Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 08:28 PM

Meiden ik snap dat het een steun voor jullie is, maar sommige hebben er last van. 
En we willen graag dat Hello Model een wat vrolijkere sfeer krijgt, en dat je niet als je je net registreert dat je gelijk topic's ziet met als titel ''zelfmoord'' ''snijden'' ''kut leven dat ik heb''

Als je graag wat kwijt wilt, kan je op het forum plaatsen of je iemand mag mailen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:54 PM

Volgens mij is hier ook maar serieus echt een iemand die zo'n forums aanmaakt. Achja.. snap het wel.

Vgm weet ik wie je bedoeld...

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:41 PM

Ik snap het, maar door die forums kan je wel zien dat er mensen voor je klaar staan, tenminste heb ik geprobeerd. Maar misschien kunnen we het duidelijk in de titel aangeven dat het er over gaat, zodat mensen die de forums willen vermijden ze makkelijker kunnen vermijden.

Ja ik snap wat je bedoeld maar alsnog, dit maakt de sfeer niet leuker. Voor mij is dit ook een slechte invloed. Het is makkelijk dat je zegt dat ze de ''topic's kunnen vermijden.'' maar dat gaat niet zo makkelijk.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 11/09/2015 10:01 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/09/2015 09:39 PM

Ze zeggen dat ik maar hulp moet zoeken. Dat ze niet meer kunnen dan dat... Maar ze zien niet dat ik gewoon een schouder nodig heb om op te huilen, dat dat meer nodig is dan die kuthulp die altijd verkeerd afloopt

Wat ze zeggen is waar. Ze kunnen jouw niet helpen. Het enige wat ze kunnen doen is zeggen dat je hulp moet gaan zoeken bij een profesioneel iemand. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:38 PM

Hallo, Ik ben net nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt.. Zou je me misschien kunnen helpen? Groetjes van Renske.
Welkom op Hello Model Renske

Als je mij een mailtje stuurt met de vragen die je hebt kan ik je veder helpen, 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:33 PM

Ik merk de laatste tijd dat er een depressieve sfeer hangt hier, 
Ik kom vaak topic's tegen op het forum over zelfmoord, verdriet, geen vrienden hebben, alleen voelen etc

Ik snap dat jullie je gevoelens kwijt willen, en dat kan altijd. Maar soms gaat het over de grens.
Je kan hier andere meiden/jongens mee beinvloeden.

Ik ga daarom strenger opletten op het forum en als het moet verwijder ik topic's.

Liefs,
Violet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 11/09/2015 10:00 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

UPDATE: Maandmodel November

from Violet. on 11/07/2015 12:54 PM

We zitten nu precies een week in November, en ik ben er een beetje laat mee (Sorry daarvoor)

Maar de nieuwe maandmodel is; Supermodelkaty
Als je op ''Maandmodel'' klikt zie je de reden waarom Supermodelkaty maandmodel is van November.

Liefs,
Violet. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Violet. on 10/20/2015 06:20 PM

Hoe kan je nu zelfhaat hebben wanneer je snoep eet? Dat begrijp ik dus echt niet.

Jij kan je het niet voorstellen, maar een aantal meiden hebben daar last van. Het zit vast in je hoofd en je kan er niks aan doen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Violet. on 10/19/2015 11:16 PM

Eetproblemen he, geen stoornis. Bij eetproblemen kun je 't nog opeten enzo zonder het uit te kotsen of overdreven work-outs te doen, hou je er enkel 'maar' een enorm melachonisch gevoel en extra zelfhaat aan over.

Oohh, ik dacht dat je de eetstornis bedoelde. Mijn foutt.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Violet. on 10/19/2015 08:44 PM

Dan vind je altijd wel weer een manier om er van af te komen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page