Search for posts by rosa13k

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last Search found 59 matches:


rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from rosa13k on 08/31/2015 03:02 PM

heey?
heb je een knuffel nodig kan ik je mischien wel een knuffel geven (maar dan op internet manier ;p)...
ik luister echt altijd naar de problemen van mensen en probeer zo goed mogelijk advies te geven (all is het welleens nogal: kut...).
ik luister goed hoor en verkoop graag knuffels (verkopen? zei ik dat nou echt?! sorry ik bedoel: gratis knuffels geven ;D).
mischien heb ik ook goede moppen om je mee op te vrolijken en je kan echt altijd bij mij terecht meisie :)

(trouwens: doe maar beter niet,je hebt nog heel je leven voor je edwina!  ookall gebeuren er nare dingen en kan het leven best wel de klote worden en dat jij steeds meer shit problemen krijgt enzo... probeer gewoon sterk te blijven en praat met mensen :)
ooit komt het vast allemaal gewoon weer goed, en luister naar je hart...)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply Edited on 08/31/2015 03:03 PM.

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik ben echt klaar met alles atm

from rosa13k on 08/29/2015 12:54 PM

wat rot voor je
kun je niet gewoon iets doen dat voor afleiding zorgt en dat je niet hoeft te denken de hele tijd aan all die dingen???
 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from rosa13k on 08/28/2015 07:39 PM

Niet gemeen bedoelt of zo, maar jij hebt er nog de leeftijd voor. Alle mensen die ik ken irl lachen de mensen van mijn leeftijd uit die nog met een knuffel slapen

ja, je hebt gelijk maar over 4 jaren zit ik in de brugklas en ik sweer dat ik all weet dat ik vooraltijd ga slapen met de knuffel waar ik elke nacht all mee slaap vanafnu.

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from rosa13k on 08/27/2015 09:52 AM

wat een verhaal zeg! ik vind het vreselijk voor je...

je moet je zeker niet schamen voor een knuffel! ik heb een knuffel en ik sweer dat ik die nooit ga weggooien ofzo alleen maar omdat ik ouder wordt of dat ik dan ooit op de middelbare school kom. ben nu ook bijna 10, dichtbij bij het leeftijd van de tieners-personen. maar ik schaam me niet dat ik met die knuffel slaap, vooral omdat ik denk dat ik er vooraltijd mee ga slapen omdat het een herinering is van mn vader en ik me erbij veilig voel...

Vreselijk dit, echt waar. Ik hoop dat alles goed gaat komen, en ik slaap ook gewoon nog met een teletubbie knuffel omdat ik me er veilig mee voel. En hij gaat overal mee. Dus schaam je er niet voor.

haha, ik neem ook vaak mijn knuffel ergens mee naartoe, behalve naar school. (ik schaam me niet maar mag niet van mn moeder en ik heb het een paar keer spiekem meegenomen naar school vorige schooljaar en mn moeder kwam erachter en ze was niet boos en ik mocht soms welleens nog paar keer meenemen maar nu niet meer) 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Wekelijkse Compititie! (UPDATE)

from rosa13k on 08/21/2015 06:55 PM

FACKING GAAF

zegt dat wel ^-^

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Wekelijkse Compititie! (UPDATE)

from rosa13k on 08/21/2015 06:02 PM

Leuk ;D

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik moet wat bekennen...

from rosa13k on 08/17/2015 03:42 PM

ik vind Eslem een hele mooie naam! ;D
vroeger vond ik schaamde me ik als klein meisje ook voor mn naam toen ik gepest werd op school maar nu weet ik echt all heel lang dat ik er niet voor moet schamen want iedereen heeft een mooie naam (all zeg ik het zelf, maar de meeste naam vind ik echt mooi, zoals die van jullie: Eslem, Edwina en Frouke ;p)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: he Ik zat dus te denken

from rosa13k on 08/10/2015 12:49 PM

ik doe gezellig met jullie mee
(mag dat???)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply Edited on 08/10/2015 12:49 PM.

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: idee:Youtubers, bloggers etc :)

from rosa13k on 08/10/2015 12:47 PM

dat is een goed idee 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: NIEUWE FUNCTIES

from rosa13k on 08/10/2015 12:25 PM

leuk! ik ga hello model nu goed in de gaten houden

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to previous page