Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:

Justfororpgs.

27, female

Level 15

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:49 AM

Anya
Ik speel wat met m’n vingers en kijk op als ik Sam hoor “ jij gaat hier echt niet meer alleen naar toe hoor “ zeg ik en trek hem snel naar beneden toe. “ het is dan wel je moeder maar het is levens gevaarlijk alleen “ zeg ik zacht en knuffel hem even “ gaat het ? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:44 AM

Anya
Ik bijt op m’n lip, eigenlijk wilde ik hem niet alleen laten omdat ik nu onderhand wel wist wat zijn moeder hem aan kon doen. Even blijf ik twijfeling staan en besluit toch met moeite naar hem te luisteren en ga dan een paar stappen anar beneden en blijf op de trap zitten zodat ik als het fout gaat alsnog snel boven kan zijn.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:33 AM

Anya
Ik slik als Sam me aan de kant duwt “ Sam “ zeg ik zo zacht dat het bijna niet verstaanbaar is. Ik slik als z’n moeder nog bozer kijkt en ik schrik als ik haar andere hand op Sam z’n wang zie “ alsjeblieft stop “ zeg ik schoor. Ik kijk na hoe Sam zijn moeder naar haar kamer loopt en pak zijn spullen “ Sam “ zeg ik en loop achter hem aan “ ze verdient je niet “ mompel ik zacht en wacht bij de deur van z’n kamer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/18/2017 09:30 PM

Anya
Ik knik en sta op en pak zn kleding. Ik kijk om als ik de deur hoor en schrik ook even als ik zijn moeder boos in de deur opening zie staan. Ik slik even en als ze hem wilt slaan ga ik uit reflex voor hem staan omdat hij al genoeg is geslagen maar voordat het gebeurd heeft Sam haar hand al vast. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/18/2017 09:16 PM

Anya
'' Goed? '' vraag ik als hij naar zn kleding kijkt. Als ik voetstappen hoor kijk ik naar de deur. '' Wil je gaan? '' vraag ik een hem en kijk eventjes naar hem '' Niet op je lip bijten die heb je vanavond nog nodig '' plaag ik hem zacht.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/18/2017 09:01 PM

Anya
'' Er liggen hier zoveel verschillende dingen in '' knik ik en pak uiteindelijk een leuke blouse en vouw hem op net als de spijkerbroek '' dit wordt het '' knik ik en ga naast hem op bed zitten en vouw ook zn broek op en leg de onder de blouse.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/18/2017 08:55 PM

Anya
Ik duik zn kast in en spit door zijn kleren. Ik haal er een leuke spijkerbroek uit die ik naar hem toe gooi en kijk dan eventjes verder. '' Hm je bent moeilijk '' grinnik ik zacht en kijk tussen zn bloesjes. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/18/2017 08:39 PM

Anya
Ik knik even naar hem en loop met hem mee en laat me meetrekken naar boven zn kamer in. Ik moet eerlijk toegeven datik best veel spanning voelde, ook omdat zijn moeder misschien elk moment binnen kon stormen. Als we in zn kamer zijn laat ik zn hand zachtjes los en open de kastdeuren '' Nou laat me eens kijken '' zeg ik zacht. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/18/2017 12:32 PM

Anya
Ik kijk om en zie Sam nog eventjes staan kijken. Ik glimlach klein naar hem en als hij ok bij de voordeur is en hem opent pak ik even zijn hand vast en knijp er zacht in '' het lukt ons wel' knik ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

Level 15

from Justfororpgs. on 10/18/2017 01:52 AM

Anya
Ik blijf rustig zitten en als we bij zijn huis zijn stap ik af en loop naar de voordeur waar ik op hem wacht en kijk even om me heen, het was alweer een paar dagen geleden dat we hier waren geweest, hoe zou het er nu aan toe zijn? vraag ik mezelf af.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page