Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 12:08 AM

Vriendjespolitiek dus. En binnenkort dan ben ik hier waarschijnlijk allang weg.

Dit heeft niks te maken met vriendjes politiek. Wij hebben rond gekeken op de site, en ik heb op de HelloBlog ook al een blog gevonden van SuperModelKaty, dat was al de eerste reden waarom wij vinden dat ze geschikt is voor de Joelar's blog.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 12:00 AM

Sorry dat ik dit zeg hoor, maar ik ga dit effe niet voor me houden. Dream was hiervoor ook nooit online, nu opeens wel ja. Krijgt ze gelijk maandmodel en gelijk mag ze dat blog gaan schrijven. Sorry maar vind ik een beetje oneerlijk voor de rest. Misschien willen anderen dit ook wel graag doen en krijgen de kans niet eens. En SuperModelKaty aannemen omdat ze vaak actief is op deze site vind ik wel erg raar. Ik zit hier anders ook altijd op, maar blijkbaar doet dat er niet toe.

In mijn en Quarintox ogen vinden wij Dream en SuperModelKaty geschikt voor deze functie. 
En binnenkort komen er meer dingen aan waar meiden aan mee kunnen doen op de site dus no worries.
iedereen komt aan de beurt. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/02/2016 11:53 PM

Waarom hun als ik vragen mag? Lekker vriendjespolitiek hier.

Ik kan begrijpen dat je het misschien niet eerlijk vind, maar hier gaat het niet om ''vriendjespolitiek''
Ik heb Dream gekozen omdat ze wat ouder is dan de gemiddelde meiden hier is en omdat ze meer ervaren is ik denk ook dat ze geschikt is voor deze functie, net zoals SuperModelKaty, ze is vaak online en ook actief op de site.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Vergeet niet dat er competities aan de gang zijn!

from Violet. on 01/02/2016 11:42 PM

Op dit moment is er een competitie aan de gang die tot 5 Januari duurt! Doe snel mee.

 http://hellomodel.yooco.org/competities

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/02/2016 10:32 PM

Hi meiden!

Ik ben super blij om te zeggen dat Dream & Supermodelkaty de joëlars blog gaan onderhouden!
Ze hebben alle vrijheid om dingen te plaatsen, en mogen zelf weten wat ze gaan plaatsen!
Het kan dus van alles zijn! Van verhalen over hun dag, naar recepten, naar tips naar DIY's etcetc.

Dit gaat binnenkort van start als alles klaar staat, zodat ze kunnen updaten!

Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik en Quarintox!



Liefs,

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 01/03/2016 10:46 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

HELLOMODEL FACEBOOK PAGINA.

from Violet. on 01/02/2016 10:17 PM

Hey meiden! 
Het zou leuk zijn als jullie onze facebook pagina een like geven!
Hier komen alle updates te staan van de site.

 https://www.facebook.com/Hello-Model-707516522714119/?ref=hl

Liefs,
het HelloModel team 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Mail je Tumblr naar mij!

from Violet. on 01/02/2016 09:37 PM

Hey meiden

zoals jullie al weten heb ik een nieuwe pagina aangemaakt genaamd 'Tumblr Blog'
De bedoeling van deze pagina is dat je je tumblr daar neer kan zetten zodat andere meiden op HelloModel je kunnen volgen!
 Als je dat wilt, kan je me mailen met je tumblr link en beantwoord dan deze vragen in de mail:

HelloModel naam:
Thema van je tumblr blog: ( Zoals: Goth, Grunge, Hippie, hipster, 80s, 90s, 00s, natuur, winter, zomer, lente, herfst etcetc)
Wat voor dingen je op tumblr zet: (Zoals quotes, fotografie, celeb's, een bepaalde persoon etcetc)

Het zou tof zijn als de pagina straks vol staat met jullie tumblr blog's en dat je meer volgers krijgt natuurlijk! 

Liefs,
Violet. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Maandmodel januari 2016

from Violet. on 01/02/2016 09:31 PM

Gefeliciteerd Dream!

Jij bent de maandmodel van januari!

Liefs,
Het HelloModel Team.
 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

HAPPY NEW YEAR!

from Violet. on 01/01/2016 11:43 PM

hey meiden!

Gelukkig nieuw jaar!!!!!! van het Hello Model Team!
hopelijk hebben jullie een goede jaarswisseling gehad, met veel oliebollen en appelflappen en lekker eten en veel vuurwerk!

sorry voor de late reactie, ik heb het vandaag erg druk gehad en dit is ff een moment waar ik online kom!

laten we van 2016 een goed jaar maken en proberen alle negativiteit weg te laten!

Liefs,
Het HelloModel Team 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: NIEUWJAARSKLETSTOPIC: 2015/2016

from Violet. on 12/31/2015 06:55 PM

Misschien is het leuk om de spelletjes te spelen die we ook altikd op gSm deden! Zoals "raad de song" , dan plaatsen we een stukje lyrics van een liedje en de eerste die het heeft geraden wint coins! Zo kom je ook sneller een level hoger:)

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page