Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:01 PM

Myrall.
Ik kijk even naar de grond. Vervolgens weer naar Michael. 'Ik snap het niet, hoezo zeg je zo iets?'

Calum.
Ik draai me weer om. Om eerlijk te zijn verveel ik me een beetje. 'Heb je dat vaker? Dat je flauwvalt?' Vraag ik aan haar. Ik wil niet dat ze dood gaat omdat ik er te laat bij ben. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 04:52 PM

Myrall.
'Wat bedoel je daar mee? Ik ken je niet eens dus je hebt  iet eens het recht om me je 'eigendom' te noemen.' Het valt me op dat hij heel anders doet.

Calum.
Ik haal mijn schouders op en draai me om. 'Zo kan het ook.' Zeg ik waarna ik ven zucht. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 04:30 PM

Myrall.
Ik kijk hoe hij de deur op slot doet. Hoe dom kan ik ook zijn om het überhaupt te proberen? Ik kan niet wegkomen. 'Dat ben ik niet.' Zeg ik zachtjes.

Calum.
Ik ga voor haar zitten. 'Je mag best dingen vertellen, ik ga ze niet doorvertellen.' Zeg ik. Ik pak ondertussen even een shirt en een joggingbroek voor haar. Ja, cliché... maar ze mag wel warme kleren aan hebben. Anders wordt ze weer ziek en dan krijg ik dat probleem weer. 'Trek dit maar aan.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/02/2016 06:28 PM

Myrall.
Ik knuffel hem terug en leg mijn hoofd even op mijn borst. 'Het spijt me van wat ik net zei, dat het jullie schuld is.' Ik kijk even naar boven, naar zijn gezicht.

Calum.
Ook ik omhels Rose. 'Gelukkig maar.' Ik plaats een kus op haar hoofd en herstel me weer tot een omhelzing. Ik vind het zo fijn om Rose in mijn armen te hebben. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Bekende mensen in emoji's???

from AestheticRain on 04/02/2016 05:51 PM

YASSS 5SOS
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/02/2016 05:50 PM

Myrall.
Ik neem de telefoon over en ik hoor mijn moeder met een gebroken maar opgeluchte stem. 'Myrall! Gelukkig, gaat alles goed?' Vraagt ze. 'Ja, mam. Alles is goed. Sorry dat we niets lieten horen. Het spijt ons echt heel erg.' Ik wacht even op antwoord. 'Myrall, het maakt niet uit. Ik ben in ieder geval blij dat je in goeden handen bent en er niets ergs gebeurt is.' Je moest eens weten, mam. 'Ik ook, ik hou van je mam. We hebben het gewoon heel erg naar ons zin.' Na een tijdje hangen we beide op. 'Oké... Dus dat is beter gegaan dan verwacht. Gaan we het aan Calum en Michael vertellen? Dat het goed is en zo...'

Calum.
Ik knik en kijk even naar buiten. 'Waarschijnlijk bellen ze nu.' Ik kijk op als ik voetstappen op de trap hoor.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: UPDATE: GSM SLUIT!

from AestheticRain on 04/02/2016 01:49 PM

Was ook beter geweest dat we nog een week konden genietenvan gsm in plaats van 27 uur... slaat ook nergens op.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 10:14 PM

Myrall.
'Michael, laat los! Ik wil naar huis.' Ik probeer me los te maken. Hij moet me wel laten gaan. 'Ik ben je eigendom niet.'

Calum.
Ik kijk opgelucht als ze weer bij komt. 'Tom? Wie is Tom?' Vraag ik. Ik ga weer zitten en kijk naar het water. Dat ruim ik zo wel op. Ik pak snel handdoeken zodat ze zich kan afdrogen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 06:51 PM

Myrall.
Ik kijk weer naar het spel. Vervolgens leg ik de controller neer. Dit is een goed moment om te ontsnappen. Ik loop langzaam door de gang heen en loop naar een kamer met een raam dat leidt tot het dak van de garage. Bingo.

Calum.
Ik loop na een tijdje naar de badkamer en vul de wasmand met ijskoud water. Vervolgens loop ik terug en leg ik haar even op de vloer neer. Aangezien het daar sneller droogt. Ik giet het water over haar lichaam heen, dat moet werken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 04:54 PM

Myrall.
Als ik verloren heb kijk ik even uit het raam waar ik Michael buiten zie staan. Is hij boos om een spel? Jongens... Ik zal ze nooit bergrijpen.

Calum.
'Shit!' mompel ik. Nogmaals schud ik aan haar lichaam. Ik ga de ambulance niet bellen, ik moet het zelf oplossen. Anders weten ze van de ontvoering. 'Kom op, Emma. Word wakker!' ik tik haar aan. Ik zie bewegingen maar dat komt waarschijnlijk van mijn aantikken. Ik open haar mond en leg haar op haar zij neer zodat ze niet stikt in haar tong. Ik heb wel een beetje opgelet op school. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page