Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 07:02 PM

Myrall.
Ik kijk met grote ogen naar de sleutel. We zijn nog sneller weg dan dat ik had verwacht! Dit is geweldig. Rose maakt de deur open maar het lijkt wel eeuwen te duren. Maar in werkelijkheid duurt het nog geen twee seconden. Twee armen knopen zich strak om mijn middel. Ik kijk naar Rose die al rennend weg komt. "Rennen, Rose!" Schreeuw ik. Ik sla met mijn armen om me heen om ook nog weg te komen, maar dat lukt niet. Ik zucht maar wel met een opgelucht gevoel. Rose is vrij, binnen een week ben ook ik hier weg. Rose komt met Hulp.

Calum.
Ik sprint even later naar beneden. De deur staat open en Michael heeft Myrall vast. 'Fuck!' Zeg ik hardop. Ik kijk rond maar zie geen Rose meer. 'Verdomme waar is ze?' Ik kijk naar Michael en daarna naar Myrall. 'Waar is zo?' Ze zegt niks. Nogmaals loop ik naar buiten. Zonder twijfel ga ik achter haar aan, maar of ik haar vind is een raadsel. 'Ben snel terug.' En ik sluit de deur achter me. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 06:29 PM

Myrall.
Ik schrik even van zijn aanraking die ineens kwam. Dit is nog maar het begin. Ik duw voorzichtig zijn handen weg en plaats dien mijn heupen. Ik kan  niks tegen hem op waarschijnlijk, maar ik kan het uitstellen... maar snapt hij niet dat ik dit niet wil? Ik zoen niet eens mee, laat al genoeg merken.

Calum.
'Doe dan alsof en maak het jezelf ook leuk.' Zeg ik waarna ik met mijn handen over haar borsten heen ga. Ik druk een aantal kusjes rond haar navel en doe vervolgens haar slipje uit.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 06:03 PM

Myrall.
 Ik piep even. Ik wil hier wel levend uit komen maar waarom doet Micheal zo? Was die haarverf dinges gewoon een truc zodat ik dit hem wel moet geven? Mijn fucking maagdelijkheid? Hell no. Ik ken hem niet eens. Maar ik wil niet dood. Is hij serieus? Ik kijk naar zijn ogen die bloedserieus kijken. Als hij mijn maagdelijkheid afneemt hoeft hij dat zelf niet te weten. Try to act like you did this before.

Calum.
'Kun je alsjeblieft iets doen of zo in plaats van hier fucking levenloos naar de grond of het plafond staren?' Vraag ik boos. Het kwam ineens, maar ik wil geen levenloze pop hebben liggen hier. Ik pak haar polsen vast en kijk haar dreigend aan. 'Ja, je moet toelaten wat ik bij je doe en als je dat niet doet gaat dat niet goed voor je aflopen. Maar doe verdomme niet alsof je half dood bent!'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 05:48 PM

Myrall.
Ik kijk bang om me heen. 'Michael, ik waardeer het heel erg dat je mijn haar hebt geverfd maar...' Ik pak zijn schouders vast en probeer hem naar achter te duwen. Serieus, ik waardeer het wel... en hem ook.

Calum.
Ik streel langzaam haar heupen en speel wat met haar haar. Ik trek langzaam haar broek uit ga weer verder met zoenen. Zij mag het ook wel leuk hebben, dus zoenen mag er wel bij. Maar ze moet nou niet gaan denken dat ik als nog voorzichtig ga doen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Maandmodel Maart! Frouke

from AestheticRain on 03/10/2016 05:39 PM

Gefeliciteerd Frouke!!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 05:37 PM

Myrall.
'Oké, leg me uit... ik snap een soort van wat je nu wilt maar misschien ben ik daar niet klaar voor. Dus hoe ver wil je gaan?' Vraag ik zachtjes waarna ik even naar zijn tatoeage kijk. "To The Moon"

Calum.
Er komt wat beweging in haar lichaam. Ik kan het niet laten om een kus op haar lippen te drukken. Met mijn handen maak ik voorzichtig haar bh los. Ik leg  mijn handen weer op haar heupen en druk een lange zoen op haar volle lippen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/10/2016 05:24 PM

Myrall.
Ik duw hem voorzichtig weg als zijn lippen die van mij raken. 'Sorry voor als ik het totaal verkeerd inschat maar heb je iets op?' Vraag ik verward aan Michael. 

Calum.
Ik kijk naar het gezicht van Rose. Geen emotie, helemaal niets. Alsof haar gedachte gewoon leeg is. Tja, dan werkt ze wel mee maar ik wil spanning hebben... Ik druk kusjes op haar sleutelbeenderen en ga langzaam iets naar beneden in de hoop dat ze iets zegt of doet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/09/2016 08:11 PM

Myrall.
'Um, ja... dat zei je net al. Maar ik heb niks anders. Ja, deze choker maar die brengt ook niet veel op qua geld.' Ik kijk even naar zijn handen die nog steeds op mijn heupen liggen.

Calum.
Ik glimlach als ze mee werkt. 'Good girl.' Fluister  ik in haar oor. Ik trek langzaam haar shirt uit en laat mijn handen over haar rug heen gleiden.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/09/2016 07:56 PM

Myrall.
Ik knik. 'Ja, I know. Ik heb in mijn portemonnee alleen maar 5 euro zitten en dat is niet genoeg... Dus ik moet morgen geld afhalen.' Ik haal een hand door mijn haar dat nu lekker zacht aanvoelt.

Calum.
'Waarom zouden we wachten?' Vraag ik aan haar. 'Zo ben je er wel sneller van af, niet?' Ik knik oog en streel haar heup. Ik ga onder haar shirt en streel rond haar navel. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/09/2016 07:43 PM

Ts- avond

Myrall.
Ik kijk blij in de spiegel. Het staat best leuk eigenlijk. Leuker dan verwacht.  Ik draai me om naar Michael. 'Nog eh... Bedankt weet je.' Zeg ik verlegen en glimlach daarna.

Calum.
Ik duw Rose tegen de muur aan. 'Je weet wat ik wil, babe.' Zeg ik waarna ik kusjes in haar nek druk. Langzaam aan ga ik richting haar lippen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page