Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

from AestheticRain on 05/20/2015 07:14 PM

Gelukkig! De menstruatie kan soms wel eens raar lopen, gelukkig ben je ongesteld. Ik ben het sinds vandaag ook weer, ik vind het zelf niet echt fijn. Maar voor jou is het nu fijn om te weten dat je niet zwanger bent en zo. :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Idee: Competitie

from AestheticRain on 05/18/2015 09:15 PM

Huh, hoe bedoel je? Bedoel je dat de deelnemers dan een smiley maken..? Of hoe?

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE: Moderators {Binnenkort!}

from AestheticRain on 05/18/2015 08:59 PM

Nope, je hoeft eigenlijk alleen maar een beetje eerlijk om te gaan met de site en niet zomaar mensen to's geven en zo. Ohja, en een beetje ABN kunnen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Klein ideetje

from AestheticRain on 05/18/2015 07:14 PM

Er is een box aangemaakt voor de ORPG'S!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Klein ideetje

from AestheticRain on 05/18/2015 07:04 PM

Dat kan wel, maar ik zou ook een special boxje kunnen maken voor de orpg's.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: COMPETITIE: Moderators {Binnenkort!}

from AestheticRain on 05/18/2015 06:03 PM

from Shorsep on 05/18/2015 06:01 PM Nice, ben benieuwd naar de eisen c:

Ze zullen niet al te sterk zijn, hoor. :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..

from AestheticRain on 05/18/2015 05:57 PM

Ja, ik heb het ook zo duidelijk gemaakt aan m'n vriend. Als het zaterdag/zondag niet gebeurd, gaan we maandag om een test.

Goed dat je dat doet, ik hoop voor jou het beste en als je zwanger bent, wat echt een kleine kans is van doogseks 9dat was het toch) dan denk ik wel je dat je vriend je er doorheen helpt met de goede beslissing(en).

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

COMPETITIE: Moderators {Binnenkort!}

from AestheticRain on 05/17/2015 07:10 PM

Heeyo!

Binnenkort komt er weer een competitie, maar niet zomaar een competitie! Nee, een moderator verkiezing. Hier komt nog verdere uitleg over.

Momenteel zijn er 2 mod's.
Hoofd-Mod Prinsella
Vice Mod Violet. 

Waarom zijn hun al moderators?
Omdat ik deze twee meiden al een lange tijd ken en er vaak mee om ga. Dit deed ik al voor dat Hello Model bestond.

Liefs,

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/17/2015 07:10 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

WINNAARS: Shizz Art Competitie.

from AestheticRain on 05/17/2015 02:45 PM

Als eerst ga ik mijn excuses aanbieden voor het lange wachten. Ik ben echt heel ziek geweest, dus ik had gewoon geen puf om die aantal tekeningen te bekijken. Het waren er maar een paar, maar toch. Ook is de TDS pagina lang niet geupdated. Het spijt me allemaal heel erg dus jullie mogen ALLEMAAL wat op de TDS pagina schrijven, je artikel dus EN je krijgt iets meer coins. Maar dit zijn de uiteindelijke winnaars:

1: Sophie
Jij krijgt 7.000 coins en je mag een artikel schrijven op de TDS pagina!

2: Kitten
Jij krijgt 6.000 coins en je mag een artikel schrijven op de TDS pagina!

3: frouke
Jij krijgt 4.000 coins en je mag een artikel schrijven op de TDS pagina!


Veel plezier met de prijzen en bedankt voor het meedoen! 
De prijzen worden naar jullie toegestuurd en jullie krijgen een mail met verdere informatie over je artikel.

Liefs,

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/17/2015 02:46 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Idee: overzichtelijker

from AestheticRain on 05/17/2015 01:13 PM

Re: Idee: overzichtelijker from mint on 05/17/2015 01:11 PM Hmm ja ik denk dat je er eigenlijk wat aan moet wennen, dit is een gratis site dus veel kan je er niet aan aanpassen :c

Het klopt wat je zegt, er is niet heel veel aan aan te passen. Helaas..

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page