Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 07:18 PM

Myrall.
"Ja, opzich wel.." Zeg ik met een kleine glimlach. Ik hoop naar buiten mee te mogen zodat ik kan ontsnappen en hulp kan halen. "Gaan er nu de verf halen?" Vraag ik enthousiast.

Calum.
"Kom hier zitten. Nu probeer ik even aardig te doen en dan ga je me negeren." Zeg ik. "Wat jij wilt, hoor. Ik kan nu ook weer normaal,  of ter wijl jou behandelen als stront, gaan doen."

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 07:05 PM

Myrall.
Ik luister naar wat hij zegt. "Jep, je probeert het ten minste..." Ik kijk even naar het bed aan daarna naar Michael. "Hey, je hoeft niet op de grond te gaan zitten. Het is jouw bed." 

Calum.
"Uitgehuild..?" Vraag ik met een goede bedoeling maar het kwam er best geërgerd uit. Ik ben gewoon niet goed in het aardig doen tegen meisjes. "Ik bedoelde het niet zo maar ja." Ik laat haar nu maar even met rust voordat ze weer Gaat janken...

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:50 PM

Myrall.
"Rose, ik zal er alles aan doen om jou eerst te laten vluchten. Michael is niet zo slecht..." Ik verbaas me van die laatste woorden. Hij is wel slecht, hij en zijn vriend ontvoeren ons. 

Calum.
"Wauw, Michael... ik had wel iets meer van je verwacht." Ik zucht. "Heb gewoon geen medeleiden, het is maar een meisje geen koningin." 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:43 PM

Myrall.
Ik sprint naar Rose toe en sla mijn armen om haar heen. "Rose het komt goed, we komen hier wel weg. Ik beloof het je." Ik    veeg voorzichtig haar tranen weg.

Calum.
"Vooruit dan." Ik open de deur. Ik luister naar Michael. "Die zijn toch op vakantie en bovendien: weet je niet meer waarom we ze ontvoerd hebben?" Vraag ik. Waarom moet michael zo'n medeleiden hebben? "Dat jij die van jou als een prinses behandeld is jouw keuze." 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:28 PM

Myrall.
 'Ja, ja ik eet wel...' zeg ik zacht. Ik neem een hap van de boterham. Ik schrik als ik Rose hoor. "Wat doet hij met haar!" Vraag ik in paniek. Ik ren de kamer uit naar de kamer waar Rose zit. "Laat Rose met rust ik doe je wat!"

Calum.
Ik pak Rose weer vast. "Ssstt. Rustig..." probeer ik haar te kalmeren. Soms haat ik het als een meisje emotioneel wordt want ik weet niet echt wat ik moet doen. "Het spijt me oké... doe je nu rustig?" Ik lach als ik die andere hoor. "Ja, jij wel, ja." Ik kijk weer naar Rose. "Sorry dat ik zo met je om ga maar jij gaat alleen over straat lopen met je vriendin in deze buurt. Eigen schuld. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:00 PM

Myrall.
Na een tijdje komt Michael weer binnen. Eerst schrik ik even maar hij heeft gewoon eten mee. Dat is best lief van hem. Ik pak het glas aan. "Ik merkte het ja..." Zeg ik waarna ik een slokje neem.

Calum.
"Kun je verdomme stoppen met dat opstandige gedrag?!" Vraag ik geërgerd. "Accepteer nou maar dat je nu van mij bent of je nu verdomme wilt of niet! Wil je dat ik nog erger wordt? Wil je dat?" Ik ga recht op zitten en kijk haar boos aan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/08/2016 06:01 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:51 PM

Myrall.
Ik wordt opnieuw wakker en merk nu dat ik in bed lig. Met warme dekens over me heen. Niet dat dit hem een goed mens maakt. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om mensen te ontvoeren. Of, hoe halen ze het in hun hoofd? De deur staat open. Zal ik gaan kijken of ik weg kan komen? Nee, wacht... die Michael is vast al beneden.

Calum.
"Ook een goede morgen." Zeg ik lachend. "Iemand is hier in een slechte bui." Ik leg mijn arm om haar heen en trek haar tegen me aan.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:35 PM

Ts-ochtend

Myrall. 
Ik open mijn ogen en zie de onderkant van het bed. Ik ben op de grond gaan liggen omdat ik het gewoon niet fijn vind om in bed te liggen bij een jongen die ik niet ken en die me ook nog eens heeft ontvoerd. 

Calum.
Ik lig nu al een tijdje wakker. Rose lag helemaal ingekropen zoals een bolletje en het is te zien dat ze gehuik heeft. Logisch, ze is bang en ik heb haar een soort van gedwongen om seks te hebben. Ik moet geen medelijden hebben want anders ga je aardif voor ze doen en lopen ze over je heen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren in dit huis.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:14 PM

Myrall.
"Oh ja, want ontvoeren is echt het liefste wat iemand ooit voor me gedaan heeft, je bent een en al een asshole." Zeg ik. Ik loop wat rond als Michael wat eten voor zichzelf haalt. 

Calum.
Ik lach even als ik zie dat ze het moeilijk krijgt. ''Niet zo groot mee nu, of wel?" Vraag ik aan haar. Ook ik ben momenteel aangekleed. ''Negeren, ja?" 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:01 PM

Myrall.
"Stop met je enge gedoe." Zeg ik. Hij lacht hier misschien wel bij maar ik totaal niet! Ik heb zin om hem uit te schelden maar ik kan geen toepassende scheldwoorden bedenken. Bovendien denk ik dat ik daar niet veel verder mee kom. "Nee, heb ik niet."

Calum.
"Oké, oké." Zeg ik. Ik maak wel weer een andere keer tijd voor dat. "Je bent wel pittig, daar houdt ik van."" 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page