Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Willen jullie mijn Wattpad Story lezen?

from AestheticRain on 06/14/2015 08:18 PM

Mijn eerste hoofdstuk, ik zou graag willen weten wat je er van vind... :s

https://www.wattpad.com/138495552-unmanageable-l-h



:)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/14/2015 10:01 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Wattpad cover!

from AestheticRain on 06/13/2015 07:08 PM

Ik ben er echt zo trots op OMG! <3

 

Momenteel is het verhaal nog niet beschikbaar, ben aan het schrijven!  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Ik zit er doorheen :(

from AestheticRain on 06/10/2015 10:31 PM

Aw... maar als jullie zo lang samen zijn, kunnen jullie er misschien over praten en wat leuks gaan doen. Iets gezelligs?

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Hij is zó irritant, hè!

from AestheticRain on 06/10/2015 07:42 PM

Ik word gek van zo'n gozer in mijn klas. Hij denkt alles van me te weten.
In de groepsapp zei ik eens; 'Ja, best erg dat Zayn weg gaat uit One Direction. Ik heb ze een beetje zien opgroeien van tieners tot grote jongens.' (Nieuws en zo weet je wel, foto's, zo bedoel ik het.)
Nou, vandaag hadden we dus een gesprek over One Direction en weet zei ik ongeveer hetzelfde:
'Ja, het is inderdaad erg... ik vind het voor mezelf niet erg, ik ben er geen fan van, maar toch... voor alle fans...'
Gaat hij lopen zeiken dat ik een fan ben... Oké, ja, ik was een fan toen ik 8/9 was of zo. Toen ze net begonnen met hun carriere. Dus ik zei:
'Ik was een fan, long time agoooo.'
'Ja, tuurlijk. In de groepsapp zat je te janken omdat Zayn wegging.'
Ik was like: ........................ no just no.
Maar oké, hij gaat dus tegen de hele klas lopen zeiken dat ik lieg nu en alles. Ja oké, als hij geen begrijpend Nederlands kan of zo. 
O, en dan heb ik het niet eens gehad over een andere gozer. Raisa, ja je kent die gozer wel. 'Offical, wjw'. (Only one, no.)
Nou, ik zei dus vandaag tegen die gozer (die Raisa kent) 'Zehma(?) highclass.' want dat zegt hij heel vaak. Gaat zo'n andere gozer uit mijn klas zeggen. 'isabella vind (kipkip) leuk! Ze wil met 'm!'
WATTEFAK OK WATTEFAK.
Oh, en ik heb mijn haar dus geverfd. Het eerste wat ik krijg te horen van zo'n bitch uit mijn klas: 'IEL! Wattefak ga je dat doen, dat is echt voor kampers en zo. Iel, isabella is een punk!'
Ja, ik hou van punk of zo, maar je hoeft me geen kamper te noemen.

Mijn conclusie; Eigenlijk is mijn hele klas irri.


Dank je voor het lezen. 0-.-0 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Ik wil dit echt niet.

from AestheticRain on 06/10/2015 07:33 PM

Net zoals iedereen hierboven al zegt, het kan wel dat je gewoon eindelijk iemand in het echt gevonden hebt die dezelfde smaak als jij heeft. Ik zou ook dolblij zijn en altijd bij diegene willen zijn. Er zijn namelijk niet veel mensen hier met onze smaak, Ap.. :/ Misschien ligt het inderdaad daar aan...

Maar misschien voel je iets voor hem, het zou kunnen maar het is niet zo 'gezond'. Hij is 23... dat is 11 jaar ouder dan jij. Als 40 zou zijn en hij 51 kan het misschien, ik ken zo'n mensen met precies die leeftijd. Maar goed... ik weet zelf niet wat ik zou moeten doen in zo'n situatie. Misschien zijn het echt gewoon puur vriendschappelijke gevoelens..?

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Muis pijl is verandert in Punk

from AestheticRain on 06/08/2015 05:24 PM

Hoe kom je daar nouweer bij gekkie 

Geen idee, maar ja... jij weet hie recht niets van of zo. Nee, hoor. Ze weet helemaal niets.  Ze heeft er niets mee te maken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Muis pijl is verandert in Punk

from AestheticRain on 06/07/2015 08:40 PM

PerfectDarkness Uhum. Jij zit hier niet achter, hè? 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

REGELLIJST Hello Model

from AestheticRain on 06/07/2015 03:06 PM

Omdat je lid bent deze site, ga je er mee akkoord om deze regels te accepteren. Zo blijft de site een gezellige plek voor iedereen!

 

Taalgebruik en gedrag
Over het taalgebruik en het gedrag valt niet veel uit te leggen. Ga niet zwartmaken, iemand anders buiten sluiten, bedriegen, voor doen als iemand anders etc. Je mag best schelden, maar doe dat dan niet tegen de persoon maar om iets. Bijvoorbeeld: 'Shit, ik ben mijn huiswerk vergeten te maken.' Dit is wel toegestaan. Tegen de persoon mag niet, zoals er al is gezegd. Bijvoorbeeld: 'Je moet echt die kutkop van je dichthouden.' Dit is niet toegestaan. Even over het gedrag. Dit gaat eigenlijk heel simpel... je mag niet spammen, tenzij het een topic is waar je wel moet spammen. Bijvoorbeeld; 'Laatste pagina dertig.' topic's. Maar dan geeft de eigenaar het aan. Je mag ook hooghouden.

Persoonlijke informatie
Wat mag wel en wat niet? Het beste is om alleen gewoon je account van Hello Model te 'delen' met andere. Je weet nooit waar andere tot in staat zijn. Het is je eigen risico om je eigen gegevens te delen. Je mag natuurlijk wel Skype, Facebook, WhatsApp, Kik, Instagram etc. delen, maar als je het niet fijn vind dat iedereen het zal zien, bijvoorbeeld op het dorum, doe het dan via de privé chat of mail. Ga niet je bankrekening nummer geven, inloggegevens van sites en andere zéér persoonlijke in formatie delen. Doe je dit wel, dan kan je dat een waarschuwing op leveren.

Gevoelige onderwerpen op het forum
Op het forum word er over verschillende onderwerpen gepraat, er zijn daarvoor ook verschillende boxen gemaakt. Categoriën kun je ze ook noemen. Als we het over gevoelige onderwerpen hebben, praten we dus over onderweropen die snel verkeerd of pijnlijk worden opgevat. Ga dus geen ebola/kanker topics maken. Dat staat gewoon echt vast. Wie dit wel doet kan een waarschuwing krijgen. Je mag best over gewichten praten, maar ga je niet aanstellen over dat je jezelf te zwaar vind en zo terwijl je gewoon een goed gewicht hebt bijvoorbeeld. Dit maakt meiden onzeker en dat willen we niet!

Slecht gedrag melden
Hoe meld ik slecht gedrag? Als jij een ongepast topic ziet, stuur Admin of één van de moderators een mail met de link. Maak er eventueel nog een prinscreen van, voor bewijs. Ook als je een gemene/dreigende mail krijgt maak je een printscreen. Dit doe je eigenlijk bij alles, zodat we weten dat het echt waar is wat je ons verteld. Bij de filmpjes staat er al een soort meldknop onder, dus die kun je zo gewoon melden. Dus, als je iets ongepasts ziet; meld het! 

Wanneer krijg je een waarschuwing?
• Als je teveel foto's/videos upload waarvan er veel hetzelfde zijn.
• Als je iemand zwartmaakt (namen noemen en mensen in een slecht daglicht stellen).
• Als je iets ongepasts op je profiel plaatst, bijvoorbeeld persoonlijke info. Je profiel wordt tevens geleegd.
• Als je voor commerciële en/of andere community sites zonder toestemming van Hello Model adverteert.
• Als je kettingmails doorstuurt naar anderen.
• Als je spamt via mail of het Hello Model-forum zonder dat het de bedoeling is.
• Als je gevoelige onderwerpen gaat promoten of aanmoedigen.
• Als je screamerlinks verspreidt.
• Als je je account probeert te verkopen/weg te geven met echt geld, paysafepoints etc.
• Als je anderen op welke manier dan ook respectloos behandeld.
• Als je vals speelt bij een competitie, dwz: een inzending stelen of namaken.
• Als je stemmen verzamelt door mensen om te kopen (zoals dingen verloten of weg te geven).
Verder geld; als je dit vaak herhaald kan het lopen tot een time-out of een verwijderig.

Gekopiërd van Algemene site regels

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/15/2015 06:35 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

WATTPAD VOLGERS!

from AestheticRain on 06/06/2015 10:18 AM

Volg elkaar yay!!

@LittleReject

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/06/2015 10:19 AM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: VERHAAL OP WATTPAD

from AestheticRain on 06/06/2015 10:15 AM

Ik ga je volgen! Ik heb momenteel al mijn verhalen verwijderd maar ben weer opnieuw begonnen, haha. Dus ja het is een best leeg account dat je nu als volger hebt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page