Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:58 PM

Anya
Ik blijf lachen door hem “ oh stop “ lach ik. Als hij zegt dat hij het nog niet gezien heeft kijk ik hem even beledigend aan “ nou ja zeg even dimmen jij anders slaap je vannacht maar op de grond “ grinnik ik. “ hm ja I know “ knik ik “ eentje die we beide nog niet hebben gezien. Maar horror is wel oké “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:43 PM

Anya
Ik pak een nacho en lik eraan '' Wil je? '' vraag ik en schiet in de lach en eet hem zelf op. '' Oh jawel hoor lekkere dikke kont '' lach ik. '' Ik ben heel lief hoor, maar dat wist je natuurlijk al '' grijns ik. Ik schud mn hoofd '' nee alsnog niet leuk '' lach ik '' Alsjeblieft wat anders? '' pruil ik naar hem en probeer de puppieogen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:37 PM

Anya
'' Nou dan niet, des te meer voor mij '' grijns ik en schud mn hoofd '' Nee ik hoef die dikke kont niet op me '' lach ik en duw hem aan de kant als hij op me wilt gaan zitten. '' Op je eigen kont graag' ' knik ik. Ik trek mn benen op en deel mn kleedje dan '' Heel ongeduldig '' '' Maar het is niet leuk als jij hem al hebt gezien ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:28 PM

ANya
'' Ja ze zijn heerlijk '' grijns ik en eet rustig verder. '' Mn kwijl is anders net een finishing touch '' knik ik. Ik schiet even in de lach '' Als jij ze ook wil kom je ze maar halen en hier zitten '' lach ik en kruip in het hoekje waar ik leun '' Zet je die film nog op of wat? '' pruil ik naar hem.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 07:28 PM

Anya
'' He dat is niet van jou '' lach ik en breng het drinken naar voor en haal dan de bak met nachos en de warme gesmolten kaas. '' Oh god ik kwijl bijna '' mompel ik en laat me op de bank zakken. Ik geef Sam de afstandsbediening en kruip zelf onder het kleed en zet lachen de bak op schoot '' kies jij maar wat uit '' knik ik en eet van de nachos en maak genietende geluiden.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 07:19 PM

Anya
Ik grinnik '' Ja jammer he '' plaag ik hem en kom even overeind. '' Doe jij ze naar bed? Dan pak ik wat te drinken en eten '' glimlach ik. Ik leg mn kleedje even aan de kant en pak voor hem een cola en neem zelf toch een half glaasje wijn en maak nachos met gesmolten kaas.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 07:07 PM

Anya
Ik schud mn hoofd en bijt har dop mn lip als hij me wilt kietelen en ik moet gillen '' Stop please '' mompel ik zacht. Niet veel daarna is het al gestopt. '' Hm prima, doet me niks '' grinnik ik en pak een kleedje van bed en loop mee naar beneden toe en laat me zakken op de bank met een kleedje.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 06:59 PM

Anya
Ik lach zacht '' Hm ben ik een van je favourite meisjes, dat is wat nieuws '' grijns ik en kijk even op de klok '' Al een film gekozen? Anders gaan we een meisjes film kijken hoor '' plaag ik hem.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 05:37 PM

Anya
Ik kijk op als ik iemand naast me hoor en glimlach klein. Ik lees nog even verder tot ik zeker dat ze slaapt. Zacht sta ik op en sluit de deur achter me. '' Nieuwsgierig aagje '' grinnik ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 05:17 PM

Anya
“ ik breng der wel hoor “ knik ik en ruim m’n spullen op. “ Kom zal Anya je even voorlezen voor het slapen? “ glimlach ik en neem der mee aan der handje naar boven. Ik help haar in der pyjama en leg der in bed. Ik pak een oud boek van me en lees eruit voor tot ze inslaap valt

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page