Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 06:39 PM

Rose
"Doe het myrall" zeg ik waarna ik opsta en met calum meeloop. "Wat is er? Je kijkt nogal moeilijk" vraag ik en ga tegenover hem staan,

Michael
"Succes mate" zeg ik en ga naast myrall zitten, "hey" zeg ik waarna ik een arm om d'r schouder heen leg.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 06:32 PM

Rose
"Jawel myrall" zeg ik en geef d'r een knuffel. "Zeg het hem, alsjeblieft."

Michael
"Vertel het d'r nu, misschien begrijpt ze je dan meer."

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 06:00 PM

Rose
"Ik denk dat het beter is, als je het hem verteld." Zeg ik en kijk d'r aan. "Je kan net niet verbergen voor hem. Want als ik zo kijk vind hij je volgens mij echt leuk." Zeg ik en kijk naar buiten waar calum en Michael staan,

Michael
"Zeg het d'r, en laat d'r zien dat je niet die jongen bent voor dat ze weg liep." Moedig ik hem aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 05:53 PM

Rose
"Zolang hij maar geen dingen doet die jij niet wil, is het allemaal goed." Zeg ik en ga rechtop zitten."eneeh, weet jij van dat hij je ontmaagd heeft??" Vraag ik en haal een hand door me haar heen.

Michael
"Je vind d'r leuk, he?" Zeg ik en geef hem een elleboog stootje.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 05:39 PM

Rose
"Ahh" zeg ik en trek me wenkbrauw omhoog. "Als in vrienden??"

Michael
"Wat heeft ze gedaan?" Vraag k en ga naast hem zitten,

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 05:21 PM

Rose
"Ik ben niet bang voor hem, maar voor z'n acties. Hij heeft zichzelf niet onder controle" zeg ik en zucht. "En Michael? Jullie zien er best close uit" zeg ik en geef d'r een elleboog stootje als grap.

Michael
"Dude, zeg het." Zeg ik en loop de tuin in achter hem aan. "Je ziet er afwezig uit, ik weet dat er wat is. Is het rose?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/20/2016 08:09 PM

Rose
"Ja, alles is goed." Zeg ik en pak een pizza punt en neem een hap. Ik ga naast myrall zitten en praat over wat random dingen.

Michael
Ik luister naar het gesprek van Myrall en Rose wat over de meest random dingen gaat. Als calum de kamer inloopt kijk ik hem aan. Er is zeker wat aan de hand met hem zo te zien. Ik geef de laatste 2 pizza punten aan rose en loop naar calum. "hey dude, wat is er aan de hand. Je ziet er nogal... Afwezig uit"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/20/2016 07:57 PM

Rose
Ik glimlach lichtjes als hij dat zegt en geef hem maar een knuffel. "Ik ga naar Myrall, oké" zeg ik half vragend en loop de badkamer uit. Als ik de huiskamer inloop ruik ik de geur van pizza en kijk naar Michael. "Hoe durf je pizza te eten zonder mij" zeg ik nep beledigend.

Michael
"Je mist wat" zeg ik en eet me pizza op. Als rose binnen komt lopen lach ik. "Ik heb voor je!" Zeg ik en laat d'r een pizza punt pakken

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Violet. on 03/19/2016 04:54 PM

Violet: maar weetje, de kans is echt heel groot dat wij jou richting weer zoveel moeilijker zouden vinden. Het is gewoon het veel theorie - minder theorie verschil en dan hangt het er gewoon van af of je goed bent in leren of niet. MIsschien zouden wij super slecht zijn in praktijk, jou niveau is echt minstens evenveel waard als het onze.

Ik heb alleen de vakken, engels, Nederlands, Maatschappijleer Biologie (omdat ik zorg sector heb) 

voor de rest heb ik iets van 13 uur in de week praktijk lessen van zorg. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Violet. on 03/19/2016 04:34 PM

Ik heb altijd zoveel respect voor kinderen die zo'n hoge niveau doen. Ik red het nu al bijna niet op kader niveau (BSO) laat staan ASO

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page