Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:37 AM

Rose
Als hij klaar is ga ik recht op zitten en klim het bed uit. "Niet slecht ik heb beter gehad" zeg ik om hem tr plagen en pak een shirt die op de grond ligt en kijk er naar. Als ik zie dat het zijn shirt is doe ik het aan en draai me dan om naar hem en zie hem op bed liggen.

Michael
Ik knik als ze zegt 17.. Ze is best jong. "Ja ik verf me haar, maar ik weet geen kleuren meer dus zit ik vast met deze kleur" zeg ik zuchtend en ga rechtop zitten. "Verf jij je haar?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:27 AM

Rose
ondertussen die hij bezig is met z'n condoom doe ik me broek goed uit en me onderbroek. Als hij klaar is hangt hij weer boven me en spreid me benen. Ik kijk hem aan en voel iets in me komen. Ik kreun zachtjes en leg m'n hand in z'n nek en en kreun als hij nog een keer in me komt. "Ohh god" kreun ik zachtjes en doe me ogen dicht.

Michael
"Vast wel, vertel me waar je vandaan komt, hoe oud je bent, je hobbies enzo" zeg ik en ga op me zei liggen zodat ik d'r goed kan zien.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 01:11 AM

Rose
Als hij me optilt leg ik me armen om zijn nek en hou ik me goed vast en sluit me ogen.. Hoe zou Myrall nu zijn? Ik hoop echt niet dat ze het zelfde heeft als mij. Ze is daar ook helemaal niet het type voor. Ik word uit me gedachtes gehaald als ik op bed word gegooid en gelijk word aangevallen. "Rose" zeg ik tijdens de zoen en voel zijn handen aan me broek rand. Ik laat hem me broek uit doen en stop hem voordat hij iets kan doen. "Ik ga niet veder zonder condoom" zeg ik en kijk hem aan.

Michael
"Nou ik kan je zo weer in die andere kamer gooien, maar omdat ik weet dat je vriendinnetje daar niet zou zijn vanacht bied ik je een warm bed aan." Zeg ik nogal arrogant en kijk d'r aan. Ik sta op en doe t shirt en broek uit en ga onder de dekens liggen. "Vertel me iets over jezelf." zeg ik en wacht tot ze naast me komt liggen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:56 AM

Rose
Als hij me t shirt uit doet doe ik zijn t shirt uit en spot al gelijk tattoos. Ik ga er met me vingers over heen en kijk hem aan. Ik druk me lippen weer kort op die van hem en knoop z'n broek los.

Michael
"Hey er zijn ook oversekste meiden." Zeg ik om mezelf te verdedigen en staar nog steeds naar d'r. Ik kijk even snel op me telefoon hoe laat het is, 9 uur hmmh. "Wil je hier slapen?" Vraag ik aan d'r en kijk weer naar d'r.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:41 AM

Rose
Als hij kusjes drukt op me heupen en langzamerhand naar hand naar boven toe gaat voel ik het toch wel kriebelen. "Tease niet zo, asshole" zeg ik en lach als hij er gelijk mee stopt. Als hij dit van me wilt kan ie het ook krijgen. Ik leg beide handen op z'n wangen en druk me lippen op die van hem en voel hem glimlachen tegen m'n lippen aan. Ik laat z'n lippen weer los en kijk hem aan met een uitdagende grijns..

Michael
Als ze bang van me word glimlach ik. "Hello Myrall, ik ben Michael en je moet blij zijn dat je hier bent en niet beneden." Zeg ik en ga op bed liggen. "Je vriendinnetje ligt waarschijnlijk al naakt op de bank" zeg ik en kijk d'r aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:22 AM

Rose
"Nou zo als je kon zien, ik." Zeg ik en laat z'n handen over m'n heupen heen gaan. "Oke pretty boy. Wat wil je van me?" Vraag ik zuchtend en kijk hem aan. "Ik hoop toch wel dat je hebt geleerd van je ouders dat het niet goed is om meisjes aan te raken zonder toestemming?" Zeg en kijk hem schuin aan. "En wat is je naam?"

Michael.
"Ik pak d'r pols wat strakker vast en trek d'r naar me toe. "Ik hou niet van brutale meiden, ik vraag je het nog een keer want me geduld raakt op. Wat is je naam?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:06 AM

Rose
Ik wilde naar de keukentafel lopen maar al snel word ik opgetild en op de bank neer gelegd. Als hij boven me hangt rol ik met me ogen. "Ho boy, even rustig aan en hou je handen thuis" zeg ik en pak z'n handen vast die over me heupen heen glijden. "heb je niet geleerd om respect te hebben voor meiden?" Vraag ik en en duw hem omhoog zat hij op me onder buik zit inplaats van boven me hangt. "Je moet je tanden poetsen je stinkt uit mond" zeg ik en lach zachtjes, mensen irriteren doenik graag.

Michael.
Als ze stil blijft zucht ik en volg d'r met me ogen. Als ze bij het raam staat en naar buiten kijkt weet ik al wat ze doet."je bent hier omdat dat kan, wees blij dat je niet bij Calum bent maar bij mij." Zeg ik en sta op en ga achter d'r staan. Ik lig m'n handen op d'r heupen en ga met me mond bij d'r oor en vraag op nieuw "wat is je naam?"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/06/2016 11:48 PM

Rose
Ik kijk hem met een uitdagende gezicht aan en pak z'n hand vast die over m'n kaaklijn heen gaat. "Bang voor jou?" Zeg ik lachend. "Dacht het niet." Zeg ik er achter aan en krijg me andere hand los en plaats allebei me handen op z'n borst kast en duw hem zachtjes naar achter. "Als je maar niet denkt dat ik naar je ga luisteren" zeg ik en loop de kamer uit en loop een kamer in wat de huiskamer blijkt te zijn.

Michael
"Zolang jij je maar goed voelt" zeg ik als ze weer opstaat en ik pak er een stoel bij waarop ik ga zitten. "Wat is je naam?" Vraag ik en kijk naar d'r. Ze is klein, maar ook niet zo klein. Ik kijk naar d'r broek met knie scheuren en dan naar d'r oversized basic t-shirt die net over d'r tights heen gaat. Ze is prachtig.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/06/2016 11:32 PM

Rosé
Ik kijk verward naar de jongen die in 1 beweging me polsen vast pakt en me tegen de muur zeg. "Ben je gek geworden?" Vraag ik luid en kijk hem boos aan. "Laat me los asshole" zeg ik en en begin met me armen in heen en weer te bewegen. Als ik merk dat hij sterker is stop ik met bewegen en kijk hem met een grijns aan en spuug in z'n gezicht. "Laat me vrij" zeg ik en kijk hem in z'n ogen aan.

Michael.
Het eerste wat ik doe als we in me kamer zijn is de deur op slot doen zodat ze niet weg kan lopen. Ik draai me om en zie d'r stil staan. "Verlegen type?" Vraag ik aan d'r en pak rustig d'r schouders vast en zet d'r op me bed.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/06/2016 11:12 PM

Rose
Net als Myrall zit ik tegen de muur aan op de grond. Waar the fuck zijn we herhaal
Ik steeds in me hoofd. Ik zucht en kijk naar Myrall die net als mij op de grond inelkaar zit. Als de deur open gaat en het felle licht de kamer in schijnt kan ik goed zien wie ons hier heen heeft gebracht. Ik sta op van me plaats en sla me armen over me heen. "Wie the fuck zijn jullie en wat moeten jullie van ons" zeg ik en kijk ze aan. Ik zie de vieze grijns van de getinte jongen op z'n gezicht en walg er van. De andere jongen heeft gekleurd haar met een wenkbrauwpiercing. Ze zijn beide lang en dragen skinny jeans.

Michael
Samen met Calum zet ik grote passen naar de kamer waar de 2 meiden zitten. Ik doe de deur open en gelijk staat er 1 op. Als ze vraagt wie we zijn en wat me van ze moeten grijns ik lichtjes. "Calum die is voor jou" zeg
Ik gelijk, hij houd wel van uitdagingen.. Ik kijk naar het andere meisje en hurk door me knieën. "Hello there" zeg ik met een lichte grijns en pak d'r pols vast en trek d'r rustig omhoog. "Jij komt met mij mee" zeg ik en neem d'r mee uit de kamer , naar boven.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page