Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from AestheticRain on 09/17/2015 06:46 PM

Ja, best vaak om eerlijk te zijn. Maar mijn klas is badass. We hebben een huiswerkgroep waarin we de wiskunde antwoorden hebben gefotografeert uit het antwoorden boekje haha. Ik gebruik het soms voor huiswerk. Maar meestal om na te kijken en als het dan fout is verbeter ik het. Eerst probeer ik het natuurlijk zelf, anders leer ik niks.

Ik heb vaak afgespiekt omdat ikgewoon bang was om te blijven zitten. Maar eigenlijk was dat nergens voor nodig... De laatste keer was vorig jaar met Frans. Toen had ik onder mijn mouw gewoon wat geschreven. 'n Zin. Die kreeg ik echt niet in mijn hoofd. Toen ik dat proefwerk af had bleek-ie d'r niet in te zitten.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Online winkelen!

from AestheticRain on 08/26/2015 02:05 PM

Miniiinthebox, je kunt daar heel veel vinden.

Maar ja, ik heb er 5 weken geleden iets besteld en het is nog steeds niet binnen... ik heb het vaak nagevraagd maar iedereen zei dat het hooguit vier weken duurt. Maar zo betrouwbaar zijnze duidelijk niet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Dagelijkse loterijen > wekelijks

from AestheticRain on 08/21/2015 07:38 PM

Hoi meiden en jongens,

Jullie hebben misschien de dagelijkse loterijen gezien. Omdat her heel moeilijk is om dat elke avond te gaan doen zijn ze nu wekelijks. De scholen starten weer en dat betekend dat we ons niet meer 100% kunnen inzetten voor de site. We proberen er nog wel het beste van te maken! Sorry voor het ongemak.

Liefs,
Het team 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

UPDATE: Coins

from AestheticRain on 08/21/2015 02:55 PM

Als je soms coins wilt weggeven, kan je level zakken. 
Maar sinds vandaag is dat niet meer zo! Als jij 100.000 coins hebt, is je level 30. Maar als jij nu ineens 70.000 coins hebt uitgegeven, zal je level nog steeds 30 zijn! Handig toch? Dit is niet echt een hele geweldige aankondiging zo, maar het is maar dat jullie het zo weten.

Zo kun je eventueel ook coins lenen, maar doe het dan wel eerlijk zodat er geen ge-bedrieg (?) gedrag komt!

Liefs,
Het Team 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: UPDATE: Awards

from AestheticRain on 08/17/2015 09:43 AM

yayyy

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

UPDATE: Awards

from AestheticRain on 08/17/2015 09:35 AM

Hoi, hoi!

Misschien is het wel leuk om soms wedstrijden te organizeren, bijvoorbeeld een verhaaltje te schrijven, iets in elkaar te knutselen of zo etc.  Een soort van Hellolympics. Zou dat misschien leuk zijn? De awards zouden dan in je vakje komen te staan, net als ik ook twee badges heb :)

Wie lijkt het een leuk idee?

Liefs,
Het Team. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Gespierde mollige buik?

from AestheticRain on 08/16/2015 11:28 PM

Ik moet toegeven dat ik best een buikje heb maar dat wel minder is sinds een maand ongeveer omdat ik nu meer op mijn eten let. Maar ik probeer zelf ook elke dag buikspieroefeningen en zo te doen, maar het is gewoon raar op mijn spieren te zien door mijn buik heen. Het is niet echt extreem, maar soms zie ik dat gewoon

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Bedankt iedereen!

from AestheticRain on 08/16/2015 10:09 AM

De website bestaat al bijna vier maanden en ik ben tot nu toe erg blij wat we met z'n alle bereikt hebben! Ik vind dat we elkaar hier allemaal veel beter kennen omdat het niet zo'n mega community is, en toch is dat wel fijn. Volgens mij zijn hier ook al wel wat leuke en gezellige vriendschappen ontstaan, in ieder geval... dat zie ik op het forum. 

Waar ik vooral blij mee ben is dat we hier allemaal één, en gelijk zijn. Op goSupermodel had je de popu's en de newbie's. Maar tot nu toe heb ik er niks van gemerkt, dat het om het leven gaat ofd dergelijke. Sterker nog, je word hier gelijk goed opgevangen door de andere meiden. We lijken met z'n alle eigenlijk één grote vriendinnen groep. :)

Ik hoop dat we met z'n alle nog veel leuke dingen gaan beleven op de site. :)


Liefs,

Het Hello Model Team. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Quarintox is terug !!

from AestheticRain on 08/15/2015 03:53 PM

thank youuu

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: NIEUW VERHAAL

from AestheticRain on 08/14/2015 07:18 PM

Hh   

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page