Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/21/2016 05:27 PM

Myrall. 
'Het komt wel goed, Rose.' Stel ik haar gerust. Ik glimlach als ze over Michael begint. 'Ik mag hem eigenlijk wel.' Zeg ik. Ook al heeft hij me dingen aangedaan, hij heeft er echt spijt van. Maar hij is wel een kidnapper.

Calum.
'Verdomme Michael.' Mompel ik. 'Ja, het is Rose.' Zeg ik na een tijdje. Ik ga zitten op de tuinstoel en kijk even naar het gras. 'Het is Rose.' Zeg ik nog eens. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/20/2016 08:25 PM

Myrall.
Michael staat op. Ik kijk naar Rose die van haar pizza geniet. 'Ben je nog steeds bang voor Calum?' Vraag ik zachtjes.

Calum.
'Het is niks. Ik ga even naar buiten.' Zeg ik. Ik open de achter deur en steek een sigaret op. Ik blaas de wolkjes uit en sluit mijn ogen. Ik kijk even om door het raam naar Rose. Ze is zo mooi... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/20/2016 08:05 PM

Myrall.
Ik glimlach als Rose binnenkomt. 'Is alles oké?' Vraag ik als ze gaat zitten. Ik glimlach zwakjes. Ze is nog steeds bang voor Calum denk ik.

Calum.
Ik knuffel met haar mee. Ik vind het fijn om zo dichtbij haar te zijn. Als ze los laat zucht ik. 'Is goed.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk haar na als ze naar beneden loopt. Ook ik loop iets later naar beneden. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Wie wil een (5SSOS)orpg?

from AestheticRain on 03/20/2016 10:34 AM

Stuur maar een mail btw

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Wie wil een (5SSOS)orpg?

from AestheticRain on 03/20/2016 10:34 AM

Hoi,

Ik wil graag weer een ORPG gaan starten. Ik heb wel een paar eisen

- Het liefst dubbelrol
- Tegenspeler: Michael Clifford 'cuz he's bae :p

Als we enkelrol doen kunnen we overleggen over wie wie is.

Serendipity 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/19/2016 12:20 AM

Myrall.
Ik kijk maar de pizza in mijn handen. "Michael, ik heb echt geen honger." Zeg ik waarna ik de punt terug leg. Ik zak wat onderuit en trek mijn benen op.

Calum.
'Ik liet me even gaan, sorry... ik weet gewoon niet wat er mis met me is.' Zeg ik waarna ik aan mijn nek krab. 'Ik hou me in, oké... ik beloof het.' Ik kan haar niet vertellen dat ik iets voor haar voel, want ik weet echt wel dat ik iets voor haar voel. Ik heb er alles aangedaan om haar te vinden. Ik miste haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/20/2016 10:55 AM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/19/2016 12:13 AM

Myrall.
'Ik weet het niet...' mompel ik met een zucht . Ik glimlach als Michael met een grote glimlach met zijn pizza gaat zitten. 

Calum.
Ik sta op en pak de sleutel uit mijn kamer om de deur te open. Ik ga voor Rose zitten. 'Het spijt me.' Zeg ik nogmaals. Ze gaat me geen twee keer vergeven, dat weet ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/19/2016 12:03 AM

Myrall.
Ik haal opgelucht adem als hij stopt. In eens zie ik waarom. Rose rent nogal gestrest voorbij. Ik sta op en loop naar Calum. 'Wat heb je gedaan?' Vraag ik.

Calum.
'Dat pak je weer goed aan hoor, Calum.' Spreek ik mezelf sarcastisch toe. Ik zucht en negeer Myrall. Vervolgens loop Ik zonder geluid naar Boven en ga tegen de deur van de douche aanzitten. Ik luister of ik Rose kan horen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/18/2016 11:48 PM

Myrall.
Ik val op de grond van het lachen. "Nooit!" Lach ik terwijl ik nogmaals probeer om zijn handen weg te halen.

Calum.
Ik kijk naar haar lippen als ze omdraait. Ik heb ze gemist en ik wil ze zoenen. Ik druk haar iets dichter tegen me aan en plaats mijn lippen op die van haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/18/2016 11:39 PM

Myrall.
Ik begin hard te lachen. "Stoo-hop!" Gil ik. Ik probeer zijn handen van me af te halen.

Calum.
Ik zie Michael en Myrall als een stelletje kinderen door het huis rennen. Ik kijk weer naar Sam. 'Aw, mag dat niet dan?" Vraag ik aan Rose. Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar heupen neer. 'Zo kan ik niet meer staren." Zeg ik waarna ik mijn hoofd in haar nek leg. Misschien wil ze dit niet, maar dan moet ze het zeggen... dan Stop ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page