Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Idee: Radio

from AestheticRain on 04/30/2015 07:31 PM

Leuk idee! Dan moet ik weer even wat met de HTML En zo doen. Ik zal kijken of het werkt!
Ik kan wel een playlist maken dat die elke week wordt veranders of zo? Is dat leuk? 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Welkom op Hello Model!

from AestheticRain on 04/30/2015 05:41 PM


04/29/2015 01:49 PM - blame Ik denk dat het citeren nog een beetje onhandig is. Waarschijnlijk moet ik er nog gewoon aan wennen!

Snap ik, ik zat eerst ook zo van... huh wat.
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Welkom op Hello Model!

from AestheticRain on 04/28/2015 11:53 AM

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 04/28/2015 11:53 AM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

COMPETITIE: Shizz Art

from AestheticRain on 04/26/2015 06:52 PM

DE COMPETITIE IS AFGELOPEN!

Heb jij het nieuwe artikel over Shizz Art al gelezen? Niet? Bekijk het dan hier.

In het artikel staat dat er een competitie bij komt, dat kan ook niet missen bij zo'n onderwerp. Maak een leuke Shizz Art! De leukste en creatiefste wint een geweldige prijs.

Prijzen
1e prijs: 5.000 Coins + artikel schrijven over onderwerp wat jij wilt
2e prijs: 5.000 Coins
3e prijs: 3.000 Coins

Waar moet mijn tekening aan voldoen?
Dat mag je helemaal zelf weten. Zolang je naam/modelnaam er maar in verwerkt zit zodat ik weet dat het van jou is.

Hoe stuur ik mijn tekening in?
Maak een foto van je tekening, load 'm up via een upload site en zet de link in dit topic. Ik zal ze allemaal bekijken.
 
Waar kan ik mijn tekening uploaden? 
Dit zijn enkele sites:
tinypic
prtscrn
afbeeldinguploaden


LEVER JE INZENDING VÓÓR 3 MEI, 24:00 UUR IN!
De winnaressen worden Zaterdag 4 mei, 20:00 bekend gemaakt!


Heel veel succes!

Liefs,

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/24/2015 04:50 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

WINNAARS! Van de coins

from AestheticRain on 04/26/2015 12:07 PM

Jullie hebben waarschijnlijk dit topic gezien:
http://hellomodel.yooco.org/forum/show_thread.html?id=35594

Je kon coins winnen, en de winaars worden nu bekend gemaakt!
Het gaat er niet om wie of hoe je bent, ik heb random een pagina gepikt met random.org, en ook random een nummer van de reactie. Dit zijn de uiteindelijke winnaars...

1e prijs: 25.000 Coins > Dream
2e prijs: 20.000 Coins > MaylinAsting
3e prijs: 15.000 Coins > frouke

De prijzen worden naar jullie toegestuurd!
Allemaal bedankt voor het meedoen.
Niet gewonnen? Stuur een mail met daarin '' en dan krijg je een troostprijs van 100 coins.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 04/26/2015 12:14 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: WIN COINS

from AestheticRain on 04/26/2015 11:32 AM

NOG EEN HALFUUR!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Admin > Quarintox

from AestheticRain on 04/26/2015 11:15 AM

Misschien had je het al gezien, maar ik heb mijn naam veranderd naar Quarintox. Ik heb dat gedaan omdat veel mensen zich afvroegen wie ik ben, dus vandaar heet ik nu Quarintox. Net als op goSupermodel. Ik ben wel gewoon de Admin van deze site, maar dan onder een andere naam.

Liefs,

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 04/26/2015 11:16 AM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: ruzie's!

from AestheticRain on 04/26/2015 09:58 AM

Nou, dit is niet normaal van je broer. Als ik jou was zou ik echt gaan praten met mijn ouder(s) of verzorger(s). Het is misschien wel moeilijk, maar dat is even doorzetten. Ik weet zeker dat het helpt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Winkel!

from AestheticRain on 04/26/2015 09:43 AM

Ik ben al wat aan de html aan het doen om zo iets mogelijk te maken, maar het werkt niet echt.. :/

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Waarom dit forum?

from AestheticRain on 04/25/2015 10:30 PM

Dit forum is speciaal voor mensen die zich niet lekker in hun vel voelen, of wat vragen hebben over ongemakkelijke onderwerpen. Je kunt hier over van alles praten, over ruzies, over problemen, seks etc. We verwachten en gaan er van uit dat alle meiden elkaar niet belachelijk gaan maken. Seks is heel normaal om over te praten, probleem kunnen ernstig zijn. Dus ga niet stom en gemeen op elkaar reageren! We zijn hier allemaal netjes en aardig voor elkaar!

Liefs,
Het Team, Prinsella en Quarintox

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 04/26/2015 11:33 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  »  |  Last

« Back to previous page