael en Calum gebleven. We hebben af en toe contact met onze ouders. De afstand tussen thuis en hier bij Calum is ongv 4-5 uur rijden met de auto dus snel langs gaan kunnen we niet. Ik lig met Calum op de bank tv te kijken terwijl Myrall en Michael de pizza's in de oven aan het doen zijn. Ik kijk omhoog naar Calum en glimlach naar hem als hij terug kijkt.. God, wat is ie prachtig.

Michael
''Nee ze moeten 20 minuten in de oven'' zeg ik tegen Myrall die de wekker op 30 minuten zet. Ik zet de wekker op 20 minuten en lach zachtjes als Myrall een beetje boos kijkt. ''Je moet beter lezen babe'' zeg ik lief en omhels d'r van achter. ''Wat ben je toch een lekkerding.'' zeg ik en draai d'r om zodat ze me aankijkt.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/02/2016 06:04 PM

Rose
Ik zucht van opluchting als Myrall ophangt en geef d'r een knuffel. ''Dit ging beter dan verwacht.'' zeg ik en sta op. ''Laten we naar Calum en Michael gaan.'' zeg ik en loop de trao af naar de huiskamer waar Calum en Michael staan. ''Het is gelukt, alles is goed.'' zeg ik en glimlach.

Michael
Ik kijk uit het raam naar buiten en hoor de meiden de huiskamer inlopen. Als Rose zegt dat alles goed is glimlach ik van opluchting en knuffel Myrall van blijdschap. ''Omygod, gelukkig!'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Bekende mensen in emoji's???

from Violet. on 04/02/2016 05:01 PM

Hey meiden!

Als jullie een bekend iemand als emoji hier op hello model wilen zoals 5SOS () zet dat dan hier!
Ik heb one direction geprobeerd maar dat lukte me niet om ze los te krijgen want anders had je ze alle 4 in 1 emoij en dat is niet zo heel leuk.
Maar ik hoor graag van jullie van wie je graag een emoji wilt hebben!

Hier nog een paar nieuwe:  

ps. Ik ga ff kijken of ik calum in dezelfde grote kan krijgen als de rest xD

Liefs,
Violet. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 04/02/2016 05:31 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/01/2016 11:17 PM

Rose
''Ik bel wel onbekend nummer'' zeg ik en stel dat in. Ik typ het nummer van me moeder in en druk op bellen. Ik hou de telefoon tegen me oor aan en wacht tot er iemand op neemt. ''Hallo?'' hoor ik aan de andere kant van de lijn en hoor de stem van me moeder. ''Mam.. Met rose, ik wilde even bellen om te zeggen dat alles goed gaat met mij en Myrall. We verblijven bij 2 vrienden die we hebben leren kennen.'' zeg ik en kijk Myrall aan. Als ik me moeder hoor schreeuwen naar me vader aan de andere kant van de lijn word ik wat nerveuzer. ''Moppie? waarom heb je niet eerder wat van ons laten horen?'' vraagt ze en ik weet gelijk dat ik op luidspreker sta. ''Ik was het vergeten, het spijt me mama. We hebben het hier zo naar ons zin.'' antwoord ik en kijk naar me voeten. ''Maar mama, wees maar niet ongerust want ik en Myrall zijn in goede handen'' zeg ik en hoor me moeder zuchten aan de lijn. ''OKe, we waren zo ongerust over jullie. We hebben heel langs niks gehoord.'' zegt ze en ik hoor de telefoon bewegen. ''Als er wat gebeurd bel ons meteen!'' hoor ik me vader zeggen en begin zachtjes te lachen. ''héy mam, kan je het ook door geven aan Myrall d'r ouders?'' vraag ik. ''Ze zijn hier toevallig!" zegt me moeder en ik hoor de moeder van Myrall op de achtergrond. Ik geef de telefoon aan Myrall zodat ze met haatr meoder kan praten.

Michael
''Ik heb het gevoel dat het goed gaat komen.'' zeg ik en klop op Calum's schouder. ''Niet negatief denken, mate.'' probeer ik hem te overtuigen dat alles goed gaat komen. ''Rose is wel slim genoeg om iets te bedenken en myrall kan goed praten.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: UPDATE: GSM SLUIT!

from Violet. on 04/01/2016 10:57 PM

om 13.00 in de middag? are they kidding me??????????? ff serieus welke domme koeien gaan de site dan sluiten? doe het focking 10 uur s'avonds op een zaterdag avond ofzo jezus man

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/28/2016 09:27 PM

Rose
Ik zucht en loop achter Myrall aan en kijk de jongens nog even na. ''Myrall.. Laten we nu meteen bellen.'' zeg ik en ga naast d'r zitten. ''En dan verzinnen we wel iets met dat we bij vrienden zijn die we tegen zijn gekomen.'' stel ik voor en leg me hand op d'r schouder. ''Zal ik eerst bellen?''

Michael
Ik hoor Myrall mompelen en wil achter d'r aan lopen maar Rose is me al voor. ''Hun ouders gaan echt niet geloven dat ze maar wat bij hun vrienden zitten, ze gaan sowieso meer denken.'' zeg ik tegen Calum en ga op een stoel zitten. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page