Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:55 PM

Rose
Als hij begint te praten luister ik. Ik rol met me ogen en voel zijn arm om me heen en dat ik naar hem toe word getrokken. Ik pak zijn arm en haal het van me af en ga weer van hem weg. Hij moet niet denken dat hij alles kan maken bij me.

Michael
Ik smeer een paar broodjes en neem 2 glazen met drinken mee naar boven. ''Goeiemorge'' zeg ik als ik zie dat ze wakker is en zet het bord met brood op het nachtkastje en geef een van de glazen aan haar. ''Ik uhm heb je trouwens op bed neer gelegd aangezien je de hele nacht op de grond hebt geslapen.'' zeg ik en ga met me hand in me nek. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:39 PM

Rose
Ik voel dat me wangen zijn opgezwollen van het huilen en doe me ogen open. Fuck, nog steeds in dezelfde kamer. Ik kijk naar calum die ook al wakker is in zucht zachtjes. Ik draai me om zodat ik met me rug naar hem tie lig en negeer hem, net zoals gister avond.

Michael
Ik sta op uit bed na een tijdje en pak myrall op van de grond en leg d'r op het bed neer. Ze heeft de hele nacht op de grond geslapen en nu ik toch wakker ben kan zij op het bed liggen. Als k de dekens over d'r heen hen gedaan loop ik de kamer uit en doe laat de deur open.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:20 PM

Rose
Ik kijk boos naar calum maar zeg niks tegen hem. Ik heb spijt dat ik hem heb gegeven wat hij wou. Ik ga liggen op bed en maak me klein.

Michael
"Thanks" zeg ik als ze me een asshole noemt en neem een hap van me broodje. Ik loop naar de bank en ga er op zitten.

---
Doe jij een ts naar de volgende dag ofzo

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:06 PM

Rose
Ik antwoord niet meer en besluit hem te negeren. Ik staar voor me uit en zucht. Ik kan wel huilen hier. Ik wil naar huis samen met myrall en in me eigen bed liggen.

Michael
"Hey ik wil gewoon aardig tegen je zijn. Ik kan ook een asshole spelen" zeg ik uit zelfverdediging en laat d'r los. De voordeur zit toch opslokt en ik en cal hebben h'm verstopt. Ik loop de huiskamer in en pak wat te eten voor mezelf

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 04:49 PM

Rose
Ik kijk naar myrall die bij de deur staat en dan naar Michael. Als Calum de deur weer dicht doet sla ik me armen over elkaar heen maar word al snel op bed geduwd. "Ik doe niks meer voor je" zeg ik en ga aan de rand liggen van het bed.

Michael
Als myrall weg rent naar beneden loop ik snel achter d'r aan. "De sleutel vind je niet schat" zeg ik en pak d'r pols vast en trek d'r naar me toe. Ik lach naar d'r. "Heb je honger?" Vraag ik en kijk dr aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 04:31 PM

Rose
"Oké zet me dan weer in die andere kamer" zeg ik eigenwijs en wacht tot hij me naar de andere kamer brengt.

Michael
Ik zucht en draai de deur open "ik kijk wel of alles goed gaat" zeg ik en en pak d'r hand vast zodat ze meeloopt en niet stiekem weg kan komen. Als ik bij calums kamer sta word de deur open gedaan en zie het meisje die dus waarschijnlijk rose heet staan met een te groot T-shirt aan die zo te zien van calum is en kijk verward. "Waarom hoor ik geschreeuw?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 03:58 PM

Rose
Ik probeer me los te trekken en kijk boos naar hem. "Je hebt gekregen wat je wilt van me, laat me nu gaan!" Zeg ik en sla hem op z'n wang. Ik trek het shirt wat ik aan heb omlaag en sta snel op.

Michael
Ik schrik als ze myrall tegen de deur staat te rammen en sta op. "Rustig maar, ik denk dat Calum haar al onder controle heeft" zeg ik en pak rustig d'r boven arm vast zodat ze stopt met tegen de deur aan slaan

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Dat oerlelijke plaatje...

from Violet. on 03/07/2016 04:59 PM

we zaten te trollen met jullie haha

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:58 AM

Rose
Ik schrik van zijn reactie en kijk hem aan. "Flikker op" zeg ik boos en beuk tegen de deur aan. Als hij me vast pakt begin ik te schreeuwen in hoop dat myrall me hoort..

Michael
"Ja meen je dat?" Zeg ik blij en ga van enthousiaster glimlachen. "Dan koop ik morge de hair dye en ga ik je haren verven!" Zeg ik en kijk op als ik geschreeuw hoor

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:46 AM

Rose
"Yep, beter gehad." Zeg ik en word terug op bed getrokken. "Ik vind dat we klaar zijn. Ik wil Myrall zien." Zeg ik en sta weer op. "Waar is ze?" Vraag ik en loop de kamer rond

Michael.
"Zwart is wel een goeie." Zeg ik en ga met me hand door me haren. "Wil je het ooit een onnatuurlijke kleur doen? Zo ja mag ik bet doen?" Vraag ik met volle hoop dat ze het mij laat doen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page