Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/20/2017 09:43 PM

Fay
" Jurk weglaten? " vraag ik hem even, dit kon twee dingen betekenen maar welke van de twee wist ik niet zeker. Ik voel z'n lippen los laten van de mijne en zucht zachtjes maar voel ze dan verplaatsten naar mn nek en ik slik eventjes. Ik kijk hem even aan en schud m'n hoofd " ik heb geen tijd meegekregen " grinnik ik " ik heb een wachter met me mee dus dan maken ze zich niet heel veel zorgen, tenzij het echt heel lang duurt " lach ik zachtjes.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/20/2017 09:12 PM

Fay
Ik moet zacht lachen " Achja je verdient er meer mee en veel hoef je niet te doen " zeg ik schouder ophalend en moet eventjes zacht lachen. Ik kijk maar zijn hand die de mijne pakt en er een kus op drukt. " ik jou ook " glimlach ik en ga naast hem zitten. " naar het dorp, m'n moeder heeft verse groenten nodig en ik moet een jurk passen " knik ik en kijk hem eventjes aan en iets in me kan mezelf niet meer tegen houden. Ik leg m'n handen rond z'n nek en trek hem naar me toe en begin hem zacht en toch wel voorzichtig te zoenen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/19/2017 09:56 PM

Fay
Ik knik en wenk hem en loop naar het rijtuig toe. De rijder staat bij het deurtje die hij open houdt en ik stap erin. Als hij hem weer dicht wil doen hou ik hem tegen. " Na die avond wil ik liever een van de wachters erbij hebben, anders voel ik me niet veilig " zeg ik en ga netjes zitten. Ryder wordt ook binnen gelaten " En meneer Woods hoe valt u eerste dag? " vraag ik hem en kijk hem lief glimlachend aan. Als we de muren voorbij zijn trek ik de handschoenen uit en zucht eventjes en kijk hem even aan en schiet in de lach.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/19/2017 09:24 PM

Fay
Snel eet mijn eten op en wacht ondertussen ongeduldig tot mijn ouders ook het eten op hebben. Als ze ook klaar zijn gaat mijn vader terug naar de vergaderzaal om strategieën te bespreken en mijn moeder duikt de keuken in. Ik denk even na en ren dan achter der aan " volgens mij moeten we nog verse producten halen en ik moet naar het dorp voor die ene jurk als de gasten komen " zeg ik snel en zie m'n moeder bedenkelijk kijken " ik neem wel een van de wachters mee, ik zal niet alleen gaan " zeg ik en na een tijdje knikt ze. Ik loop rond en zie dat Ryder naar buiten word gestuurd. Ik ga snel naar m'n vertrek waar ik mezelf nog even na kijk en wat extra aan m'n haar doe en make-up en ga dan naar beneden toe. " meneer Woods? " zeg ik als ik buiten zit " Ik moet u vragen mij te begeleiden naar het dorp " knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/19/2017 09:07 PM

Fay
Al vroeg ben ik wakker geworden en doe alles snel zodat ik optijd klaar ben. Het langst ben ik bezig met m'n haren maar net wanneer ik zacht wat geluiden hoor maak ik het snel af en loop stilletjes over de gang heen. Ik steek m'n hoofd om het hoekje en zie daar Ryder staan en moet zacht glimlachen als ik hem zie. Snel trek ik alles goed en loop dan de hoek om " Goedemorgen meneer Woods " knik ik naar hem en loop dan verder en kijk even glimlachend om en loop snel door naar de eetzaal waar ik aan tafel ga zitten voor het ontbijt.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/18/2017 10:16 PM

Fay
Als ik Ryder uit het oog zie draai ik me terug om naar binnen toe. Glimlachend laat ik me op bed vallen en gil eventjes omdat ik zou blij ben. Gelijk komen de dames binnen en ik moet zacht lachen " sorry vreugde sprongetje " knik ik en ze moeten zelf ook lachen. Ik laat me uitkleden en kruip dan m'n bed in en trek het dekbed dicht over me heen. Morgen zag ik hem nog vaker. Met deze gedachte viel ik in een diepe slaap.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/31/2017 08:17 PM

Ian
Ik grijns naar der " oh ja wedden dat ik dat kan en jij er aan toe geeft " plaag ik der en zucht glimlachend. Wat was het fijn om met haar samen te zijn, nu kon ik mezelf zijn en een nieuwe start dus niemand die aan mij zou denk verder. " Ik kan er ook niks aan doen je was z'n magneet en voor ik het weet stond ik bij je " knik ik ontschuldig " en zie waar dat heen gebracht heeft " glimlach ik. Ik kijk even ok me heen en zie een soort van bordje dat ik volg " ik ook niet en ik weet nog niet waar ik heen moet, niet gekeken " lach ik zacht. " nou mijne had je misschien kunnen raden " knik ik " management met als hoofdvakken wiskunde en economie, niet wat speciaals, en jij? Ga jij het mij ook dan vertellen? " vraag ik aan der en trek een pruillip.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/22/2017 08:31 PM

Ian
Ik lach zacht '' Maar jou bedankjes zijn volgens mij leuker dan die van mezelf '' glimlach ik en kijk haar na. '' Nou geen kusjes meer voor jou als je zo weg loopt '' roep ik haar achteraan en zet wat grote stappen zodat ik naast haar loop. '' Nee dat denk ik niet hoor, ik zag je wel snuffelen en lastig vallen? Ik viel je niet lastig en je vroeg er zelf om '' grijns ik '' Jij gaf me aandacht '' knik ik en pak opnieuw haar hand. '' Ja ja we komen wel optijd geen zorgen en anders ja helaas dan moet je nog even bij mij opgescheept zijn '' grijns ik en niet veel later lopen we de campus op. '' Waar moet je heen, dan breng ik je '' glimlach ik naar der.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/20/2017 06:47 PM

Ian
'' Geloof me, ik red het in vijf minuten '' grap ik '' Ben een mega stalker hoor '' grijns ik. Ik glimlach naar der en geef haar der eigen zakje en stop de mijne in mn tas '' Bedankt Ian, je bent de liefste '' probeer ik met haar praatje te zeggen '' Ja geen probleem hoor '' grinnik ik en kijk lachend om naar der en pak der hand weer vast. '' Hm dankje maar deze heb ik al even, niet vaak op '' knik ik '' Maare, zat jij vorig school jaar aan mij te snuffelen? '' zeg ik fronsend '' Jij gluipert '' 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/19/2017 11:50 PM

Ian
Ik loop achter haar aan en doe de deur achter me op slot en begin dan te lopen. '' Ja ik ook wel '' glimlach ik klein en knik '' Ik zoek je wel op '' grijns ik en druk een kus op haar wang en verstrengel onze vingers met elkaar als ze mn hand vast pakt. Ik lach als ze met onze armen zwaait en knik dan '' Ik ook met jou ''  glimlach ik en stop voor de bakker en druk een kus op haar lippen en trek haar mee naar binnen. '' Wat wil je? '' vraag ik aan der en bestel voor mezelf een cinnemonrol. Als Olivia der keuze ook heeft gemaakt betaal ik de bakker en pak het zakje aan '' Het ruikt lekker '' grijns ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page