Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/28/2016 09:13 PM

Rose
''Ik en myrall kunnen ook gewoon onze ouders bellen, en zeggen dat we bij vrienden zijn. Ik bedoel mijn ouders boeien het toch niet veel. Ze hebben nooit echt naar me omgekeken vroeger dus waarom nu wel?'' stel ik voor en pak het broodje aan van Calum en ga naast hem staan.

Michael
Ik luister naar Rose en zucht, dit zat er al aan te komen. ''Ja maar wat als ze vragen waarom je het niet eerder had gezegd? Ze gaan sws boos op jullie worden.'' zeg ik en haal een hand door me haren heen. ''Weglopen voor de politie heeft geen zin, ze vinden ons toch.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Gsm!

from Violet. on 03/27/2016 10:54 PM

Ik zat altijd bij de veilingen en forum

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 11:10 PM

Rose
Als Calum binnen komt sta ik op  en kijk hem verward aan. ''Reizen?'' vraag ik en kijk naar het brood die hij smeert.

Michael
''Nee, we gaan nu wat eten.'' zeg ik en till d'r op en neem dr mee naar beneden waar Calum al broodjes aan het smeren is. ''Wie gaat er reizen?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 10:48 PM

Rose
Ik drink me thee op en wacht tot Calum er weer is.

Michael
''Je hebt weinig gegeten de laatste tijd, gaat alles goed?'' vraag ik bezorgt en sta op uit bed en doe het raam open voor frisse lucht.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 10:32 PM

Rose
''Tot zo'' zeg ik en loop na een paar minuten naar beneden en ga op de bank zitten met een kop thee.

Michael
''Echt niet?'' vraag ik voor de zekerheid. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 09:49 PM

Rose
''Ga anders nu, dan ben je weer snel terug en heb je het al gehad.'' zeg ik en en rol van hem af. 

Michael
Ik glimlach en ga wat rechter zitten. ''Heb je honger?''

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: waar sparen jullie voor/wat zouden jullie graag willen hebben??

from Violet. on 03/26/2016 09:19 PM

haahha willen je niet weten

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 12:00 AM

Rose
Ik glimlach naar Calum en druk een korte kus op z'n lippen. ''Ja, is goed'' zeg ik en ga naast hem liggen. 

Michael
''Zo veel'' zeg ik en spreid me armen op het wijds.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/25/2016 09:32 PM

Rose
Ik wist wel dat calum gelijk terug zou zoenen. Ik glimlach tijdens de zoen door en ga boven op hem liggen met aan allebei de kanten van zijn lichaam me knie. Ik heb nog steeds me handen op z'n wangen en na een tijdje laat k z'n lippen los en glimlach naar hem.

Michael
Ik laat haar lippen los en glimlach. "Je wilt niet weten hoeveel ik van je hou...."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/25/2016 09:13 PM

Rose
als Calum eindelijk is gestopt probeer ik op adem te komen. Als ik zijn lippen ineens op de mijne voel trekt hij gelijk weg. Met grote ogen kijkt hij me aan. Ik begin zachtjes te lachen en pak z'n wangen vast en zoen hem terug.

Michael
''Ik ben ook gelukkig met jou'' zeg ik met een glimlach terug en druk een kus op d'r lippen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page