Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:27 PM

Anya
Ik moet zacht lachen '' Wat moet ik dan zeggen? Je viel? Dan plagen ze je straks en word je ermee lastig gevallen '' grinnik ik. '' Dit was het meest logisch, kinderen denken echt niet verder '' knik ik. '' Als zei er niet was geweest waren er ook geen 4 leuke kinderen op aarde gekomen ''. Ik schiet in de lach '' Je went er aan maar dat moet jij maar niet doen '' lach ik. Ik haal mn schouders op '' Sinds na die woordwisseling denk ik vanmorgen '' knik ik en open de deur '' Nee je ziet het niet ''. Ik stap weer naar binnen '' Wie wilt er een logeerpartijtje? '' vraag ik op mn blijst.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:18 PM

Anya
'' Ga gewoon mee, je red je niet anders had je me niet ook niet geroepen '' zeg ik '' Ik weet wel iets '' knik ik. Ik haal mn rugtas en zie Levi en Nina kijken. '' We zijn zo terug, soms ik de grote wereld hebben oudere mensen even een momentje voor elkaar nodig anders komen jullie ook niet he '' zeg ik en ze moeten lachen en ik trek de deur achter me dicht. '' Geen commentaar '' zeg ik en pak mn makeup tas '' Waar vrouwen wel niet goed voor zijn '' lach ik zachtjes en voorzichtig smeer ik foundation op zn gezicht '' Niemand die het ziet en zo kan jij gewoon ook mee '' knik ik en knuffel hem even. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:03 PM

Anya
Ik glimlach klein '' Het kan erger? '' zeg ik en trek zn hand weg. '' Niet aanzitten '' knik ik. '' Voortaan gewoon vertellen he, je ziet maar wat andere voor je kunnen betekenen '' zeg ik. '' We verzinnen wel wat '' zeg ik en als ik gekuch hoor kijk ik om '' Je hebt in mn kaarten zitten kijken he? '' probeer ik lachend te zeggen om hem op te vrolijken. '' Het is niks, trappen zijn gevaarlijk '' knik ik en draai me om naar Sam '' Ja maar dan ga jij ook mee, ik laat je niet achter '' zeg ik tegen hem '' Mijn ouders komen volgende week weer terug voor een paar dagen '' 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 01:38 PM

Anya
'' En? '' Vraag ik en draai me om maar het is Levi in plaats van Sam '' Kom doe mee, het is leuker met zn drieën '' glimlach en ik schuif een stoel naar achteren toe. '' Ik pak wel wat drinken voor je, wat wil je? '' vraag ik hem en vul een glas en geef het aan hem. Ik pak het pakje koekjes '' Sst niet tegen Sam zeggen he '' fluister ik en Nina moet er om lachen en geef ze nog een koekje en ruim het op. Net wanneer ik wil zitten is het ook stil boven en hoor ik mn naam. '' Niet vals spelen he, ik zie alles '' glimlach ik en loop naar de trap af en schrik even en slik '' Dit kan echt niet Sam '' fluister ik zacht. '' Blijf zitten '' zeg ik en loop snel naar de keuken en haal wat doekjes. Snel loop ik weer terug en probeer Sam te helpen en het bloedde te stoppen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 01:21 PM

Anya
Ik glimlach klein en leg mn armen even stevig om hem heen '' Je zegt het maar '' knik ik en laat hem an ook los en draai me om en lach even om die kinders. Ik pak mijn rugtas en ga bij ze zitten en haal daar mn kleurpotloden uit en een schrift '' Jij vind tekenen ook wel leuk denk ik? '' glimlach ik en geef het aan nina die vrolijk alle kleurtjes gebruikt en speel een makkelijk spelletje kaarten met Levi zodat Sam ook gewoon even rust kan hebben en niet op hoeft te letten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 01:08 PM

Anya
Ik doe een spelletje met ze en kijk om als Sam ook weer beneden is. '' Ben zo terug '' zeg ik tegen ze en loop naar Sam en bijt op mn lip als ik zijn wangen zie en slik even. Automatisch wil ik vragen of het wel ging maar ik wist nu wel al zijn antwoord, hij zou ja zeggen terwijl het juist niet was. '' Als jullie een keer weg willen voor de rust zijn jullie welkom hoor '' knik ik naar hem. Ik wilde hem zo graag helpen maar zelfs ik kon waarschijnlijk niks doen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:58 PM

Anya
'' Ik doe alleen wat mijn aupair bij mij deed '' grinnik ik '' Blijkbaar werkt het '' knik ik. Ik bijt even op mn lip '' Zo bedoelde ik het niet, kinderen zijn gewoon eigenwijs en dat bedoel ik niet gericht op het roken'' knik ik. Als ik boven wat hoor slik ik even en kijk naar Sam die de trap op rent. Ik glimlach naar de kinderen om hun bezig te houden. '' Wat zijn jullie een kledderkonten '' lach ik als ik overal kruimels zie. Ik veeg het weg en leg het in het lege glas op tafel, ik zou het straks wel wegspoelen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:42 PM

Anya
Ik knik '' Ze lijken echt allemaal op je hoor '' knik ik. Als we iets sneller fietsen kijk ik vooruit en naar Sam, dat zal zn andere broertje zijn. Ik stap rustig af en kijk op als Sam vraagt of ik Nina en Jason eten en drinken kan geven. Ik knik en til Nina op '' Jullie hebben vast wel honger he '' glimlach ik naar ze en loop naar binnen toe. Ik help Nina met der jasje en pak die van Jason ook aan en hang ze op '' Wie als eerste bij de keuken is '' zeg ik en loop lachend achter ze aan. Ik pak twee glazen en kijk in de koelkast. '' Limonade? '' vraag ik en als ze knikken maak ik het voor ze en open de andere kast en zie een pak koekjes. Ik geef ze er beide een en berg hem op en breng hun glazen voor naar tafel en ga met ze op de bank zitten. '' Nog leuke dingtjes gedaan vandaag? '' vraag ik aan ze en ze beginnen van alles door elkaar te vertellen. Als ikSam weer hoor kijk ik op '' Het is oke '' glimlach ik naar hem. '' Mijn moeder werd ook echt boos maar je kan er helaas niet altijd wat tegen doen '' knik ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:28 PM

Anya
Ik moet zqacht lachen, ze was schattig. '' Hoeveel broertjes en zusjes heb je wel niet ?'' vraag ik aan hem als ik ook nog de naam Levi hoor. '' Jij bent de oudste? ''. Ik ga weer achterop en kijk naar Jason hoe hij er naast fietst. Als ik ze zo samen zie dan merk ik dat Sam een heel ander persoon is dan dat hij net was voor hij ze ging halen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:18 PM

Anya 
'' Dan krijg je straks nog van die gespierde benen '' grinnik ik. Als we er zijn stap ik af en kijk even naar het kleine jongetje, hij leek best veen op Sam. Ik glimlach even '' Jij bent een grote jongen en wat heb jij een stoere fiets zeg '' glimlach ik naar hem. Ik ga achterop zitten en als we bij een huis zijn stap ik weer af en wacht bij de fiets. Ik zie het meisje als ze wordt opgetild door Sam en zwaai naar der, wat moesten ze wel niet denken dat er een vreemde de heletijd meegaat.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page