Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/04/2017 07:19 PM

Anya
'' Nog nieuw in plastic ja '' knik ik en haal alles uit de doos. '' Waarmee wil je beginnen? '' vraag ik aan hem en laat me zakken op de bank en zet de radio aan en pak een schrift.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/04/2017 09:51 AM

Anya
Ik pak voor hem een blikje drinken dat ik aan hem geef en neem een slokje uit mn glas. '' Ik zal eens wat erbij toveren '' knik ik en loop door naar mn kamers waar ik een doos pak en neerzet op de tafel en open hem. '' hm sommige zitten nog ingepakt '' mompel ik lachend.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 08:47 PM

Anya
'' Wat? '' lach ik '' Het is toch zo, nu kunnen we doen wat we willen en niemand die mi nog tegenhoudt '' grijns ik en als hij nee zegt stop ik hem in mn jaszak. '' Nou dan niet '' grinnik ik en graai naar mn sleutels in mn zak en open dan de deur. '' Nou kom binnen '' knik ik. Ik laat mn tas in de hal en loop door naar de woonkamer '' Doe alsof je thuis bent '' zeg ik en loop naar de koelkast. '' Wat drinken? '' vraag ik aan hem en kijk even op de klok, prima tijd. Ik open een fles wijn en schenk een beetje in alvast.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 08:18 PM

Anya
Ik begin te lopen naar huis toe '' Het is niet zo ver, hooguit 10 minutjes '' knik ik en kijk eventjes om naar Sam die eraan komt. '' Wat loop jij nou weer te lachen? '' grinnik ik zacht als hij zacht lacht en naast me komt lopen. Ik pak mn pakje eruit. '' Proberen? '' grijns ik even en hou hem voor.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 08:10 PM

Anya
Ik ga rustig door op mn eigen tempo en verbeter waar het nodig is. Als de bel gaat sta ik snel op en stop alles in mn tas die ik gelijk over mn schouder sla. '' Ga je gelijk mee? '' vraag ik hem en begin dan met lopen naar buiten. Buiten haal ik diep adem '' Vrijheid '' grijns ik en steek een sigaret op en kijk om, wachtend op Sam. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 07:44 PM

Anya
Ik schud lachend mn hoofd en pak zijn boek en open het op de bladzijde die op het bord geschreven staat. Ik frons even en open mn schrift en begin maar te schrijven. Hoe sneller ik bezig was des te sneller de tijd voorbij vloog en ik dit vreselijke gebouw uit kon. Ik maakte dit nog liever thuis dan in deze doodskubus hier. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 07:32 PM

Anya
'' Ja nogal kieskeurig he '' knik ik lachend. '' Hm ja oke, je bent mn oppas '' grap ik en laat mn tas bij de stoelzakken waarop ik plaatsneem. '' Mn ouders zijn nooit thuis dus dan is het wel rustig daar '' zeg ik en pak mn spullen er weer bij. '' Hm misschien maar toch, je zit al op school en dan ben je verplicht alles thuis ook nog te moeten doen ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 07:22 PM

Anya
'' Ja nu zeg je alleen geen zombies, straks val je nog alleen op lange of korte meiden en moeten ze specifiek bruin, rood of blond hebben '' lach ik zacht '' Ja als je dat zou willen, ik loop nogal. Ja hoe zeg je dat? '' '' Ver achter? '' knik ik en moet toch eventjes lachen. '' Waar halen de mensen de tijd vandaan om na school nog meer te doen? '' zeg ik en begin te lopen naar de laatste les van vandaag. Ik had dee tijd erger verwacht maar gelukkig praat Sam nog wel. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 07:08 PM

Anya
'' Hm oke dan, dan valt het misschien nog wel mee '' knik ik bedenkelijk. '' Ja hoor nog erger '' lach ik zacht '' Als je eenmaal op meidenjacht gaat dan wordt het steeds kieskeuriger hoor '' plaag ik hem en pak mn schrift in mn tas. '' Laatste les? '' zucht ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 10:15 AM

Anya
'' Oh niet? '' knik ik '' Wat voor een dan wel? '' plaag ik hem en begin intussen aan mn laatste opdracht. '' Hm valt mee hoor, geloof me het kan veel erger '' grinnik ik '' Wacht maar tot je de smaak te pakken hebt ''  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page