Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: NIEUW VERHAAL

from AestheticRain on 08/14/2015 07:17 PM

Hh   

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: NIEUW VERHAAL

from AestheticRain on 08/14/2015 07:17 PM

Omg ik ga t zo ff lezen maar ik zit nu op mn mb en dan ben ik lui hahha

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Quarintox op vakantie.

from AestheticRain on 08/14/2015 12:18 PM

Ben weer terug yayyyyy

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Peplumtop

from AestheticRain on 08/10/2015 10:50 AM

Ik vind ze niks, maar ik heb er ten eerste het lichaam niet voor en ten tweede is het niet echt mijn smaak hahah, dus aan mij moet je het eigenlijk niet vragen  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: he Ik zat dus te denken

from AestheticRain on 08/10/2015 10:49 AM

We zullen aan cutie Luke denken, kitten Mikey, doggy Calum en curly Ash denken en tzal ons NOG MEER MOTIVEREN

OMG HELL YES OMGOMG OUR BABES STOOOP OMG I WANT TOI HUG THEM WHY THA F AM I TALKIN' ENGLISH? Ok ik stop. :s

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: he Ik zat dus te denken

from AestheticRain on 08/10/2015 12:03 AM

we gaan ons samen motiveren kwarinsokje

Sowieso!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: he Ik zat dus te denken

from AestheticRain on 08/09/2015 11:57 PM

me tooo

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: he Ik zat dus te denken

from AestheticRain on 08/09/2015 11:42 PM

OMG IK DOE MEE 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

NIEUWE FUNCTIES

from AestheticRain on 08/08/2015 05:17 PM

Hoi hoi,

Er is opgemerkt dat jullie in zijn voor wat nieuwe functies. Jullie hebben echt goede ideeën, maar sommige zijn ee beetje gevaarlijk.. :/ Want jullie kunnen niet (zonder admin-rechten) iets op de Joëlar pagina posten, zoals een blog bericht dan... En ook de moderators gelden daar onder. We kunnen jullie wel forum edit-rechten geven en zo, maar geen pagina edit-rechten etc. De moderator's zouden ook niet op het update & nieuws forum reageren. We willen heus wel een aantal modjes die ons willen helpen, maar het moet wel veilig kunnen zijn.

Over de TDS-pagina. We willen graag wat creatieve meiden daarvoor. Maar zoals ik al zei, kun je geen pagina's editen zonder admin-rechten. Dus jullie zullen je blogbericht moeten mailen naar één van de admins (Violet., Prinsella of mij). De admin rechten zijn een beetje gevaarlijk aangezien je daar héél wat mee kan... Echt heel veel met de site. Dus ja... een beetje link om die zomaar weg te geven. Maar bloghouders lijken me wel een goed idee! Dat is toch wel fijn!

De competities, ook een erg goed idee! Dit kan wel, maar dan moet je wel zelf bereid zijn om dingen weg te geven. (Coins dus, echt geld, kledingstukken in reallife etc is niet toegestaan. Daarvoor heb je marktplaats.nl)

MEER OVER DIT KOMT LATER

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 08/08/2015 06:53 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Ik heb een kruis-shirt gemaakt (?)

from AestheticRain on 08/06/2015 11:11 PM

Kruis-shirt, idk... op de achterkant heb ik allemaal lijntjes geknipt in de vorm van een lijn. Ik vind hem echt geweldig! :)

http://blog.boatpeopleboutique.com/wp-content/uploads/2012/06/ari_boatpeople_diy-cut-out-tee_web-8.jpg

Dit, maar dan in gewoon lijntjes. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page