Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: ADMIN VERKIEZING: Aanmelden

from Violet. on 02/27/2016 06:43 PM

Je kan je nog aanmelden tot morge!!

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: ADMIN VERKIEZING: Aanmelden

from Violet. on 02/10/2016 05:43 PM

@eternallove (hopelijk schrijf uk het goed haha)

Je moet ff kijken tussen de topics van de admin's dan kom je het wel tegen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: ADMIN VERKIEZING: Aanmelden

from Violet. on 02/09/2016 07:31 PM

Door mij en quarintox

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Admin verkiezingen.

from Violet. on 02/02/2016 03:33 PM

Hey meiden!

Zoals jullie al weten stop ik met me functie. En omdat Quarintox ook bijna nooit online komt en er geen zin meer in heeft zoek ik nieuwe admin's die met plezier aan deze site willen werken en het te gaan onderhouden.

Ik wil iedereen een kans geven voor deze functie dus iedereen kan meedoen!
Hoe en wat horen jullie later in een andere topic die vandaag of morgen komt mer alle informatie erin en hoe je kan meedoen.

Liefs,
Violet

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:17 PM

Nee, please niet. Maar zoals Kyra al zegt, kunnen er geen nieuwe admins worden gezocht? Mensen die veel online zijn en ook echt iets willlen bereiken met deze site?

Ik ben benieuwd of Quarintox dat gaat doen, anders sta ik nog wel bereid om ze te zoeken want ik weet wel ongeveer wie geschikt is voor de functie.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:15 PM

Naja.. het is wel enorm jammer. Je stopt nu eigenlijk in iets waar je best plezier mee kan hebben, maar dan wel dat andere helpen. Dat er dan zo over word gedaan, vind ik belachelijk. Ik snap nu wel waarom je er geen plezier mee in hebt hoor.

Ik ga d'r zo nog wel even appe om te zeggen dat het verstandig is om nieuwe admin's te gaan zoeken die enthousiast aan de slag gaan met de site en prinsella eruit gooien..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:12 PM

Klopt ja, ik vind het ook wel jammer. Zou je wel misschien Admin willen blijven/worden als er meer Admins wat deden?

Ja, natuurlijk. Dan heb ik een team om me heen die meehelpen met dingen. Ik deed alles alleen, moest zelf uitzoeken hoe dingen werkte en af en toe over de app met Quarintox.. Ik heb een aantal keren gevraagd of ze een badge wil maken voor de Joelars blog en het careteam... heeft ze niet op gereageerd. 

Door dat ik alles alleen moest doen heb ik er geen plezier meer in,  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:09 PM

Naja als jij al sowieso de eerste keer naar mij zou komen van: Ja ik zit hier alles een beetje te doen en dat vind ik niet leuk. Dan had ik zeker wel gezorgd dat er nieuwe admins kwamen en dat er weer wat leven zou komen.

Ik hoop ook echt dat ze nieuwe admin's gaat zoeken die leven in deze site brengen met plezier. Want dit is het enige wat meiden die gSm missen nog hebben, 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:03 PM

Wauw zeg, ik merk het ja. Gooi dan deze hele site eruit joh, als er toch niks meer mee gedaan word. Echt man, zo'n mensen verdienen het niet eens om Admin te zijn of iets. Vreselijk joh. Als ik haar was had ik meer gedaan en had ik Prinsella allang eruit gegooid en zou ik nieuwe mensen hebben gezocht. Like dikke onzin dit.

Als ik haar was, was ik gelijk online gekomen na mijn berichtje en nieuwe admin's gaan zoeken & Prinsella eruit gooien. We spreken d'r beide niet meer 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Maandmodel februari: SadnessWillNeverEnd.

from Violet. on 02/01/2016 10:02 PM

Gefeliciteerd! 
Jij bent de maandmodel van deze maand!

(dit is het laatste wat ik doe voor me functie.) 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page