Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:27 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Water is prima '' glimlach ik klein '' Tenslotte is het bijna vrijdag dan is het toepasselijker '' glimlach ik. Ik schud mn hoofd '' Ik doe het wel, je moet alleen er even bijblijven voordat je verbrandde pasta krijgt '' lach ik zacht. '' Ik kan wel koken maar het moet niet te moeilijk worden hoor '' glimlach ik. '' Ik ga vanavond wel eventjes voordat de kids naar bed gaan ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:17 PM

Anya
Ik glimlach bij de verhalen die ik hoor en ga even aan de eetkamer tafel zitten. '' Nee ik ben niet zn frisdrank mens '' glimlach ik en haal een hand door mijn haren heen en pak mn mobiel die ik op de lader leg. '' Ik ben niet zo heel goed hoor met eten koken dus je moet me vandaag wel helpen '' lach ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:08 PM

Anya
Ik loop naar beneden en dan komen ook de kids binnen en glimlach. '' Was school leuk? '' vraag ik aan ze als ik ze zie en loop dan door naar de keuken. '' Jullie zullen vast wel wat drinken willen '' '' Anya heeft speciaal boodschappen gedaan voor jullie '' glimlach ik en maak glazen drinken en pak voor Sam cola '' Dat drink jij toch? '' vraag ik aan hem en zet het drinken op tafel. Zelf kijk ik in de koelkast en bijt even op mn lip en pak uiteindelijk een glas water. '' Jullie hebben wel een snoepje verdient '' glimlach ik en pak de zakjes en geef het aan ze.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:02 PM

Anya
'' Jij bent gewoon langzaam '' lach ik en loop naar binnen toe. Ik zet de verwarming aan en loop door naar de keuken en ruim de boodschappen op. '' Ik hoop dat ik genoeg heb meegenomen '' grinnik ik en trek mn jas en schoenen uit en hang het op. '' Ik ga even wat makkelijks aantrekken '' knik ik en ren door naar boven waar ik weer een lekkere dikke trui aantrek en mn yogapants en ga door naar beneden.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:57 PM

Anya
Ik knik '' Is goed, lekker '' glimlach ik. Ik geef mn tas '' Dankje wat ben je weer een schat '' lach ik. '' Tot straks '' glimlach ik en loop door naar de winkels en doe daar de boodschappen en loop met twee boodschappentassen vol terug naar huis. Ik druk wat onhandig op de bel en wacht rustig af.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:50 PM

Anya
'' Ik kijk wel wat er is, als je wat weet app me maar dan kan ik het meenemen '' knik ik en loop een stukje mee naar zn fiets. '' Nee ik ga wel lopen, ik zie je straks '' glimlach ik  '' Wil je misschien mn rugtas wel alvast meenemen? Anders loop ik er door de winkels zo mee te slepen '' verzucht ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:40 PM

Anya
'' Nee joh ga lekker optijd naar bed jij '' knik ik '' Ik zal Nina wel vragen hoe ik het moet doen, misschien kan ik nog wat van der leren '' glimlach ik. Na school loop ik naar Sam toe '' Zal ik boodschappen doen dat ik je zo thuis zie? Dan is er iemand thuis als derest komt. Hebben we nog wat speciaals nodig? '' Vraag ik aan hem en pak mn telefoon erbij. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:19 PM

Anya
'' Nee dan slaap jij al '' lach ik en knik '' Heel goed '' grijns ik. Ik denk even na '' Hm ja dat is wel een goede training '' knik ik en draai me naar hem toe. '' Alsjeblieft niet kietelen straks? '' vraag ik op zn liefst met een pruillip en puppieogen, ik moest natuurlijk toch kijken of het ook werkte anders moest ik wat anders verzinnen. '' Twee uur te veel dus '' grinnik ik en begin te werken.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:06 PM

Anya
'' Dan kom ik terug na tienen '' knik ik. '' We zullen zien '' zeg ik en schiet in de lach. '' Ja echt hele grote, een beetje zo groot als een manderijn '' knik ik lachend. '' Waarom kan jij er tegen? Dit is niet eerlijk '' lach ik. '' Waar kan jij niet tegen? Wees eerlijk '' glimlach ik en ga zuchtend zitten. '' Zullen we gaan? Ik wil niet meer '' lach ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 06:00 PM

Anya
'' Ik kom voorlopig niet thuis dat je het weet, hoelaat slaap je? '' lach ik. '' Wacht maar tot ik me asexy pyjama pak, iedereen wordt bang '' grinnik ik en schud mn hoofd '' Ohnee dat gaan we niet doen, heb je mn spierballen niet gezien? '' grijns ik. '' Pas maar op dat ik jou niet ga kietelen '' knik ik en loop naar de volgende les. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page