Search for posts by rosa13k

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last Search found 59 matches:


rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/29/2016 10:27 AM

Komen we je allemaal ophalen ghehehe xD

Gezellig hoor haha

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/28/2016 10:51 PM

Ik mocht ook pas naar plekken buiten mijn gemeente toen ik in de tweede klas zat, dus ik kan inderdaad wel begrijpen als je niet mag. Mijn ouders zouden gek worden als ik op jouw leeftijd ergens anders heen zou gaan haha. Maar wat nou als de meeting in Amsterdam zou zijn, zou je dan wel mogen? Ik weet natuurlijk niet of het daar wel zou kunnen omdat we meiden hebben uit België en Nederland en we natuurlijk een middelpunt moeten vinden, maar goed.

Het hangt ervanaf. want wieweet. als ik in groep 7 of 8 zit misschien mag ik dan alleen naar school gaan met de fiets en ook weer alleen naar huis. Of als het mag dan kan ik misschien wel in de weekend in sarphati of beatrix park gaan als het mooi weer is in het zomer ofzo, of als ik bij m'n oma ben mag ik bevoorbeeld helemaal alleen naar albert heijn en naar blokker en speeltuinen en ect. maar dat is allemaal dichtbij en dan moet iedereen naar zo'n plek zou niet kunnen 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/28/2016 09:40 PM

Alkmaar en Amsterdam zijn vrij dichtbij elkaar! Ik ga nog al vaak naar Amsterdam en dan zit ik maar een halfuurtje in de trein haha. En dat is wel balen Volgende keer dan?

ik weet het niet zeker, ik denk dat ik pas als ik op de middelbare school zit (duurt nog vrij lang, aangezien ik nog in groep 6 van basisschool zit, bijna groep 7 ) echt overal zelf naartoe mag gaan want dan ga ik zowiezo alleen naar plekken toe bevoorbeeld school, ik bedoel: het zal toch echt akward zijn als mijn moeder nog mij naar school zou brengen wanneer ik in de brugklas zit.

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/28/2016 07:10 PM

Misschien kan je met iemand meereizen die dichtbij woont? Als je bijvoorbeeld dichtbij Alkmaar woont, dan kan ik met je meereizen haha. Of je neemt een vriendinnetje mee? Maar als je zeker niet mag, dan is dat wel jammer

Ik ken niemand die echt 'dichtbij' woont en zelf woon ik in Amsterdam en heb geen flauw idee hoe ver Alkmaar is. Ik mag zeker niet met iemand van internet ofzo mee samenreizen want ben zelf zowiezo dus echt (helaas) te jong. Ik wil liever zelf gewoon onafhankelijk van iemand zijn maar dat kan echt nog niet want ben 10 jaar oud, dus het is nu all zeker dat ik niet kan komen. En zelfs als ik een vriendinnetje meeneem gaat dat niet mogen want ten eerste: Ze kent niemand op deze site. Ten tweede: Haar ouders gaan het nooit toelaten 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from rosa13k on 05/27/2016 05:12 PM

ten eerste heb geen facebook helaas 
ten tweede, ik ga nooit mogen komen, zeker niet alleen...

maar het is wel logisch hoor dat ik niet mag komen naar de meeting, ben 10 jaar, bijna 11, maar okay... 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply Edited on 05/27/2016 05:13 PM.

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: GEFELICITEERD ROSA13K.

from rosa13k on 05/01/2016 07:14 PM

Wow.. Heb het echt nooit verwacht, vooral dat ik nu niet meer zo actief ben  (De laatste tijd dan tenminste...) 
But anyways: Thnxx everyone 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply Edited on 05/01/2016 07:15 PM.

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Gsm!

from rosa13k on 03/28/2016 12:41 PM

Eerst was ik vooral vaak bij chatkamers, maar toen het niet meer echt werkte was ik vaker naar forum gegaan :p

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: STEM OP JOUW FAVORIET!

from rosa13k on 01/22/2016 09:46 AM

ik kan niet stemmen? 

(ik stem zowiezo voor supermodelkaty)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HET CARETEAM!

from rosa13k on 01/20/2016 05:59 PM

Ik zou graag willen meedoen aan het care team.

Ik ben Lili en ik ben 10 jaar. En ja... ik ben een beetje jong...

Ik wil graag helpen omdat ik mijn vader ben kwijt geraakt. Hij is dood gegaan toen ik 6 jaar was en ik moet nu dit jaar praten met iemand op school, wat ik deels leuk en niet leuk vind. Ik heb ook heel veel ruzie waardoor ik het gevoel heb dat ik soms alleen ben, het gevoel van opgesloten in een lege ruimte. Ik heb ook nog meer dingen meegemaakt maar die deel ik nu liever niet . Ik vind het zelf ook belangerijk dat iedereen zijn problemen kwijt kan. Zelf ben ik ook all goed in mensen helpen. Toen mijn zus op kerst verdrietig was toen heb ik haar getroost, ik heb ook woorden gezegt waarvan mijn zus zei dat ik juiste woorden zei. Ik heb all ook m'n beste vriendin een keertje getroost en ik hielp haar ook toen ze verdrietig was. Het stelt niks voor dat ik 2 mensen geholpen heb, dat weet ik... Maar ik vind het heel erg fijn als ik mensen kan helpen... Dus deels hoop ik heel erg dat ik in de care team kom ookal weet ik nu all dat ik niet gekozen ga worden, toch is dit nu even de moeite waard denk ik  (Iedereen moet toch proberen?)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Aanslagen Parijs

from rosa13k on 11/14/2015 05:14 PM

5 aanslagen Bom in trein station schietpartij in een restaurant Bom in het voetbal stadion tijdens oefenwedstrijd Duitsland-Frankrijk Bom naast het voetbal stadion tijdens de oefenwedstrijf Gijzeling tijdens concert waar er meer dan 100 doden zijn

was het IS?
ik haat IS, ik ben altijd bang dat ze naar NL komen... 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to previous page