Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Waarom ben ik niet zo vaak online?

from AestheticRain on 02/09/2016 12:31 PM

Hoi meiden,

Ik snap dat jullie me nogal lui en zo vinden. Ik geef ook toe dat ik er soms gewoon even geen zin in heb. Erg vaak om eerlijk te zijn. Maar er zit nu heel wat aan mijn hoofd en alles loopt uit de hand. Aangezien we toch maar een kleine community zijn, zal ik het vertellen:

Sinds eind vorig jaar heb ik mijn vader een aantal keren bij school gezien. In het verleden is er heel veel gebeurt, dus al die herrinneringen komen naar boven als ik op school zit. Ik ben nogal een kwetsbaar persoon, dus dit heeft veel invloed op me. Hierdoor kan ik ook soms niet slapen en soms lig ik gewoon te huilen om alles. Hier om heen speelt nog heel wat, maar dat vertrouw ik alleen toe aan mijn beste vriend.

Binnenkort heb ik een rechtzaak tegen mijn vader en daardoor wordt het ook niet beter. Ook mijn punten zakken, hierdoor moet ik nog meer tijd  maken voor leren. Ik heb alles momenteel niet op een rijtje.

Nogmaals sorry voor mijn inactiviteit. En ja, noem me een aansteller. Mag, maar alles heet gewoon een grote invloed op me. Ik snap best dat niet iedereen dit zal begrijpen.

Liefs,
Quarintox 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from AestheticRain on 01/03/2016 10:46 PM

Ik sluit dit topic om nog meer ruzie te voorkomen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from AestheticRain on 01/03/2016 10:40 PM

Sorry meiden, nogmaals... Deze site was de bedoeling als vervanging van goSupermodel. Hier zouden we geen dramaqueens worden. Ik ga hier niemand op afrekenen want zo moeilijk ben ik niet. Ik geef iedereen gelijk. Jullie hebben allemaal jullie reden om boos te zijn of juist blij. Maar zullen we het nu hier bij laten. Er zullen nog veel meer kansen komen en jullie staat hier allemaal gelijk. :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from AestheticRain on 01/03/2016 10:29 AM

Sorry meiden, ik weet niet of er een wedstrijd voor was, Maar het is nu eenmaal zo. Er komt vast wel nog iets waar jullie aan mee kunnen doen. En dit heeft niks met vriendjes politiek te maken. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: NIEUWJAARSKLETSTOPIC: 2015/2016

from AestheticRain on 12/31/2015 07:27 PM

RAAD DE SONG, degene die het als eerst raad krijgt 250 coins

Lyrics van song 2:
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?

Geraden door: ide11

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 01/01/2016 05:34 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: NIEUWJAARSKLETSTOPIC: 2015/2016

from AestheticRain on 12/31/2015 07:11 PM

RAAD DE SONG, degene die het als eerst raad krijgt 250 coins

Lyrics van song 1:
Hello from the outside
At least I can say that I've tried

Geraden door: Supermodelkaty


                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 12/31/2015 07:28 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: NIEUWJAARSKLETSTOPIC: 2015/2016

from AestheticRain on 12/31/2015 07:07 PM

Leuk idee! Voor degene die mee willen doen, join :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

NIEUWJAARSKLETSTOPIC: 2015/2016

from AestheticRain on 12/31/2015 06:52 PM

Hoi meiden, 

Aller eerst: excuses voor mijn inactiviteit. Maar Violet. Kwam op het idee om het een gezellige avond te maken! Dus, gaan we lekker kletsen en games spelen etc op dit topic. Misschien komen er wat winacties, dus houd DIT topic goed in de gaten.

Liefs,
Raisa en ies 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

COMPETITIE: CareTeam

from AestheticRain on 11/12/2015 07:33 PM

Hoi,

Ten eerste ga ik mijn excuses aanbieden voor de inactiviteit. Admin Violet. Zei tegen mij dat er een depressie sfeer hangt. Ook ik heb alle topics erover gelezen en ik vind het heel erg wat jullie doormaken. Daarom komt er een CareTeam. Er zullen zo'n twee/drie meiden zijn die je kunt raadplegen met je problemen om erover te praten. Natuurlijk willen we dat deze meiden niks door vertellen dus zal de keuze erg nauwkeurig moeten worden gemaakt.

Doe mee!
Vul het onderstaande echt EERLIJK in en stuur dit op naar het account: HelloModel
1. Voor- of bijnaam:
2. Leeftijd:
3. Waarom wil ik helpen?:
4. Kan ik helpen?:
5. Heb ik zelf iets meegemaakt zoals andere doormaken(je hoeft niet te zeggen wat je hebt doormaakt als je daar geen behoefte aan hebt):



Je zult een CareTeam badge krijgen! 

Liefs,
Het Team

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 11/21/2015 05:12 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: LOLOLOL mijn schoolfoto's :')

from AestheticRain on 09/24/2015 10:32 PM

Die van mij is beter dan vorig jaar maar ik heb er een bolle kop op en i crie evritiem

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page