Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Maandmodel Maart! Frouke

from Violet. on 03/10/2016 05:22 PM

Gefeliciteerd Frouke, jij bent de maandmodel van Maart!
Op de pagina van de maand modellen kan je de reden zien.

Sorry guys! dat het zo laat is. Mijn excusses. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/10/2016 05:12 PM

Rose
Ik sla de knop om naar geen emotie en laat me mee gaan met Calum. We hebben dit al eerder gedaan, en hij heeft al alles gezien dus zo 'spannend' is het niet.

Michael
Ik schud me heeft en leg me lippen op d'r kaaklijn en druk daar een paar kusjes. ''Je luistert nu naar me, en alles is oke'' zeg ik enn ga naar d'r lippen waar ik een kus op druk

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 08:03 PM

Rose
Ik zucht en kijk naar beneden. Dit moet ik dus waarschijnlijk elke avond doen tot dat me ouders in de gaten hebben dat ik weg ben. Ik laat Calum z'n gang gaan.

Michael
''ha nee ik hoef geen geld.'' zeg ik en pak d'r heupen vast en breng d'r naar me kamer waar ik de deur opslot doe als we binnen zijn. ''Ik hoef geen geld.'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 07:52 PM

Rose
Als we boven zijn word ik gelijk weer tegen de muur aan geduwd en staat Calum tegen me lichaam aan. Ik voel z'n lippen langzaam naar m'n mond. ''Kan je niet.. uh wachten?'' vraag ik voorzichtig .

Michael
Ik glimlach als ze me bedankt maar krijg al snel weer in me hoofd wat Calum tegen me zei. ''Ik wil er wat voor terug'' zeg ik serieus en kijk d'r aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 07:35 PM

Rose
ik glimlach zwakjes naar Myrall en neem het bordje aan van Calum en eet me broodje op. Ik ga op de bank zitten met me knieen omhoog en eet veder.

Michael
Ik zucht en loop weer de huiskamer in en ga ook op de bank zitten. Na een tijdje gaat me telefoon af , dat betekend dat Myrall's haar klaar is. Ik sta op en geef een zeintje (idk hoe je dat schrijft sorry) dat ze mee moet komen en loop naar boven

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 05:48 PM

Rose
"Ik heb al seks gehad met hem" zeg ik en kijk naar me handen. "Voor de rest is ie heel bazig en ja ik moet doen wat ik zegt maar we zijn beide eigenwijs dus dat botst heel erg tegen elkaar"

Michael
"Oké ja i know. Vannacht oké?" Zeg ik en kijk calum aan. Dit gaat moeilijk worden maar ik red me wel. "Dan zeg ik dat ik wat terug wil krijgen van het Haar verven enzo"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 09:31 PM

Rose
Als michael en calum even weg zijn ga ik zitten. ''Hoe behandeld Michael je'' vraag ik snel en kijk Myrall aan. Hij verfd dr haar, geeft dr eten..

Michael
''Nou kijk ik wil eerst dat ze zich op dr gemakt voelt.'' leg ik uit en kijk hem aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 09:19 PM

Rose
''Ik ga wel mee'' zeg ik en sta op. ik loop de trap af voor Calum en zie Myrall al gelijk zitten met haarverf. ''Wat heb jij nou?'' zeg ik lachend kijk naar d'r haar.

Michael
''Rose verfd d'r haar en ik mag het doen'' zeg ik blij en kijk naar Calum die ook binnen komt lopen en de keuken in duikt. ''De kleur word blauw'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 09:06 PM

Rose
''Naar beneden gaan en eten?'' stel ik voor en kijk naar me voeten. Ik heb echt trek gekregen aangezien ik nog helemaal niks heb gegeten

Michael
''Ik ook.'' zeg ik en ben druk bezig met het bleekmiddel aan te brengen in het haar. Als het erin zit zet ik een wekkertje voor wanneer het eruit moet en ga op de keukentafel zitten. ''Nu even laten intrekken en dan uitspoelen'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 08:53 PM

Rose
Ik lach om z'n commentaar op meisjes die van one DIrection en Justin bieber houden. ''Of jongens die er naar luisteren..'' zeg ik en begin te lachen. ''Nee alsjeblieft niet''

Michael
Als Myrall de handen heeft heb ik de bleek al gemixt. ''Oke je kan hier zitten.'' zeg ik en pak een stoel die ik voor me zet. Als ze zit leg ik een handdoek om d'r schouders en breng de haar verf aan 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page