Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/05/2016 03:25 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en sluit mijn ogen. 'Ik hou zo veel van je.' Fluister ik. 

Calum.
Ik lach zacht zodat ik Jake niet wakker maakt. 'Oeps, ben ik exposed?' Ik leg mijn armen om Sam heen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/05/2016 03:15 PM

Myrall.
Ik glimlach naar Calum en begroet hem. Sam is denk ik bij Jake.

Calum.
'Komt goed.' Ik pak mijn glas en  kijk Sam na. Even later komen Michael en Myrall beneden. Ik begroet ze en besluit vervolgens naar Sam en Jake te gaan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/05/2016 02:45 PM

Myrall.
'Maar ik ben nu eigenlijk al klaar wakker.' Zeg ik met een glimlach. 'Wil je al weer naar beneden?' Vraag ik.

 

Calum.
Ik rol mijn ogen. 'Met alle plezier.' Zeg ik. 'Wil je 'm vanavond of nu... of wanneer?'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/05/2016 02:11 PM

Myrall.
Ik pak Michael's hand vast en glimlach. Ik zucht zachtjes. Ik ben nu toch al klaarwakker.

Calum.
'Ja, natuurlijk.' Zeg ik met een glimlach.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 07:26 PM

Myrall.
'Oh.' Ik glimlach weer. Ik leg mijn arm over die van hem heen. 'Ik miste je.' Eigenlijk is dit nu ineens zo anders... Ik hou van Michael maar door dat gedoe van gister is het best awkward.

Calum.
Ik zet het glas even weg en pak haar handen. 'Zeg dan alsjeblieft dat we nog niet over zijn, ik wil je niet kwijt...' Zeg ik waarna ik wacht op wat ze zegt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 06:42 PM

Myrall.
Ik sluit mijn ogen weer omdat ik nog een beetje moe ben. 'Hoezo ben je hier al zo vroeg?' Vraag ik na een tijdje. 'Zijn jullie om 12 uur vertrokken of zo?'

Calum.
Ik kijk naar beneden zodat ik haar kan zien.  Ik lach als ze met haar handen door mijn haar heen gaat. Ik til haar en zet haar op het aanrecht zodat ze er beter bij kan. Ik heb geen idee waarom, maar ik vind het zo leuk om haar altijd op te tillen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 06:06 PM

Myrall.
Ik draai me om zodat ik hem aan kan kijken. 'Ik ook van jou.' zeg ik na een tijdje. Ik ben wel blij dat ik hem weer zie, ook al hadden we een soort conflictje.

Calum.
Ik glimlach and leg mijn armen om haar middel heen. Ik druk een kus op haar haar en laat mijn kin op haar hoofd rusten. Ik knuffel haar eigenlijk elke morgen zo als ze al beneden is. 'Ik hou van je, Sam.'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 05:58 PM

Myrall.
Ik sluit mijn ogen weer. 'Het geeft niet.' zeg ik met een kleine glimlach. Ik voel me nu eigenlijk al veel beter omdat hij er is.

Calum.
'Ja, is goed.' zeg ik. 'Het is nog vroeg dus doe maar zo iets als water of zo.' Ik ga bij d'r staan en wilt het liefst mijn armne om haar heen leggen en mijn kin op haar hoofd laten rusten. Maar dat gaat nu niet, dus ik probeer al mijn gevoelens opzij te schuiven. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 05:51 PM

Myrall.
Ik schrik als ik een hand op mijn wang voel. Het is niet die van Sam en ook niet die van Jake. Ik open mijn ogen en kijk in de ogen van Michael. Ik kijk hem verward aan, ben ik aan het dromen of is hij nu echt zo vroeg hier? Nee, volgens mij ben ik wakker. 'Hoezo zo vroeg?' vraag ik slaperig.

Calum.
'Nou... we missen jullie.' zeg ik. 'Ik wilde eigenlijk vandaag pas gaan maar Michael wilde dus gister avond al vertrekken.' Ik schenk haar een kleine glimlach.  Je kunt duidelijk zien dat ze niet heeft geslapen, maar ze is nog steeds mooi.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 05:40 PM

Myrall.
Ik hoor de deur na een tijdje weer dicht gaan. Misschien is haar moeder al eerder thuis kan altijd.

Calum.
Ik zucht als ze zich losmaakt. Ja... snap ik ook wel. Ik doe de deur dicht en vervolgens mijn schoenen en jas uit. Ik richt me weer op Samen schenk haar een glimlach. Ik moet nu wel opassen met mij acties en zo eigenlijk. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page