Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 10:31 PM

Rose
Ik neem toch een broodje aan en pak Myrall's hand. ''Het spijt me zo'' zeg ik zacht en laat de tranen over me wangen lopen.

Michael
Ik kijk naar Rose en Myrall, die 2 zijn niet meer te scheiden van elkaar. Het zijn net tweeling zussen. Ik loop naar Calum en geef hem een schouder klopje. ''Je gaat goed voor d'r zorgen hé?''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 10:19 PM

Rose
ik word onder warme dekens neer gelegd en maak me gelijk confromtabel. Als Calum weer terug komt met brood schut ik me hoofd nee en doe me ogen open. Ik zie Myrall en Michael die kamer binnen lopen en glimlach naar Myrall.

Michael
Ik zie Calum met Rose binnen lopen en sta direct op. ''Holy fuck'' zeg ik van de schrik en wacht tot Calum weer terug is. Hij maakt een aantal broodjes en gaat weer naar boven en ik en Myrall volgen hem. Ik zie Rose in bed liggen en voel Myrall naast me trillen. ''Ze is er weer, ssh'' troost ik d'r 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 10:07 PM

Rose
Ik word op een confromtabele bank gelegd en maak me gelijk klein en sluit me ogen. Na een tijd stopt hij voor het huis en word ik weer opgetild en naar binnen gebracht waar het lekker warm is.

Michael
Ik glimlach als ze bloost en niet zo goed wat ze moet zeggen. ''Niet zo verlegen doen'' zeg ik als grap en geef d'r een klein elleboog duwdje.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 09:57 PM

Rose
Als ik mijn naam hoor draai ik om en zie Calum. Ik schrik en probeer zo snel mogelijk weg te komen maar hij is me sneller. Ik geef op en laat me door me benen zakken. Ik voel Calum's armen om me heen en sluit me ogen. Ik voel dat Calum me optilt en lopen.

Michael
Ik glimlach naar Myrall en eet ondertussen. ''Je bent mooi'' floep ik eruit en blijf d'r aankijken. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 09:39 PM

TS - 5 dagen na dat Rose is ontsnapt

Rose'
Ik loop voor het eerst weer rond na 2 dagen te hebben gezeten. Ik heb het verschrikkelijk koud, me handen zijn paars/blauw en ik ben misselijk van de hongerheid. Ik heb wel gedronken, er was een kraantje waar schoonwater uit komt bij een huis, daar heb ik uit gedronken.. maar eten niet. Ik voel me slap en ik kan elk moment neervallen. Ik loop een steeg uit, de straat op en loop veder.

Michael
Ik sla een arm om Myrall heen als we op de bank zitten met een bak chips. Calum is weer weg en Myrall en ik wachten tot hij weer terug thuis is. Je kan zeggen dat ik en Myrall wat beter met elkaar kunnen omgaan en ik weet niet wat het is maar elke keer als ik naar d'r kijk, krijg ik een raar gevoel in me buik...  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 09:21 PM

Rose
-

Michael
''I know Myrall, en je zal hier ook niet zijn voor eeuwig maar Rose zwerfd ergens rond en je bent uren van je eigen huis weg.'' zeg ik en zucht.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:48 PM

Rose
slaapt eindelijk na een tijdje, haha.

Michael
''Ik snap je, en ik heb er zoveel spijt van dit ik met Calum heb meegedaan. Dit ben ik niet. Ik ben geen jongen die meiden ontvoert voor seks. Ik hou van fluffy knuffels en pizza en wil het liefst knuffelen'' zeg ik en ga op me rug liggen. ''Maar ik kan je nu niet zo laten gaan..'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:29 PM

Rose
(weet niet echt wat ik moet typen, is wel duidelijk dat ze buiten is?)

Michael
Ik knik en loop de kamer weer uit en sluit de deur achter me. ''Kom, laten we ook naar bed gaan.'' zeg ik en loop mijn kamer binnen. Ik pak een schoon shirt voor Myrall en geef die aan d'r. ''Hier een schoon shirt'' zeg ik en draai em om zodat ze zich kan aankleden. Ja, ik heb d'r al naakt gezien.. Maar om respect te tonen draai ik me toch om. Ik doe zelf ook me kleren uit behalve me onderbroek en ga in bed liggen. Als Myrall ook in bed ligt doe ik me nacht lampje uit en draai me zo dat ik d'r kan zien. ''Ik wil niet dat je bang voor me bent'' zeg ik en kijk naar d'r gezicht 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:21 PM

Rose
Ik heb niks bij me wat me comfrontabel maakt en ga maar weer zitten. Het is koud, het stinkt hier, het is donker...  Ik probeer mezelf warm te houden en ondertussen rust te krijgen

Michael
''Zullen we even naar Calum gaan?'' vraag ik en kijk naar d'r. Als ze knikt sta ik op als ze van me schoot af is en loop achter d'r aan naar de kamer van Calum. Ik klop eerst aan voordat ik de deur open doe en zie Calum in bed liggen. ''Niks?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 08:12 PM

Rose
Ik maak me klein om me wrm te maken wrijf over me armen heen. Ik heb kippenvel van de koudheid en bibber enorm.

Michael
''Is niet erg? Myrall dit is wel erg. Ik hoor je niet te slaan'' zeg ik en druk een kus op d'r voorhoofd. Ik hoor Calum binnen komen en gaat gelijk naar boven. Rose is dus weg, en er is kans dat de politie op ons af komt.. ''Ik heb zoveel spijt van dit'' zeg ik 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page